Viikonlopun kuvaketju - uudistuneen palstan kunniaksi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";26072673]Hyi, miksi pitää kengittää irrotettua jalkaa? Tuleeko sama periaate kohta parturikoulutukseen? Kuolleet ei valita lopputuloksesta..[/QUOTE]

Miksi ei? Se hevonen on joka tapauksessa jo jonkun leivän päällä. Ja se olisi päätynyt sinne leivän päälle joka tapauksessa.
Olisiko parempi heittää teurasjätteeseen kaikki nekin ruhon osat, joita kukaan ei syö, mutta jotka vielä kelpaisivat opetuskäyttöön?
Tässähän se teurasjäte on viimeisen päälle hyötykäytössä, eikä meitä ihan aloittelijoita tarvitse näin ollen laittaa rikkomaan elävän hevosen jalkaa, jonka seurauksena sekin saattaisi paskemmalla tuurilla päätyä sinne teuraslinjalle.
 
Ota Aries pliis toi kuva pois, mulla on ihan kauhee sellanen reikäkammo... :x Hyi hitto hyi hitto hyui hitto.. Ihan hirvee kuva... Yäk. Mä näen ihan salettiin painajaisia.. Se pillunkuvakaan mikä täällä lävähti aina jostain silmille ei ollut mitään tähän verrattuna..
 
Onko tuo jalka sellainen jonka perheenne piilottaa pelotukseksi vihamiehen sänkyyn peiton alle?

Ei valitettavasti.
Mä olisin itseasiassa mielellään tuonut yhen tai kaksi koirille tuliaisiksi.
Mutta ne vaan laitettiin takaisin koulun pakastimeen. Me hyötykäytetään niitä vielä lisää ja pilkotaan ne kokonaan sitten anatomian kurssilla.
 
waiter-my-food-has-maggots.jpg
 
[QUOTE="minä";26072921]Siis onko toi joku tauti vai mistä nuo reiät on tulleet?[/QUOTE]

Photoshopattuja nuo kuvat. Noissa sormissa ja kantapäissä on samat kuvat kun tarkkaan kattelee :)
Trypofobia (reikäpelko) Noilla kun googlettelee niin jotain lukemista saapi.. Olis aika karua jos tuo olis oikeasti joku tauti :D
 
Photoshopattuja nuo kuvat. Noissa sormissa ja kantapäissä on samat kuvat kun tarkkaan kattelee :)
Trypofobia (reikäpelko) Noilla kun googlettelee niin jotain lukemista saapi.. Olis aika karua jos tuo olis oikeasti joku tauti :D

Jessus sentään nuo on niin kammottavia oikeesti hyi saakeli :x :$ En voi kuvitella MITÄÄN kammottavampaa kun tuommonen tauti jos iskis yyh.. Nuo kuvat jo puistattaa ihan liikaa :x
 
[QUOTE="vieras";26072512]Voih, onko tämän kevään? Täällä on vielä metri lunta, eikä kukista voi haaveillakaan.[/QUOTE]

On tältä keväältä, eilen huomasin niiden pistävän esiin aurinkoisella seinustalla. :)
 
Joskus kiersi tisseistä sellainen kuva, mikä näytti siltä kuin nännipihoissa olisi ollut reikiä ja niissä matoja. Muistaakseni siinä oli jonkun kukan siemenkota muokattu siihen kuvaan. Oli kyllä ällö :x.
 

Yhteistyössä