Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt rv 40+2 ja mies suunnittelee lähtevänsä huomenna koko päiväksi pois kotoa omaan harrastukseensa, josta ei pääse alle tunnin lähtemään kuskaamaan mua sairaalaan jos tulee lähtö - ei välttämättä edes kuule puhelimen soivan jos soitan että nyt tarttis lähteä. Päästäisitkö sä miestäsi lähtemään tällaisessa tilanteessa, vai kehtaisko sun mies edes ehdottaa että hän lähtee päiväksi pois?
Alkuperäinen kirjoittaja Siis huh huijaa:Siis miksi en päästäisi? Tottakai mies voi mennä. Onhan herranjee sentään puhelimet ja autot jo keksitty. Haloo sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt rv 40+2 ja mies suunnittelee lähtevänsä huomenna koko päiväksi pois kotoa omaan harrastukseensa, josta ei pääse alle tunnin lähtemään kuskaamaan mua sairaalaan jos tulee lähtö - ei välttämättä edes kuule puhelimen soivan jos soitan että nyt tarttis lähteä. Päästäisitkö sä miestäsi lähtemään tällaisessa tilanteessa, vai kehtaisko sun mies edes ehdottaa että hän lähtee päiväksi pois?
jos eka raskaus eikä miuta lapsia hoidettavana niin päästäisin joo. pääsen itsekin sairaalaan.
ja siis olen päästänyt. mies oli ulkomailla kun oli esikoisen laskettu aika. tosin se meni yli kuten lähes kaikkiekat raskaudet menevät pari viikkoa yli.