S
Seiloriina
Vieras
Moi,
hiukan ennakkoluuloinen kysymys varmaan
mutta kannattaako Viking Linen Helsinki-Tukholma-päiväristeilylle lähteä lasten kanssa? Olen Vikingillä risteillyt joskus teinivuosina viimeksi, ja mielikuva on hiukan ....öhhh... "kökkö". Pari kertaa ollaan reissattu lasten kanssa Siljalla ja siellähän on ne muumit, isot leikkihuoneet ja näppärät Promenadi-hytit, joissa lapset saa naulittua katselemaan ikkunasta laivan menoa.
Onko Viking siis tosiaan sellainen karvalakkimalli kuin mun muistikuvani sanoo, vai kannattaisko sinne lähteä lasten kanssa? Mikä hytti kannattaa ottaa? Halpa matka olisi tyrkyllä, ja eihän tää nyt mikään kovin iso reissu ole, eli kyllä sitä nyt tuon matkan seilaa missä vaan, mutta lapsia siis kolme alle 4-vuotiasta, ja jos se laiva on tuskaa niin sitten se on todella TUSKAA....
hiukan ennakkoluuloinen kysymys varmaan
Onko Viking siis tosiaan sellainen karvalakkimalli kuin mun muistikuvani sanoo, vai kannattaisko sinne lähteä lasten kanssa? Mikä hytti kannattaa ottaa? Halpa matka olisi tyrkyllä, ja eihän tää nyt mikään kovin iso reissu ole, eli kyllä sitä nyt tuon matkan seilaa missä vaan, mutta lapsia siis kolme alle 4-vuotiasta, ja jos se laiva on tuskaa niin sitten se on todella TUSKAA....