Viivanpaikka/haamu? *kuva* (ei sokeille :D )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Noin 10 min? Onko se 11 min kenties vai vaikkapa 8 min? Kantsii kattoo tarkasti siitä kellosta =) Ei kannata ees vilkaista testiä enää sen ohjeajan jälkeen.

Tekisin testin parin päivän jälkeen uudetsaan ja kasettitestillä. Ne on aika selkeitä =)

p.s. haamun minäki tossa näen, mutta en luottaisi jos ei ole ihan tarkasti tullu testiajan puitteissa.

Kasettitestissä on se sama liuska sisällä.

näyttää plussalta, samanlainen viiva tuli minullekin nykyisestä raskaudesta,
vahvistui myöhemmin. Kokeile vaikka apteeekin testiä seuraavaksi, mulla
tuli siihen vahvempi viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Tuota... aika yksipuolisia vastauksia saat jos ne ei saa vasata ketkä eivät erota mitään... :whistle: Eli väkisin haluat olla raskaana ja kun kaikki ne saavat vastata jotka jotain näkevät niin saat vain tukea ajatuksillesi joita ei tarvitse edes epäillä..

ei vaan kysyin onkohan haamu/viivanpaikka eli kumpaa teidän mielestä,koska jotain siinä kuvassa näkyy, eli jotka ei nää MITÄÄN siinä kontrolliviivan vieressä niin olkoot hiljaa, ja seki oli sanottu huumorilla :D

eli yritän kysellä että onko tossa väriä vai ei ja onko tuo luokiteltava viivanpaikaksi/haamuksi :)

Minä en ole sokea, mutta selkeesti huomaa, että ihan normi viivanpaikka eli ei oo raskaus viivaa.

Tuu kertomaan sitten miten muutaman päivän päästä on. Minä en tuon testin pohjalta ilakoitsisi vielä.

joo toinen testi on tuolla odottamassa, aattelin la-aamuna sit testailla jos ei menkat ala..
tissejä on särkeny koko tuhruvuodon ajan, yleensä loppuu heti ku menkat alkaa,eikä myöskään mitään menkkasärkyjä,ei pms-oireita, ei rasvaista naama,suklaanhimoa (yleensä pakko saada ainaki 3 levyä ennen menkkoja parin päivän sisään.. nyt EI MITÄÄN)
mut katotaan la-aamuna :)

ap, millos oot jättäny ehkäisyn? Meinaan vaan kun mulla oli ihan hirveet "raskausoireet" kun jätin e-pillerit (vaihdoin siis ja piti vähä ootella et sain reseptin). Vaikka ei koskaan aiemmin ole ollut =D Ja tämä jo ihan sillä, että oli koko ajan kuitenkin kumi käytössä, että ihmettelinkin miten ihmeessä.

Ja tuosta kasettitesteistä, et niitä on helpompi tulkita kun sitä alaa ei oo siinä niin paljon. Eli yleensä moni näkee viivoja siellä sun täällä vaikkei ois kun sitä alaa on vaikka muille jakaa. Lisäksi kasettitestistä riippuen on mun mielestä selkeämpi koko "näyttö".

Toivotaan, että vahva plussa tuleepi =)

ei ole ehkäisyä esikon jälkeen oikeastaan ollukaan ja poika täyttää kesällä 3, ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä alkuvuoteen asti, ja oikeastaan nyt on toinen varsinainen yk.

ja aina kun olen testin tehnyt,on siihen viivanpaikka tullut mutta ei väriä,ja mun mielestä tossa on punasta mut katellaan.. :)

Eipä mulla o ainakaan koskaan viivan paikat punasia ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Tuota... aika yksipuolisia vastauksia saat jos ne ei saa vasata ketkä eivät erota mitään... :whistle: Eli väkisin haluat olla raskaana ja kun kaikki ne saavat vastata jotka jotain näkevät niin saat vain tukea ajatuksillesi joita ei tarvitse edes epäillä..

ei vaan kysyin onkohan haamu/viivanpaikka eli kumpaa teidän mielestä,koska jotain siinä kuvassa näkyy, eli jotka ei nää MITÄÄN siinä kontrolliviivan vieressä niin olkoot hiljaa, ja seki oli sanottu huumorilla :D

eli yritän kysellä että onko tossa väriä vai ei ja onko tuo luokiteltava viivanpaikaksi/haamuksi :)

Minä en ole sokea, mutta selkeesti huomaa, että ihan normi viivanpaikka eli ei oo raskaus viivaa.

Tuu kertomaan sitten miten muutaman päivän päästä on. Minä en tuon testin pohjalta ilakoitsisi vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Noin 10 min? Onko se 11 min kenties vai vaikkapa 8 min? Kantsii kattoo tarkasti siitä kellosta =) Ei kannata ees vilkaista testiä enää sen ohjeajan jälkeen.

Tekisin testin parin päivän jälkeen uudetsaan ja kasettitestillä. Ne on aika selkeitä =)

p.s. haamun minäki tossa näen, mutta en luottaisi jos ei ole ihan tarkasti tullu testiajan puitteissa.

Kasettitestissä on se sama liuska sisällä.

Niin on. Moni ei vaan taida sitä tietää ja siksi pitää kasettitestejä parempina.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Eipä mulla o ainakaan koskaan viivan paikat punasia ollu.

Jaa, no jollain muilla on ollut ja negoja silti ovat olleet. Punaisia tosi haalakoita viiruja on voinut olla myös muualla kuin vain pelkästään viivanpaikalla -ja silti negoja.

Yhteistyössä