Viittiskö joku perehtyneempi kattoo mun syömiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosta muusta en tiedä mutta minkä helkkarin takia sä syöt jotain jolle oot allerginen? Varsinkin pähkinöitä? Kai oot tietoinen kuinka voimakas reaktio niistä voi tulla? Ja vaikka aiemmin olis ollu vain lievä reaktio niin joku kerta se voi silti tulla pahana. Ja kun pähkinä nyt ei oo mitenkään pakollinen terveellisessä ruokavaliossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosta muusta en tiedä mutta minkä helkkarin takia sä syöt jotain jolle oot allerginen? Varsinkin pähkinöitä? Kai oot tietoinen kuinka voimakas reaktio niistä voi tulla? Ja vaikka aiemmin olis ollu vain lievä reaktio niin joku kerta se voi silti tulla pahana. Ja kun pähkinä nyt ei oo mitenkään pakollinen terveellisessä ruokavaliossa.

oon jättäny pois pahimmin allergisoivat ja usko pois, mä tiedän mitä voin syödä allergiani puitteissa. Jos jättäsin kaikki pois ni ruokavalio olis kaikkee muuta ku terveellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Millä periaatteella sä sitten nuita ruokia olet päättänyt syödä,jos et edes tiedä mitä laihduttajan olisi hyvä syödä?

Paljonko juot vettä päivässä?

sä et nyt ilmeisesti lukenu ketjua... huoh...vettä menee kaks litraa, urheilupäivänä enemmän.

Yhteistyössä