***Viikon 51 piinailijat***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iida-Liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bongasitko oviksen skorpioni? =) Siitähän vois ehkä jotain päätellä kierron pituudesta? Hienoa kuitenkin, että hormonit on palaamassa normaalimpaan - tai sitten on tulossa se pikkuinen! =) Äänestän jälkimmäistä! Ei se nega vielä tässä vaiheessa välttämättä mitään merkkaa... Ja jos oli vaikka varhainen keskenmeno viime kuussa, niin kuin epäilit, niin eikös silloin tällä kertaa ole oikein hyvät saumat onnistua?

Mä olen kallistumassa sille kannalle että mulla joku yritti kenties kiinnittyä viime kierrossa... Kun sitä kirkasta verta tuli neljä päivää, yleensä vaan päivän! Eihän sillä muuten nyt kauheesti merkitystä oo mitä sillon tapautui, mut selittäis miksi oli vaan ne viisi tervettä päivää tässä kuussa ja sitten alkoi taas hormonimyrskyt... Ja sittenhän tässä kuussa olisi tosiaan hyvät saumat kai raskautua. :laugh: No tiedä häntä... Iänikuisia jossitteluja ja pähkäilyjä! Lämpimikseni vaan. :p

Heippa!

Tänne ei kuulu liiemmin mitään uutta. Tänään oli hetken aikaa jomotusta alavatsalla, oliskohan sieltä kuukautiset kuitenkin tulossa... Perjantaina olis kp 28, mutta olin bongaavinani ovulaation joskus kp 19 tienoilla, joten sit olis kp 33-34 eli ens viikon alussa sopivia päiviä odottaa kuukautisia tai sitten testailla jos ei näy :)

Mä oon nyt vaan ajatellut joulua, stressiä pukkaa. Lahjat hankkimatta, pari koristetta sain laitettua. Tänäänkään en oo mitään saanut tehtyä, mies tuli töistä joskus kuuden seitsemän aikaan, sitten se halusi olla vähän aikaa rauhassa koneella, ja sitten vielä nukkua torkut, joten sain hetken omaa aikaa siinä 20.30 maissa. Ja sen käytinkin sitten pyykin ripustamiseen :| Hiukka risoo. No, pitää loppuviikkona pistää mies enemmän tyttöä hoitamaan, niin saisin mäkin vähän jotain tehtyä...

Heips! Liityn varovaisesti joukkoonne...
virallista kp -tilannettani en tiedä, kun edelliset menkat alkoivat ja loppuivat, alkoivat ja loppuivat...ihan miten sattuu niin ettei sitä 1.päivääkään voinut määrittää |O
Mutta jotain 25-36 välillä olisi nyt päiviä :whistle:
Oviksen kuitenkin luulin bonganneeni reilu viikko sitten, joten kyllä kai sitä jo ensi viikolla uskaltaisi tätiä / niitä paria viivaa odottaa.. Huh, vähän jännittää..

Lämmöt on täällä kovasti koholla 37,3 - 37,5 eli viluttelee..
Ja suussa maistuu raudalta. Siinäpä tämän hetken fiilikset

Toivotaan kunnon plussamyrskyjä koko pinolle! =)

Heippa Mivi :wave:
Anneke mullakin on ollut närästystä ja maha turpeana, myöskin suussa on ollut outo maku. Yöllä ei tahtinut saada unta kun oli maha kipeä, mutta vatsakaan ei ole toiminut normaalisti, ehkä kipu johtui siitä.
Luultavasti kuvittelen vain, mutta pieni toive elää täällä ;)

En varsinaisesti anneke bongannut ovista, limaa aikoi tulla kp 10, mutta sellaista paksua limaa tuli vielä kp 14 eikä tässä ole varsinaista kuivaa kautta ollut lainkaan! Vähän pelkään, että mulle on tulossa hiiva, olen syönyt nyt niin paljon makeeta ja alapäässä on vähän sellasia polttelevia tuntemuksia... Tänään on sattunut oikeaan nivustaipeeseen kokopäivän, jomattanut sillai jännästi.

Lauantaina ajattelin taas testata ihan huvikseni, kun lauantai-iltana ois tarkotus mennä ystäväpariskunnan luo viettämään pikkujouluja ja siellä on varmaan tarjolla myös terästettyä glögiä, tietää sitten että mennäänkö heidän luo omalla autolla vai taksilla... Oma auto on sitten hyvä "tekosyy" miksi en juo alkoholia, kun en kuitenkaan näin varhaisessa vaiheessa halua kertoa vielä kellekään.
Siis JOS edes näyttää plussaa, hyvä tässä haaveilla, kun mikään ei ole TODELLAKAAN varmaa! Jotenkin tuntuu, että täti tulee huomenna... tai sit tää tuntemus johtuu hiivasta.

Mulla taitaa nyt olla kp 27, ja ei ole mitään kummempia tuntemuksia ollut suuntaan tai toiseen. Vähän alkaa jo testi poltella kaapissa :D

Meidän 9 kk ikäinen tyttö sai mahataudin, on oksennellut kohta vuorokauden :( Pitää olla tarkkana, ettei pääse liikaa kuivumaan. Nyt nukkuu, yritän vaikka tunnin välein saada vähän jotain nestettä menemään. Ruokahalu on ollut huono, ja aika nopeasti on pöperöt tulleet ylös. On se niin kurjaa, kun pieni sairastaa :(

Kirsikka83, toivottavasti tyttösi paranee pian. Varmaan sydäntä särkevää nähdä noin pikkuisen voivan huonosti :(

Itselläni ovat kivut yltyneet tänään epämääräisestä jomottamisesta oikein kunnon kuukautiskrampeiksi... ellei täti tule yökylään, ajattelin jatkaa opimistisella linjalla ja testata heti aamulla... Huomenna on 15.päivä oviksen jälkeen, tai siis tod.näk. on... Kun tää mun kierto nyt on vissiin yksi näistä luonnon ihmeellisistä mysteereistä :laugh:

Koska raskaaksihan tulee just silloin kun ei oikeastaan haluaisi tai kun on juuri ostanut tosi tiukat housut tai hirmuisen kalliin pullon samppanjaa, joka olisi pakko juoda parin päivän sisallä, tai on päättänyt osallistua missikisoihin, niin itse hankin onnenamuletiksi uuden sukelluspuvun... Laitesukellushan kuuluu niihin urheilulajeihin, jotka on lopetettava heti, kun saa tietää raskaudesta. Eli täällä on kaikki keinot käytössä :laugh:

Tervetuloa Mivi! Laitan vielä yk:t ja monesko on toiveissa listaan jos kerrot. =) Hui täällähän on jännät paikat kun testitikut alkavat jo poltella kaapissa. Onnea Skorpioni lauantain testaukseen ja lentoemohan testailee jo tänään. ++++tuulia. =) Sukelluspuku kuulostaa hyvältä hankinnalta raskautta ajatellen. Toivottavasti oli tarpeeksi kallis, niin silloin varmasti raskaudut. Meille mies eilen kiikutti työmatkalta kolme sampanjapulloa. Toivottavasti ne myös ajaa onnenamuletti asemaa. ;)

Laitoin muuten tuohon etusivun listaan jo valmiiksi plussanneet kohdan. On sitten meidän kaikkien helppo siihen pompata.

Dreamer, :hug: myös minulta!

Eipä olisi meikäläisen kannattanut ottaa varaslähtöä, negahan sieltä tulla tupsahti. Ja toivon olen täysin menettänyt, koska lämmötkin laskivat aamulla. Eli täti änkeää kylään varmaan vielä tämän päivän sisällä.

Positiivista on, että Fertilityfriend.com (joka todellakin käski testata vasta ensi viikolla :headwall: ) bongasi mulle oviksen 14 päivää sitten, ja sen mukaan tänään oli kuukautisten tarkoituskin alkaa.

Negatiivista on, että nyt on todennäköisesti pillereiden vaikutus loppu, ja kolmannessa luomukierrossa ei välttämättä sitä ovulaatiota enää näy. No, sitten vaan gynelle reseptiä hakemaan :'(

Olen lähdössä huomenna sukuloimaan viikoksi, eli en välttämättä pääse lukemaan kuulumisianne ennen kuin jouluna. Niinpä lähetän täältä plussapuhureita ja aurinkoista mieltä kaikille.

Iida-Liina, voi kun nuo taiat nyt auttaisivat ja samppanjapullot saisivat jäädä odottamaan kaapin perälle. Jännittää tosi paljon sun puolesta, plussauutisesi toisivat toivoa itsellenikin... Plussahali! :hug:

Ihan puhdasta negaa näytti taas testi. :( Menkkaoireita ei kumma kyllä ole myöskään, normaalisti vatsa onkuin ilmapallo pari päivää ennen menkkoja, nyt ei oo yhtään turvonnut olo. Vatsakaan ei ole jomottanut eilen eikä tänään herätessä, yleensä tiedän jo edellisiltana, että täti pyyhyltää kylään, kun vatsaa kramppaa niin kovaa. Tosin viime kierrossa täti pääsi yllättämään täysin puuntakaa... Ja tämähän on tosiaan vasta toinen luomukierto eli kierto voi vielä hakea muotoaan.

Muistelin, että ennen hormonaalisen ehkäisy aloittamista mulla oli aika säännöllisesti 30 vrk kierto, eli ehkei tässä ole vielä kaikki toivo mennyt! Lämmöt on ainakin korkealla ja väsyttää aivan kamalasti, ehkä oonkin tulossa vaan kipeeksi?

Tänään on ystävien luona ne pikkujoulut, ajattelin uskaltautua ottamaan pari terästettyä glögiä. Ties vaikka siinä olevasta punaviinistä olisi apua! ;)
Sunnuntaina lähdemme kylpylään 4 päiväksi ja mä niiiiin toivon, ettei täti tuppaa itseään siellä kylään, jotta pääsisin nauttimaan lämpimistä kylvyistä.

Kaikille pinossa vielä oleville runsaasti plussatuulia :heart: +++++ :heart: ja Dreamer-88 sekä muille mahdollisesti pudonneille iso lohdutus :hug: .

Kuullaan lisää ensi viikolla!

Voi itkut, lentoemo :hug: Nauti lauantai-illasta punaviini lasin ääressä ja juhlista tädin viimeistä kylä-reissua.

Skorpioni, voit varmasti rauhallisin mielin ottaa pari lasia punaviiniglögiä vaikka raskaana olisitkin, toistaiseksi se vauveli elelee ruskuaispussin voimalla.

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeempiä. Olo ei ole kovin raskautunut, mutta eipä ole mitään täti-oireitakaan ilmassa.

Juu..täällä odotellaan myös tätiä kylään..ei todellakaan ole sellainen olo että olisin raskaana. Rinnat hieman kipeät, mahaa nippailee jne. mutta nuo ovat minulle ihan tavallisia menkkaoireita. Mielialat ovat vaihdelleet myös ihan tajuttoman paljon :(
Täällä alkaa olemaan jo aika monella jännät paikat ;)

Heips vaan kaikille!
Luulisin että tuon minun kp:ni voisi muuttaa 29 / 32 :ksi..
Tämän hetken tuntemukset:
Vieläkään ei ole lämmöt laskeneet, yli 37 on edelleen. Mielialat heittelee itkusta kovaan puheripuliin (on kyllä myös sen toisen asian oireena jota tässä nyt ei toivota ;) )
Vatsasta on muutaman kerran vihlaissut. Muuten tässä taaperretaan normaaliin tyyliin, joten katsotaan viikkoa eteenpäin mitä tapahtuu... Ei tässä mitään hurjia odotuksia kyllä uskalla ylläpitää ettei kovin pety jos vastaan tuleekin ne punaiset pikkuhousut :kieh:

Mukavia plussakelejä teille kaikille!

... ja taidan uskaltaa varovaisesti ilmoittaa, että testasin tänä aamuna haamun tai haamujen haamun. Iik, jännittää. Vielä yritän kuitenkin pysyä tukevasti maanpinnalla.
Jouluisia plussatuulia kaikille!

Onnea Iida-Liinalle!

Mulla alkoi tänään kuukautiset. Eipä kyllä juuri harmita, tavallaan toivonkin, että esikoinen ehtisi täyttää vuoden ennen kun tärppäisi. Nyt sitten vaan seuraavaa kiertoa jännäilemään!

Onnea plussasta Iida-Liina!
Ja onnea Kirsikalle uuteen kiertoon!

Mä oon ihan haksahtanu tuohon lämmönmittailuun :headwall:
vieläkään ei olla tehty syöksyä normaalilämpöön, joten ihmettelen vielä toistaiseksi tilannetta...

ONNEA Iida-Liina!
juu, plussa on se haamuplussakin =)
Täällä ollaan edelleen odotus tunnelmissa..tätin siis pitäisi tulla ke-pe...mutta hirveesti on menkkaoireita...
Ihanaa viikkoa kaikille! Ja paljon yhtä ihania uutisia kuin Iida-Liinalla!

Onnea Iida-Liina :heart: :flower: !!! Ja viivan vahvistumisia!
:hug: kaikille seuraavaan kiertoon siirtyneille.
).( Odottelen uuden kierron alkavaksi vasta 26.12, mutta varmaan pitää ehkä koittaa ihan vähän testata aattona, josko sielä kuitenki olis joululahja tuloillaan :D .

Varovainen onnittelu Iida-Liiinalle :flower:
Itsellä on samoja tuntemuksia kuin aijemmin eli rinnat kipeet, lauantaina oli taas huimausta, välillä tuntuu alamahassa oudolta, enemmänkin oikealla puolella, eikä mulla ole ollut kuivaa kautta liiemmin. Perjantaina selvinee tilanne tuleeko täti vai ei... Jotkut on puhunut huimauksesta raskausoireena, mut liekkö heti näin alussa? Elättelen täällä toiveita :whistle:

Kp 3 täällä menossa, ei siis napannut tokalla yrittämällä... Ei hätiä, oltiin reissussa ja nyt miehen luona lomalla eli mielialat korkealla. Tässä kuussa otettaneen kumiukkelit taas töihin että tasaantuisi hormonit ennen toivottua raskautta.

Iida-Liinalle onnea!! :flower: =) Ja tarrasukkia... Tosi upea juttu! =)

Onnea matkaan muillekin tämän viikon sankarittarille! =)

Yhteistyössä