Bongasitko oviksen skorpioni? =) Siitähän vois ehkä jotain päätellä kierron pituudesta? Hienoa kuitenkin, että hormonit on palaamassa normaalimpaan - tai sitten on tulossa se pikkuinen! =) Äänestän jälkimmäistä! Ei se nega vielä tässä vaiheessa välttämättä mitään merkkaa... Ja jos oli vaikka varhainen keskenmeno viime kuussa, niin kuin epäilit, niin eikös silloin tällä kertaa ole oikein hyvät saumat onnistua?
Mä olen kallistumassa sille kannalle että mulla joku yritti kenties kiinnittyä viime kierrossa... Kun sitä kirkasta verta tuli neljä päivää, yleensä vaan päivän! Eihän sillä muuten nyt kauheesti merkitystä oo mitä sillon tapautui, mut selittäis miksi oli vaan ne viisi tervettä päivää tässä kuussa ja sitten alkoi taas hormonimyrskyt... Ja sittenhän tässä kuussa olisi tosiaan hyvät saumat kai raskautua.
No tiedä häntä... Iänikuisia jossitteluja ja pähkäilyjä! Lämpimikseni vaan. 
Mä olen kallistumassa sille kannalle että mulla joku yritti kenties kiinnittyä viime kierrossa... Kun sitä kirkasta verta tuli neljä päivää, yleensä vaan päivän! Eihän sillä muuten nyt kauheesti merkitystä oo mitä sillon tapautui, mut selittäis miksi oli vaan ne viisi tervettä päivää tässä kuussa ja sitten alkoi taas hormonimyrskyt... Ja sittenhän tässä kuussa olisi tosiaan hyvät saumat kai raskautua.