Viikonlopun kuvaketju - uudistuneen palstan kunniaksi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä isin sylissä
242uzpc.jpg
 
On. Sekä meillä, että siellä koulussa.
Mutta mä en ihan hek.koht. ensimmäistä kertaa vuolupuukolla ja kengitysnauloilla leikkiessäni olisi välttämättä halunnut elävää hevosta.

Olisit voinut kertoa mitä kuva sisältää, ihan ajattelevaisuudesta. En koe olevani erityisen herkkä, ja itse asiassa ajattelin, että onkohan siellä nyt joku tatskauskuva tai lävistyskuva. En olisi halunnut nähdä tuota irtileikattua hevosen jalkaa.
 
Olisit voinut kertoa mitä kuva sisältää, ihan ajattelevaisuudesta. En koe olevani erityisen herkkä, ja itse asiassa ajattelin, että onkohan siellä nyt joku tatskauskuva tai lävistyskuva. En olisi halunnut nähdä tuota irtileikattua hevosen jalkaa.

ei tuo minusta mitenkään paha ole. elukan koipi. hyvä että käytethään kaikki teuraasta hyödyksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Olisit voinut kertoa mitä kuva sisältää, ihan ajattelevaisuudesta. En koe olevani erityisen herkkä, ja itse asiassa ajattelin, että onkohan siellä nyt joku tatskauskuva tai lävistyskuva. En olisi halunnut nähdä tuota irtileikattua hevosen jalkaa.

Siinähän luki, että ei herkkähermoisille! Jos tuota kauhistuit, niin kannattaa seuraavan kerran ottaa vaari noista "ei herkille" -neuvoista... :headwall:
 

Yhteistyössä