viikonlopputyöläisiä?

eipä meitä montaa tunnu olevan. Itse olen huomenna 9-22 ja sunnuntaina 10-21.30. Tätä siis teen joka toinen viikonloppu. Joka toinen on nykyisin vapaa. :) Mies meillä tekee tällä hetkellä yötyötä. Seuraavaksi taitaa olla viikko töissä- viikko kotona työ.

Minä olen vuorotyöläinen ja illat ja viikonloput on tulleet 17 vuoden aikana tutksi.Nyt olen ansaitulla kesälomalla ja palilen töihin vasta 8.9 levänneenä ja uutta intoa täynnä

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:
eipä meitä montaa tunnu olevan. Itse olen huomenna 9-22 ja sunnuntaina 10-21.30. Tätä siis teen joka toinen viikonloppu. Joka toinen on nykyisin vapaa. :) Mies meillä tekee tällä hetkellä yötyötä. Seuraavaksi taitaa olla viikko töissä- viikko kotona työ.

Mulla on kolmessa viikossa 1 1/2 viikonloppua töitä. Välillä teen myös viikonloppuisin pitkiä päiviä eli 7-21.00. =)

mulla oli vain viikko kesälomaa, ku työpaikkaa vaihdoin joulukuussa. Ensi kesänä sitten nautin koko kuukauden lomasta, ensimmäisestä sellaisesta sitten valmistumisen jälkeen. :)
Enkä kyllä vaihtaisi tätä ilta/viikonlopputyötä mihinkään. TÄmä sopii mulle niin hyvin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:

Mulla on kolmessa viikossa 1 1/2 viikonloppua töitä. Välillä teen myös viikonloppuisin pitkiä päiviä eli 7-21.00. =)

Meillä oli aiemmin, että joka kolmas viikonloppu oli töitä. Nyt työaikajärjestelyin saatiin tuo, että on joka toinen vapaa. Kyllähän se palkassa näkyy, mutta ei voi mitään. Itse teen mielelläni viikonloppuja ja nautin arjen vapaista.

mulla oli vain viikko kesälomaa, ku työpaikkaa vaihdoin joulukuussa. Ensi kesänä sitten nautin koko kuukauden lomasta, ensimmäisestä sellaisesta sitten valmistumisen jälkeen. :)
Enkä kyllä vaihtaisi tätä ilta/viikonlopputyötä mihinkään. TÄmä sopii mulle niin hyvin. :D

Mäkin tykkään tästä epäsäännöllisestä vuorotyöstä. Tosin ns. normaalia ma-pe 8-16 -työtä tekevät eivät aina ymmärrällä, ettei olla joka viikonloppuna vapaalla. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä te teette työksenne? =)

Minä olen sairaanhoitajana psykiatrisella osastolla.Toisaalta tykkään vuorotyöstä.Arkivapaista nautin kovasti, mutta sitten on ne omat huonotkin puolensa.Vuorotöitä niin kauan tehneenä en osaisi muuta tehdäkkään, vaikka rankkaa se omalla tavallaan on.... Mutta en myöskään haluais kuitenkaan töitä ma-pe klo 8-16

No on tämä ma-pe 7-16 rytmi minulle kyllä todella vieras juttu. Viimeksi olen tällasta rytmiä viettäny kouluaikana! Ja siitä on kuitenkin jo 18v... Ja tätä työaikaa on jatkunut vasta 2vk ja 2vk jäljellä, jonka jälkeen alkaa taas ihanan epäsäännöllinen kuljettajan työaika. Eli edes viikon päivää ei tiedä millonka kotiin pääsee, ja sitten kun on kotona, ei taas tiedä, että onko vapaata puoli päivää vai enemmän...

itse olen tällä hetkellä ohjaaja/kasvattaja nimikkeellä töissä. Lähihoitaja on ammattinimike. Minun mies on rekkakuski ja aiemmin oli tuollaista, että ei tiennyt koska on kotona ja milloin taas töihin. Lapsenhoidon kannalta meilläkin tämä järjestely toimii. Ollaan vuoroviikonloput töissä ja arkivapaatki menee välistä ristiin, niin hoitopäiviä kertyy vähän. Itse tykkäsin kolmivuorotyöstäkin, mutta nykyisessä työajassa on hyvänä puolena, ettei tartte kuin viikonloppuisin herätä kelloon eikä öitä enää tarvitse tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Anteeksi, mutta... rekkakuski 2+:lla... :D Aika... harvinaista varmaankin. B)
En siis pahalla meinaa lainkaan...

=) , no varmaankin olen kyllä ainoa lajiani täälä :laugh: , mut toisaalta ei kai ammatti miestä pahenna... Eikä naista!
Niin ja vaimon kautta mä olen tänne tavallaan "koukuttunu"...

Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Anteeksi, mutta... rekkakuski 2+:lla... :D Aika... harvinaista varmaankin. B)
En siis pahalla meinaa lainkaan...

=) , no varmaankin olen kyllä ainoa lajiani täälä :laugh: , mut toisaalta ei kai ammatti miestä pahenna... Eikä naista!
Niin ja vaimon kautta mä olen tänne tavallaan "koukuttunu"...

Ohhoh :o . Täytyy sanoa, että vautsi :flower: . Oma mies rahtari kanssa ja sitä ei voisi vähempää kiinnostaa tämmöinen palsta... Mukava kun miehiäkin käy täällä.

:laugh: :laugh: No kyllähän tää muakin aina välillä vähän huvittaa, mut mitäs noista. Käyn mä sit tosin tasapainottaa jossain äijä painotteisilla palstoilla välillä.
Mä olen kokenu tän niin, jotta mä ehkä hitusen paremmin ymmärrän tota omaa armasta, kun käyn täälä lukee muitten tuntoja ja kokemuksia =)

Yhteistyössä