Viikon Iltatyttö - malliksi mammoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iltamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eriävä mielipide = kateutta. Jos minä sanon, että tykkään homejuustosta ja sinä vastaat, että sinä et, niin onko sekin silloin kateutta?

Ja alan kyllä uskoa, ettei ap ole mies vaan Janica itse kerjäämässä kehuja.

[QUOTE="Neiti";28242727]mulla on treenattu pieni peppu, joka on suhteessa omaan kroppaani sopivamman kokoinen. Ihan varmasti ei ole muodottomampi, haluatko että laitan kuvan? :D rinnoissa mulla on silikonia joten ovat takuuryhdikkäät. Sääristäni olen saanut kehuja yksinomaan miehiltä, ei naiset kiinnitä tuollaisiin huomiota, kun taas hiuksiin sitäkin enemmän.[/QUOTE]

Eli siis tissitön poikatyttö, jota uudelleenrakennettu muovilla...

Paitsi että tämä juuri päinvastoin. :) Minä kehuin Janicaa ja täällä sinun ohellasi lauma muitakin (kateellisia?) mölyää, että ihan huono on...

Eiköhän tää ole ennemminkin mielipidekysymys. :D

Janica nyt vaan ei ole mitenkään yleisten kauneuskäsitysten mukainen, vaan ennemminkin tavallinen, mikä ehkä aiheuttaa sen, ettei häntä niin suuresti ihailla, toisin kuin esimerkiksi jotain Angelina Jolieta, Kim Kardashiania, Jessica Albaa ym. "todellisia kaunottaria".
Ei siinä sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28242776:
Kateusko on ainoa vaihtoehto? Todellako uskot, että 100 % väestöstä pitää tuota naista kauniina? Onko ihan mahdoton ajatus, että joku ei pidä?

Ihan sama, kuinka suuri/pieni osa pitää kauniina/hyväkroppaisena, mutta totuus kuitenkin on, että 99% tämän palstan naisista on huonommassa kuosissa. Eikä edes ihan vähän huonommassa kuosissa... :D

ap hyvà, millaisia naistuttuja sulla oikein on jos moni nàyttàà siideerivalaalta? kuvan nainen (minulle tuntematon) on aika normaalinnàkòinen joskaan ei erikoisen valokuvauksellinen, ei silti todellakaan ruma. ps. suurin osa ihmisistà nàyttàà paremmalta selkàpuolelta kuvattuna, mutta ehkà tàllà on ihan hyvà vatsakin, kuka tietàà.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Ihan sama, kuinka suuri/pieni osa pitää kauniina/hyväkroppaisena, mutta totuus kuitenkin on, että 99% tämän palstan naisista on huonommassa kuosissa. Eikä edes ihan vähän huonommassa kuosissa... :D

Ja mitä sitten? Ok, olen varmaan huonommassa kuosissa (en tosin kovin paljoa: olen kuitenkin hoikka, rintava, liikunnallinen, kasvoiltani kaunis). Ulkonäkö ei olekaan mikään ykkösasia elämässäni, loistan muilla avuilla. Miksi minun pitäisi hetkahtaa siitä, että joku tissipimu on minua paremmassa kuosissa?

Elämänilonsa menettänyt siiderivalas ei toki ole ihmisyksilöiden aatelia mutta vielä vähemmän persettään lehdessä esittelevä kolmekymppinen perheellinen nainen.

Mun mielestä nätti naama ja tukkakin ihan kiva. Peppu upea ja olemus pirteä ja urheilullinen. Sääret tosin aika paksut ja lyhyet, mutta se taitaakin olla ainoa miinus.

Yhteistyössä