eikö kukaan muu kuin mie mene viikonlopuksi töihin? Aina perjantaisin ko palstaa lukee, niin aloitukset on "mitä lasissa" yms... Taitaa siis suurin tehdä normaalia työaikaa..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:eipä meitä montaa tunnu olevan. Itse olen huomenna 9-22 ja sunnuntaina 10-21.30. Tätä siis teen joka toinen viikonloppu. Joka toinen on nykyisin vapaa.Mies meillä tekee tällä hetkellä yötyötä. Seuraavaksi taitaa olla viikko töissä- viikko kotona työ.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:eipä meitä montaa tunnu olevan. Itse olen huomenna 9-22 ja sunnuntaina 10-21.30. Tätä siis teen joka toinen viikonloppu. Joka toinen on nykyisin vapaa.Mies meillä tekee tällä hetkellä yötyötä. Seuraavaksi taitaa olla viikko töissä- viikko kotona työ.
Mulla on kolmessa viikossa 1 1/2 viikonloppua töitä. Välillä teen myös viikonloppuisin pitkiä päiviä eli 7-21.00. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:mulla oli vain viikko kesälomaa, ku työpaikkaa vaihdoin joulukuussa. Ensi kesänä sitten nautin koko kuukauden lomasta, ensimmäisestä sellaisesta sitten valmistumisen jälkeen.![]()
Enkä kyllä vaihtaisi tätä ilta/viikonlopputyötä mihinkään. TÄmä sopii mulle niin hyvin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä te teette työksenne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Anteeksi, mutta... rekkakuski 2+:lla...Aika... harvinaista varmaankin. B)
En siis pahalla meinaa lainkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä te teette työksenne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Anteeksi, mutta... rekkakuski 2+:lla...Aika... harvinaista varmaankin. B)
En siis pahalla meinaa lainkaan...
=) , no varmaankin olen kyllä ainoa lajiani täälä, mut toisaalta ei kai ammatti miestä pahenna... Eikä naista!
Niin ja vaimon kautta mä olen tänne tavallaan "koukuttunu"...