Viikon 1 jännäysketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukana olen vielä (heh, on tosin vasta viikon eka päivä). jotain omituisia juttuja mulla on, ja lisää tuntuu olevan koko ajan. Alavatsassa on jotain pieniä vihlaisuja, mutta ei menkkamaista kipua, sellanen pieni ilmapallo (on tosin muutama kierto aikaisemminkin ja kuukautiset tuli). Sitten nännit on vielä ihan pikkuriikkisen kipeät ja ikenistä vuotaa verta, suussa maistuu tunkkainen... Jotenkin mieli on sellanen levollinen, ihan kun jo olisin raskaana. Mutta tää on tätä, ei auta kun odotella ja koettaa olla miettimättä mitään ""oireita"". 21/21, joten jos vaikka kuukautisia ei kuuluisikaan, lyhyen kierron takia tikku näyttää vielä pitkään yhtä viivaa.

Ilmottaudumpa mukaan jännäämään! moi vaan kaikki ja hyvää tätä vuotta!
Kolmas yritys meneillään ja kp 33/30-32..... Kuukautiset ollu tosi säännölliset ja olisin ootellu niitä alkavaks todennäkösimmin eilen. Mutta ei kuulu, eikä kyllä tarttis tullakkaan ei sen puoleen =o) Ensimmäistä yritetään. Jos nyt jotain oireista ni ainakin oon ollu täs nyt ainaki viimesen viikon tosi tosi vilunen ja tässä vlopun aikaa rinnat on alkanu tuntuu aroilta ja tuntuu et ne ois vähä turvonnukkii. Ostin tänää testinki valmiiks et jos ei ala losottelemaa ni testais vaikka tossa ke tai to.... ;)
Ekan yrityksen ""hössötyksen"" jälkee en o pahemmi aatellu näitä vauva asioita mut nyt ku kk myöhässä ja oireita ni heti on kuume alkanu noussa... =)
Ei muuta kun onnea meille kaikille ja kuulemisiin!

Hei amanda! ja muut ketjulaiset! Kivaa kun on tullut uusiakin jännääjiä!
Voi amanda, mitä se täti nyt teille tuli, pahuksen pahus. Tiedän kyllä nuo tunteet......
Toivotaan nyt vielä että täti näyttää teille vain huivin nurkkaa ja menee metsään. Niinikin on joillekkin käynyt!

Mulla ei vieläkään mitään 28/28 noh, Olin jo varautunut tätivierailuun, olin laittanut jättisiteen pöksyyn kun lähdin töihin aamulla......... mut ei mitään.
Jännätään nyt kunnolla ja sitten tiputaan haudanpohjalle ryminällä. Ihmisen mieli on ihmeellinen!

Plussia kehiin!!!!!!!

Minähän se taas täällä.
Ei mitään vieläkään! nyt on jo myöhässä siitä pisimmästäkin kierrosta..... tosin jos tekis kiertopituus enkat tässäkuussa.
Ei vaan, jos tätiä ei näy niin aamulla testaan...........
Vai uskallanko? no piru, pettymys tulee jos on tullakseen....
Olenkohan laskenut kp.t oikein.... äähhhh.Pää pehmenee.
Puhukaas mulle nyt järkeä et akka herkee hötkyilemästä ja vouhottamasta!
Eiks se kuitenkin ole niin että sitä on raskaana tai ei ole. that's it!

Hei ja heihei..Täti tuli tänne tuossa vähän sen jälkeen kun heräsin. Ihan kutsumatta ja epätoivottuna tuli.. :( Oli aika itku-aamu, mutta nyt jo parempi olo. Ohan se joka kerta yhtä inhottavaa, mutta itteni kohalla kuitenkin oon ilonen, ettei antanut täti enempää odotuttaa itseään ja antanut toivon kasvaa. Pitäis kai lopettaa tollanen ittensä tutkaileminen, niin säästyis vähemmällä pettymyksellä, vai säästyiskö..? Hmm.. Oireita ainakin näyttää olevan enempi silloin kun ei oo raskaana kuin sillon jos on. Että enpäs tiedä..

Toivottavasti sulle Santra nyt tulis se plussa! Mutta toisaalta taas, koita pitää jalat vielä maassa. :)

Tää lähtis nyt jatkamaan ruuan laittoa.. Moimoi ja toivottavasti nähdään vielä!

Punatulkku

Teehän sen testi vaan :) ! Musta tuntuu, että sä oot raskaana! Mulla tuli täti kunnolla kylään, mikä on ihan positiivista viime kierron tuhrumenkkojen jälkeen ja sen 50 kp:n jälkeen. Jospa ne pillerihöyryt nyt olis poistunut elimistöstä 6:n vuoden nappailun jälkeen. Ajattelin, että ens kierrossa en hirveesti aio ""kuullostella itseäni"", koska niin samanlaisia ovat nuo menkkaoireet ja raskausoireet, jos oikeen hirveesti kuulostelee. Ei tulis sitten niin aateltua tätä asiaa ehkä vähän väliä..Pienen nettitauonkin voisi pitää, jos pystyy...Aina ne tahtoo vauvasivut aueta, kun nettiin menee :). Joo vaan, nyt makselemaan vinopino laskuja.

Moro!
Joo täälläkään ei vielä mitään... En sit tiiä millo uskaltais testata. On sitä joo taas ihan hörähtäny ku ei kk kuulu. Kokoaja vauvajutut mieles =) Viime yönäki näin sellasta unta että olin raskaana ja maha oli jo aika iso ja miehen kanssa kateltii mahaa ku vauva potki..... Voihan sentään tätä!=D
Toivottavasti on tärpänny siulla santra! Jännätään...

Huomenta!
Pissitti yöllä ihan kamalasti ja tehtiin testi, mieskin heräsi tihrustamaan unisilla silmillään tukka pystyssä.
ja PLUSSA tuli!
tää oli eka kierto missä join greippimehua ja söin multiplussaa ja vielä jouluntienoilla punaviiniäkin kiinnittymistä parantamaan. Että uskoo ken tahtoo. yritystähän on ollut meillä jo pitkään.
Nyt vaan kun pysyis matkassa mukana pikkureppana.
PLUSSAONNEA KAIKILLE KETJULAISILLE!. minä lähden aamukahvin keittoon niinpitkään kuin pystyn juomaan kahvia niin sitä on juotava!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ONNEA Santralle!!! Kyllä kannatti tää ketju perustaa! :) Oon iloinen sun puolesta. Onnea raskauteen ja jarrusukkia mukaan!

/Punatulkku

PS. Ehkä mäkin sen greippimehun haen kaupasta..eipä siitä haittaakaan voi olla.. :)

Paljon paljon onnea santralle! Hienoa! =)
Ite testasin kans tänä aamuna ja tuloksena vahva plussa =)
Nyt vaan toivotaan kaikkea hyvää että pienet pysyy tosiaan matkassa loppuun asti!

Näin nopeasti laskettuna 29% (2/7) tästäkin porukasta raskautui. :) Eikös se niin oo, että 20-25% mahdollisuudet hedelmöittymiseen on, vaikka kaikki meniskin nappiin. Onnea siis meillekin vielä jatkossa!

Piti tulla katsomaan plussasiko kukaan ja plussia löytyi! Paljon onnea plussanneille! :). Nyt poistun ainakin kolmeksi viikoksi vauvahaaveista ja muista kaikista mahdollisista nettivauvakeskusteluista... tai ainakin kaheksi viikoksi... tai...;)

Hei!
Tämän viikon jännäysketjussa mukana olleet ovat kaikki vastauksen jo saaneet. plussaa tai miinusta.

Amanda, maria, tytsy, saaruska, punahilkka ja kaza!

Kiitos kaikille mukana olleille! Oli kivaa jännittää yhdessä!

Kaikkea hyvää elämässä eteenpäin toivon teille kaikille, palstoilla tapaillaan joko samalla nikillä tai jollain muulla!

Tapaamisiin!

Onnea kovasti vielä kerran. Minäkin poistun toivottavasti pariksi viikoksi... Tilasin ajan gynelle lähinnä papan takia ja ajattelin muutenkin kysellä jotain tutkimuksista tms. Siitä terolutista olen vaahdonnut mahdottomasti, mutta kun luin nettisivuja, niin eipä taida olla minun vaivaan (lyhyt kierto, ei ehkä ovulaatiota??) siitä apua. No, joskus meillekin plussa. Onnea tosiaan vielä kerran ja perässä tullaan!

Yhteistyössä