Viikon sisällä on autosta meinannut jo 2 kertaa mennä repsikan puoleinen etukulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja molemmilla kerroilla syy on ollut siinä toisessa osapuolessa. Viikko sitten joku nainen tuli valoristeyksessä viereiseltä kaistalta suoraan mun eteen, hyvä ettei repsikan puoleinen etukulma lähtenyt. Tää nainen oli kaistalla, jolta ei saanut kääntyä kuin oikealle ja minä kaistalla, jolta käännyttiin vasemmalle tai mentiin suoraan ja olin itse menossa suoraan. No tää toinen kuskikin oli menossa suoraan.

Toinen oli tänään kun risteyksessä meinasi pakettiauto tulla suoraan eteen, kuvitteli ilmeisesti minun kääntyvän, vaikka mulla ei mitään vilkkua edes ollut päällä, mutta tuossa kohdassa yksikaistainen tie muuttuu kaksikaistaiseksi ja itse valitsin oikean kaistan, jolta olisi voinut kääntyä tai jatkaa suoraan ja minä jatkoin suoraan.

Reilu viikko sitten taas todistin maailman älyttömintä ohitusta, kun ajettiin 80 nopeusrajoitusalueella jotain 70, kun mun edessä olevat autot menivät niin hiljaa, silloin oli todella sumuista ja näkyvyys huono. No mun takaa sitten lähti auto ohi vaikka sieltä sumun keskeltä näkyi selvästi rekan valot ja se rekka oli jo todella lähellä. Onneksi se oli vaan läheltä piti tilanne, mutta ei ihme että noita onnettomuuksia sattuu, kun ohitellaan ihan miten vaan, puikkelehditaan välittämättä turvallisuudesta pätkääkään ja siinä autossa muuten kuskina oli minusta mieshenkilö.

Yhteistyössä