****Viikon 11 JATKOT ****

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tervehdys! Ihan tulin vaan nostelemaan ja löpisemään. Ihan pakko kertoa että yksi ystäväni oli nähnyt unta että sain kaksoset. Aika hurja ajatus.. Mutta ei hänelle kuulemma ole mitään taipumusta enne uniin. Mutta jospa kuitenkin ;)

Pitäisi tässä lähteä pyörähtämään yksissä juhlissa, mikä edellyttäisi jonkinlaista ehostumista jota ei millään jaksaisi tehdä.. No, nyt itseä niskasta kiinni ja hommiin...

Moikkamoi =) Kuinkas teillä pääsiäinen etenee, onko ollut munarikasta? AIka hiljaista on ollut täällä, täytyy totuuden nimissä myöntää.. Mulla 8. teropäivä, enää kaks ja sitten tätiä odottelemaan. Miten voikin olla näin vaikeeta tämä... Jotenkin olin kolme lasta helposti maailmaan järjestäneenä tuudittautunut siihen uskoon että helpostihan se taaskin käy, mutta ei se ihan niin ollutkaan. Jos olisi käynyt kuten kahden edellisen kanssa, niin mulla olisi la ens kuussa.. Ja jos se kesken mennyt olisi saanut syntyä olisi la heinäkuun alussa. No, ei parane alkaa katkeraksi, ei ole mitään syytä, kai tää on aika tavallista. Ihmiset on vaan oppineet suunnittelemaan elämäänsä vähän liian pikkutarkasti. Tosin elämä on ohjaillut mun suunnitelmia monta kertaa niin, että oon saanut jälkeenpäin todeta että näinhän se menikin hlpommin.. Esim kun ensimmäinen vauva ei syntynyt helmikuussa vaan vasta muutaman kk yrittämisen jälkeen kesäkuussa - eikä minulla jäänyt lukio kesken sen takia. Ja kuinka yksi heistä sai alkunsa vähän myöhemmin kuin minä olin kuvitellut - ja syntyikin sitten tammikuun alussa eikä joulukuun puolivälissä. Nyt tämä projekti on venynyt jo niin pitkälle, että jos nyt muutaman kierron kuluessa alkaisin odottaa niin saisin taas sen toivomani alkuvuoden vauvan JA saisin opiskeluni miljoona kertaa parempaan vaiheeseen kuin olisin saanut jos vauva olisi syntynyt heinäkuussa. Mutta ei tietenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa..

Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille, täältä työmaalta teille terkkuja ja plussa- ja ovispuhureita lähettelen!

Surukseni täytyy tulla ilmoittamaan, että aion pitää pienen palstailu/vauvakuume tauon... Miehen kanssa on tilanteet taas vähän kriisissä ja parempi ettei tähän kohtaan sotketa mitään vauvajuttuja! toivottavasti joku teistä päivittelee jatkossa pinoa... ja minut voipi pudottaa pois! :(

ERITYISESTI plussaonnea teille kaikille mussukoille! käyn kyllä vielä lukemassa teidän juttujanne...<3

Myymä: Kovasti voimia sinulle! :hug: Toivottavasti saatte miehen kanssa asiat kuntoon että pääset pian tänne takaisin plussailemaan.

Aubrieta: Olen itsekin miettinyt sitä että jos silloin heti olisi tärpännyt, minulla olisi jo (tai ainakin ihan kohta) käärö sylissä. Vaan ikäväkseni niin ei ole käynyt. Meillä kun yritetään sitä ensimmäistä ja kertaakaan ei olla saatu haaleinta haamuakaan aikaiseksi niin alkaa hieman huolettaa.. Mutta kai se pitää vaan ajatella niin että sieltä se vielä tulee. Ihan varmasti. Meidän ikioma pikkuinen.

On: Takaisin arkeen on palattu ja munajuhlat takanapäin. (Toi kuulosti pahemmalta kun oli tarkoitus:D ). Ovista en jaksanut tikuttaa tässä kierrossa, mutta luotan siihen että se oli tuossa samanlailla kun kaikissa muissakin kierroissa ja siis se kyllä hyödynnettiin. Nyt alkoi taas piinaava odotus.

Myymä: Aivan tajuttoman suuri voimahali sulle :hug: On varmasti rankkaa, mut teette oikein kun pidätte tauon ja pysähdytte selvittämään asiaa yhdessä. Koita jaksaa, toivotaan että kaikki korjaantuu. Ollaan kyllä kaikki sun tukena :) Yritän ehtiä meseenkin joskus, jos susta tuntuu siltä et haluat puhua.

Veena: Tsemppiä piinailuun, ja jättimäinen plussapuhuri sulle :whistle: :whistle:

ON: Oli kyllä todellakin yks munajuhla toi pääsiänen.. tuskin vielä ovuloin mut toi mies kävi koko ajan kuumana. Tuli pupuiltua ainakin 9 kertaa pe-ma :whistle: Lämmöt on nousussa, ja lievää ovisjuilintaakin on jo ollut. Kohta siis tikut esiin ja kahta kauheempi yritys päälle. :) =)

TIISTAI 25.3.08

Yrittämässä:

Ouska...............kp..7/35......... yk 3..................1. haaveissa
Karpalo67.........kp..16/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena...............kp..17/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer..kp..9/27 (-34)?.........yk 2.....1. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:
Tietämätön........................................1. haaveissa
miina................................yk3............1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1...........1. yhteinen

Pudonneet:

Tuisku-84-..................yk3............2. haaveissa
Gilmore....................yk 6..............2. haaveissa
Caruso....................yk n. 1 v........2. haaveissa
tiigeri.....................yk7.................1. haaveissa
Riine......................yk4?................1. haaveissa
Desole....................yk7................1. haaveissa
xAnnax.................yk3..................1. haaveissa
Peppi30...................yk2...............1. haaveissa

TEROLUTILLA tätiä metsästävät:
Aubrieta............kp54/42.................yk3(km:n jälkeen)....4.haaveissa

Voi mussulaiset! Teitä tulee kyllä ikävä, enhän mä teitä täältä voi lopulta päästää poijes, tuun siks lukee näitä kyl ihan jatkuvalla syötöllä!! :)

DaylightDancer Tuun ihan varpilla meseen.. töissä se ei vaan toimi :( kräääh!

Joo, ei mullakaan meseä tääl työkoneella. Mut himassa sitten. :) Jahka tää työpäivä joskus ees loppuis. |O Taas vaihteeks ihan älytön mahakipu päällä, hetkeks jo helpotti tädin lähettyä, mut nyt taas. Ja äsken otti ihan kunnolla oikeelta ilmeisesti munasarjan kohdalta. :/

KESKIVIIKKO 26.3.08

Yrittämässä:

Ouska...............kp..8/35......... yk 3..................1. haaveissa
Karpalo67.........kp..17/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena...............kp..18/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer..kp..10/27 (-34)?.........yk 2.....1. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:
miina................................yk3............1. haaveissa

Pudonneet:

Aubrieta............kp55/42.................yk3(km:n jälkeen)....4.haaveissa

Missä kaikki tulevat plussaajat piilottelevat? :D Kuulumisia tänne, että saadaan vähän nostoa tähän putoavaan pinoon.

ON: Tikutin ovista, hailakan hailakka viiva tuli, et ei vielä. Taidan ylihuomenna vasta jatkaa tikutusta, kun on niin epävarmaa nyt et minkä pituinen kierto on tulossa. Tänään ei mahakipua, eikä oikein valkkariakaan, et ovista kohti vielä mennään. Mies tuossa uhosi että ihan sama millon ovuloin, että harrastetaan menkkojen alkuun asti joka päivä seksiä :saint: :D

DaylightDancer: Kyllähän sitä jos vaan ois jotain asiaa! Tulin nyt sitten kehoituksestasi harrastaan tänne tälläistä yleistä älämölöä :D Hyvä kun miehesi on menossa mukana. Meillä kyllä sama homma. Sillä sitä intoa riittää ja uhoa myös että "ensi kerralla sitten ainakin kaksi kertaa päivässä"-tyyliin :D

Eli siis ovis ohitettu ja jännäily alkakoon. Ei ainakaan vielä ole mitenkään tärpännyt olo, mutta eiköhän sitä tässä vielä kerkee taas käymään monet tuntemukset läpi. Lohduttaa kuitenkin että mulla on gyne ensi kierrossa, eli jos nyt ei tärppää niin sitten ensi kierrossa pääsee katsomaan että onko siellä ylipäätänsäkään mikään paikallaan niin kuin luulisi... Ja pitäisi laskelmieni mukaan olla oviksen aikaan (jos nyt vaan pysyvät nuo kierrot kurissa) että jospa se näkisi sitten onko siellä mitään munasolun tapaista..

Noni, hienoa Veena! Mitäs sitä nyt hyvästä seksistä kieltäytymään :whistle:
Vielä kun tärppi sulle tulisi nyt, ja mulle kans sit kohta et kaikki "aherrus" palkittaisiin :)
Kyllä sä kohta oireita keksit vaikka millä mitalla :D Usko pois! Onnea piinailuun, VALTAVAT plussatuulet niin et meinaat kaatua kumoon viimasta +++++++++++++ :whistle: :D

:whistle: +++++++++++ kaikille! Kivaa että seuraava jännäilykierros alkaa jo joillain ottaa tuulta alleen.

Mulla terot syöty, eilen vika päivä. Toissailtana kun pupuiltiin "muuten vaan" (oho, sellaistakin vielä harrastetaan...) niin totesin lopuks kun mentin yhdessä suihkuun että jaahas, tais täti sitten tulla. Vaan enpä tiedä mikä hulvahdus se oli, miehessä SIINÄ oli verta ja huomasin että kun tuotokset hulahti reisille niin oli punaista mukana. Laitoin sit iloisena ob:n yöksi - ja aamulla se oli ihan kova ja valkoinen :/ Höh sanon minä. En tiedä mitä oli, verta nyt selvästi, mutta ei mua mihinkään sattunutkaan... Ja ihan "tavallisesti" oltiin B) He he. Mutta en mä nyt sitten siitä mitään clomeja laske, vaan odottelen ja toivon tätiä tulevaksi ihan lähipäivinä ihan kunnolla. Ehkäpä tuo oli joku etiäinen, mene ja tiedä.. Ajattelin kyllä jo kamaliakin ja mietin että koskas se papa on viimeks otettu... Hui. Mutta ei siitä pitäis olla kovin kauaa. Kävin tänään ratsastamassakin tooooosi pitkästä aikaa, toivoin että jospa sillä rytkytyksellä olis apua.. Irtoo kohdun limakalvo kun tarpeeks harjoitusravia rytkyttää :D No, ei vaan. Mutta oli se kivaa!
Sit mulla on sellainenkin huoli, kun mun sorminivelet kipuilee ja turpoilee.. Oikeen käden nimettömän ja keskisormen isoimmat nivelet oli pari päivää siten kankeet ja kipeet ja liikerajoitteiset, nyt ne on ok mutta etusormi on nyt samanlainen. Mistä lie johtuu... Kun ei nyt mitään REUMAA olis!! Hui. Suvussa meillä on selkärankareumaa, mut ei nivelreumaa... Apua...
Jotenkin on ihan sellainen fiilis että en mä koskaan saa vauvaa.. Tuntuu että kroppa on pettänyt mut, oon "jäänyt junasta". Höh. Töissä näen ihan pieniä keskosiakin, ja kamala vauvakuume nostaa päätään sit aina välillä - siis tän koko ajan perusliekillä palavan lisäks. Ja toisaalta välillä tulee mieleen, että mulla on jo kolme tervettä lasta,eikö tämä olisi hyvä, eikö jo riittäisi.. Mitä kaikkea voisinkaan tehdä kun he tuosta vielä kasvavat.. Mutta kun..

Sorry, tulihan taas avauduttua. Plussatuulia teille, ja lähettäkäähän ne sukulaisrouvanne porukalla meille, mä voisin vaikka keittää kahvit ja majoittaa ne muutamaksi päiväksi :D Täysihoito toivotulle vieraalle!

Aubrieta: Vai että reumaa ja lohkelevia limakalvoja :D Kuulostaa hyvältä analyysiltä! Mulla on kanssa joskus tullut tuollain pupuillessa inasen vuotoa, ja yleensä siitä muutaman päivän päästä on menkat alkaneet. Mies on joskus sanonutkin että pitääkö ravistella ne menkat liikkeelle (pahoittelen kuvausta). :laugh:

Täällä kanssa taas tänään menossa sellainen "tuleeko sitä plussaa koskaan" -päivä. Nää fiilikset kyllä vaihtelee vuoron perään.. Kokoajan lasken että kauanko aikaa kun tulee se vuosi täyteen ja ollaan "virallisesti lapsettomia". Kun en hyväksy sitä, se vaan ei yksinkertaisesti käy. Haluan kuulua siihen 90% jokka plussaa ensimmäisen vuoden aikana. Silti pelottaa ihan hurjasti. Ja ne kaikki tutkimuksetkin. Kun tuolta olen lukenut että ne voi olla aika kivuliaitakin, niin ja julkisella eivät etene ja yksityisellä ovat aikasta kalliita. Olen meinaan jo selaillut noita hinnastoja. No, toivotaan ettei tartte sinne asti mennä!

TORSTAI 27.3.08

Tulevat plussaajat:

Ouska...............kp..9/35......... yk 3..................1. haaveissa
Karpalo67.........kp..18/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena...............kp..19/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer..kp..11/27 (-34)?.........yk 2.....1. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:

Pudonneet: :'( Tulkaa ihmeessä takaisin :wave:

Aubrieta............kp56/42.................yk3(km:n jälkeen)....4.haaveissa, joka toivottavasti saa kohta tädin päästä kiinni :D

g060.gif

Huomenaamulla pitäisi tulla testit....daadadaaa.. että pääsen ensi viikolla testaamaan taas negoja...
k015.gif

Mutta siihen asti toivon, että joulunalusvauva olisi parhaillaan muuttamassa masuuni
c014.gif

Hienoa, Karpalo! Nyt vaan sitten keksimään oireita, ettet millään malta pysyä testeistä erossa :D Jouluvauvaa toivon niin sulle, mulle, kuin kaikille muillekin! Plussataan kaikki pian :D :flower:

ON: Ei erityisesti merkkiä oviksesta, huomenna varmaan taas otan tikut esiin ja koetan kepillä jäätä. Siihen asti päivittäistä pupuilua, ettei varmasti mee ohi.. ja vähän muutenkin :saint:

Äsken täällä töissä kävi yksi laitapuolenkulkija, joka haisi siiis tooodella pahalle, meikäläinen reagoi aika hurjasti, oksulla piti käydä....en minä nyt yleensä noin herkkä ole.....

Ja heti rupesi toiveiden siivet lentämään....
a176.gif

Hyvältä kuulostaa karpalo!

Täälläkin olin mukamas havaitsevinani hetkellistä huonoa olo, joka kuitenkin taisi johtua vain laskenneesta veren sokerista, sillä suklaapatukan jälkee oli taas olo ihan pränikkä..

PERJANTAI 28.3.08

Tulevat plussaajat:

Ouska...............kp..10/35......... yk 3..................1. haaveissa
Karpalo67.........kp..19/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena...............kp..20/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer..kp..12/27 (-34)?.........yk 2.....1. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:

Pudonneet: Tulkaa ihmeessä takaisin :hug:

Aubrieta (joka toivottavasti saa kohta tädin päästä kiinni)...kp56/42.....yk3(km:n jälkeen)...4.haaveissa.

Mitäs kaikkien kiertoihin kuuluu? Täällä ilmeisesti kaikilla ovis joko tiedossa pian tai mennyt (lue: hyödynnetty =)). Mullakin pian siis, tästä päivästä eteenpäin tikutan kunnes tulee tasapaksut! Toivottavasti tulee :/ Ei enää yhtään enempää yk:ta meille, niinhän! Paitsi tietysti Aubrietalle, jotta pääsisi tuosta vanhasta eroon :p

Toivottavasti pino herää eloon pian, kun testauspäivät lähenevät :) Täällä on kuitenkin niin kiva jengi kasassa.

Tulen taas pitämään tänne yleistä älämölöä, vaikkei mitään asiaa olekaan:D

Kovasti on kyllä vauvahaaveet mielessä. Niin toivoisin että tärppäisi. No, ensi viikolla se sitten nähdään kuinka kävi. Ja jos ei tärppiä tule, niin lohduttaa se että me lähdetään heti sen jälkeen lomalle. Eli sitten voi ainakin siellä ihan rauhassa maistella viintä... Vaikka ei se nyt hirveesti lohduta, mutta kuitenni vähän :) Saapahan ehkä hetkeksi ajatuksensa joihinkin muihin asioihin!

Mies on tänään reissussa ja olisi sitten ihan omaa aikaa (jahka nyt töistä lähden) ja tässä pohdin jaksaisinko tehdä jotain vai käpertysinkö sohvalle illaksi.. (Elämän suuria kysymyksiä tosiaan ja varmaan teitäkin kiinnostaa suunnattomasti :D )

Yhteistyössä