Viikko 47 ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa Pearl ja onnea yritykseen! Varmasti ei ollut helppo syksy, pahoittelut siitä. Toivottavasti nyt tärppää! Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten pääsitte asian yli?
Me muuten sitten testataan molemmat su, jos uskalletaan=)

Meri: Kyllä se lisääntynyt valkovuoto voi olla oire. Onkos sullakin jännäviikko meneillään?
Nyt pätkii ajatus, palaillaan astialle...

Pahoittelut neganneille=( Paitsi niin kauan on toivo, kun ei ole tätiä näkyvissä.
Omasta navasta: Menossa kp 21/22-25 tai jotain ja plääääh!!!menkkakivut alkoivat orastavasti eilen ja tänään ovat hiukan voimistuneet ja vatsaa turvottaa. Eli sieltä ne menkat aas tulee varmaankin. Joku puhui valkovuodosta ja mulla sitä ei oo koskaan juurikaan ollut, mutta tänään on! Se ei voi kyllä olla mulle mikään raskausoire, kun on menkaaoireet samalla (suojaudun pettymykseltä jälleen järkeistämällä asiat!) Voiko siis vatsaa jomottaa samaan malliin, kuin menkkojen alkaessa, jos olisi pieniin päin? Onko kokemuksia jollain tai tietoa...

manna: mua ainakin jomotti ja jomottaa samalla tavalla kuin menkkojen alkaessa, mutta ne kestää vaan hetken, kun taas ennen menkkoja ne on pysyvämpiä ja pidempiä. näin siis mulla.

ja tupakasta.. me molemmat poltetaan ikävä kyllä, nyt on kuitenkin melkeen loppunut syystä että ;)
nyt kyllä hirvityttää kun luin yhen jutun, jossa sanottiin, että miehenkin tupakointi yritysaikana altistaa tulevaa lasta myöhemmin mm. syöville!!!!!!!!!!!!!!! ja miehen siittiöiden muododtumiseen menee monta kuukautta... eli tarttis molempien lopettaa vähintään 3 kk. ennen yrityksen alkua.. nyt on paha mieli.. syytän kyllä lopun elämäni miestä ja itseäni, jos vaavi saa joskus syövän.. nyyh =(

te olette ihanan aktiivisia ja muutenkin ihanan tuntuisia ihmisiä, toivottavasti saan teistä mahdollisimman monesta seuraa elokuu 2006 ketjuun =)

kirpsakkaa tiistai päivää kaikille:)kp on tänään 31/28...joo,mutta kk ei kuulu...alavatsa on hieman pömppis vieläkin ja vihlomis kipujakin on,vasemmalta puolelta enempi..sunnuntain jälkeen ei ns,menkkakipuja ole ollut.en vaan uskalla vielä tehdä testiä,paleltaa aika reilusti ja välillä hiki pukkaa päälle...

Kiitos muumi tiedosta jomutusten suhteen. Illan mittaan kipuilu on vähentynyt, mutta vatsa on menkkapömppö=( Myös viimekierrossa täti tuli puskan takaa yhtäkkiä, vaikka kivut jo osittain hävisivätkin. Eli kyllä aika pessimistisellä asenteella ollaan. Onnea muuten sinulle=))))
Tekisi mielei testata (kaapissa 3 aconia), mutta en viitsi tuhlata vielä testiä, kun tuntuu vahvasti siltä, että pytyssä on testin tulos jo huomenna. *huoh*.

Mutta jännäillään, jännäillään=)

Liityn porukkaan.. Yritystä kolme kuukautta takana. Ollaan sitten ""urheiltu"" joka päivä, mutta eipä ole natsannut. Miten päivä voikin tuntua vuoden mittaiselta?!

Tänään otin sitten selvää tärppipäivistä eli alan olla epätoivoinen. Onhan se kivaa puuhaa, mutta jos vaatii miestä töistä kotiin (meillä vuorotyöt) ettei vaav jäisi päiviä väliin alkaa olla yrittämisen makua!! ARGH anteeksi voiman ilmaisu turhauttaa vaan..

Luulin ihan että tulee jos tulee ja juu nyt on muutama raskaustesti kulunut.. turhaan kuten liittymisestäni voi päätellä. Ov tikkuihin en ole vielä siirtynyt kun kierto on säännöllinen 26 päivää.. Nyt sitten jännätään..

Moi vielä kerran

Poistun tästä ketjusta, prkl, kuukautiset alkoivat kp 23/23. Jos tästä jotain hyvää hakee, niin kierto näyttäisi palautuneen pillereitä edeltävälle tasolle, eli hukun tähän kuukautisvereen ja mitkään supersupertamponit ei pidättele laisinkaan vaan olen kinttujani myöten punainen. Seuraavasta ovulaatiosta jäädään pois, mulla sattuu ulkomaanmatka ilman miestä just sopivasti tuolle ajalle, eli seuraavan kerran tammikuussa sitten ellit! Jotain pitää keksiä tähän vauvahaaveen tilalle vähäksi aikaa, joten täältä tulee lisää yksi vatutus-pinolainen...

Keep on the Good Faith Ladies.

Yhteistyössä