Viikkobudjettinne?

08.01.2008
70
0
6
Paljonko menee viikossa rahaa ruokaan? Oletko laskenut? Käytlö kuinka usein kaupassa?

Minä käyn kerran viikkoon isoilla ostoksilla ja haen maitoa lähikaupasta tarvittaessa. Isoon kauppaan menee 70-90e/vko, lähikauppaan 10-30e/vko.

juu, näin kun meilläkin on härkäviikot, eli nyörit tiukalla kukkarossa, niin käydään isoilla ostoksilla marketissa kerran viikossa, n.60-70e ja sitten lähikaupassa hakees maitoa ja leipää, sinne ehkä pari kymppiä viikossa... mut sitten taas kun on molempien palkka käytössä niin käydään kyllä pari kertaa marketissa ja sinne menee tuo sama 60-70euroa :D joten tulojen mukaan.. =)

meillä menee varmaan joku 500?/kk

eli reilu satanen viikossa. nyt sais mennä max.100? viikossa,mut hyvä jos siitäkin sais hieman nipistettyä. eli kk pitää kituuttaa, niin saan pesutornin maksettua 2kk:n päästä kokonaan pois.

Me käydään keskimäärin 2 kertaa kaupassa isompia ostoksia tekemässä, sit satunnaisesti hakemassa esim. lisää maitoa. Kuukauden tuokalasku lokakuulta meillä oli 540 euroa, että siitä voi sen kk saldon laskea.
HUOM! Meillä syö arkena päivisin 3 hoitolasta oman perheen lisäksi.

Meillä menee kauppaan yleensä 280-350 per kk. Ja siihen kuuluu kaikki. Ei ole mitään budjettia vaan ton verran menee kun on mennäkseen. Ruuan osuutta paha sanoa, ehkä 60 per viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
juu, näin kun meilläkin on härkäviikot, eli nyörit tiukalla kukkarossa, niin käydään isoilla ostoksilla marketissa kerran viikossa, n.60-70e ja sitten lähikaupassa hakees maitoa ja leipää, sinne ehkä pari kymppiä viikossa... mut sitten taas kun on molempien palkka käytössä niin käydään kyllä pari kertaa marketissa ja sinne menee tuo sama 60-70euroa :D joten tulojen mukaan.. =)

No näinhän se menee..pienemmäl pärjäämut isommastakin menee kyllä kaikki=)

2aikuista ja 2lasta (ei vaippa/ korvike ikäsiä ) mutta ranttuja syöjiä
niin kerran viikossa käydään kaupassa kauppaan 100-120e viikko jos käydään toisen kerran niin menee 50-60e eli viikossa menee 100-180?
Maitoa ja leipää haetaan lähikaupasta

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
2aikuista ja 2lasta (ei vaippa/ korvike ikäsiä ) mutta ranttuja syöjiä
niin kerran viikossa käydään kaupassa kauppaan 100-120e viikko jos käydään toisen kerran niin menee 50-60e eli viikossa menee 100-180?
Maitoa ja leipää haetaan lähikaupasta

niin ja piti laittaa että syödään aamupalat ja päiväruoat töissä/ tarhassa eli viikolla syödään iltaruoka ja iltapala kotona!

Käydään kerran viikossa kaupassa. Lasku on viikoittain lähes 200e. Siinä on sitten mukana ruuat, pesuaineet, vessapaperit, vaipat. Mahdollisesti jotain lehtiä tai muuta extraa. Muksu syö päiväkodissa ja me töissä (+2*35e) , joten voin vain ihmetellä mihin se raha hupenee. 10 vuotta sitten 300mk ruokalasku oli musta suuri...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Varmaan kauppaan menee noin 150? viikossa,sisältää sit vaipat ja pesuaineet yms.ruoan lisäksi.Meitä 4 hlöä,joista yksi alle vuoden vanha

Oon ihmetelly tätä jo pitempään, mitä pesuaineita te ostatte, JOKA viikko?

yhdellä viikolla kirjopyykkiaine, toisella viikolla ehkä valkopyykkiä varten pesuaine, kolmannella ehkä Sunlight. Kyllä meillä on erilaisia pesuaineita siivouskomero täynnä, enkä minä niitä kerralla täydennä vaan pikku hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
yhdellä viikolla kirjopyykkiaine, toisella viikolla ehkä valkopyykkiä varten pesuaine, kolmannella ehkä Sunlight. Kyllä meillä on erilaisia pesuaineita siivouskomero täynnä, enkä minä niitä kerralla täydennä vaan pikku hiljaa.

Katos, ei tullu mieleenkään, että joku tekee noin. Mä ostan kaikki aina kerralla, en muuten muista, et mitä puuttuu, ja mitä ei.

Yhteistyössä