Villa Lyhty uudessa paikassa, onko kukaan joka jo käynyt katsomassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiittäen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiittäen

Vieras
Millainen on uusi paikka? Ja siis uusi on samassa rakennuksessa kuin vanha oli? Onko jo paljon myyjiä?

(Ja Villa Lyhty on siis itsepalvelu-lastentarvikekirppis Vantaan Rekolassa.)

Samassa rakennuksessa, nykyään talon päädyssä.

Pienempi ja jotenkin ahtaamman tuntuinen kuin vanha, oli perjantaina hyvin myyjiä, taisi olla kaksi tyhjää pöytää. (Tosin, missä on kaikki myyjät jotka myyvät +86).
Tarjonta oli sillonkin aika heikkoa, pääosin pikkuvauva vaatetta, ja n. 70% päälimmäisistä vaatteista ihan kulahtaneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Samassa rakennuksessa, nykyään talon päädyssä.

Pienempi ja jotenkin ahtaamman tuntuinen kuin vanha, oli perjantaina hyvin myyjiä, taisi olla kaksi tyhjää pöytää. (Tosin, missä on kaikki myyjät jotka myyvät +86).
Tarjonta oli sillonkin aika heikkoa, pääosin pikkuvauva vaatetta, ja n. 70% päälimmäisistä vaatteista ihan kulahtaneita.

Ok, kiitos sinulle!

Kävin siellä viimeksi viime keväänä, ja nyt olisi tarkoitus mennä itse myymään. Tykkäsin koska oli jotenkin siisti paikka. Ajattelin tota Villalyhtyä tai sitten sitä uutta kirppistä Tuusulassa, en vaan muista mikä sen uuden nimi on. Tietääkö joku? Avattiin siis viime vuoden lopulla.

Olin tosi pettynyt uuteen Villa Lyhtyyn, tilat oli entistä ahtaammat ja ankeammat. Ihmettelen miksi muuttivat, eikö vuokrasopimusta uusittu? Kun sinne suurin osa tunkee vielä rattaiden kanssa sisälle asti niin liikkuminen oli tosi tuskaista, aijemmissa tiloissa käytävät oli isommat ja pitkät, nyt kemurteli pöytien ympäri ja ahdasta tosiaan oli.... :(

Lisäksi myytävät tuotteet oli syksyyn verrattuna ylihinnoiteltuja ja kulahtaneita, toki se mitä myydään riippuu aina myyjistä. Odota pari viikkoa ja teen uuden visiitin mutta etsin nyt uutta lastentarvikekirppistä joka olisi entisen Villa Lyhdyn veroinen. Olisikohan tuo Bella Casa hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiekkaharjussa on Naperotori-niminen lastenkirppis, uusi sekin.

Vielä pienempi ja ahtaampi kuin Villa Lyhty. Paljon tyhjiä pöytiä, ja ne missä oli tavaraa, oli sitten pääosin sisustustavaraa, laukkuja jne, toisin sanoen muistutti enemmän tavallista kirppistä kuin lastentarvike (vaikka semmoisena sitä mainostetaankin).

Kumpulassa on kanssa uusi Vekarakirppis, se on vielä katsomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiekkaharjussa on Naperotori-niminen lastenkirppis, uusi sekin.

Vielä pienempi ja ahtaampi kuin Villa Lyhty. Paljon tyhjiä pöytiä, ja ne missä oli tavaraa, oli sitten pääosin sisustustavaraa, laukkuja jne, toisin sanoen muistutti enemmän tavallista kirppistä kuin lastentarvike (vaikka semmoisena sitä mainostetaankin).

Kumpulassa on kanssa uusi Vekarakirppis, se on vielä katsomatta.

Ei ihme. Kirppis kun olisi Tikkurilassa tai jossain keskeisemmällä paikalla, siellä ei olisi yhtään tyhjää pöytää.

Minä suosittelen Vekarakirppistä! Uusi, siisti paikka Kumpulassa. Myynnissä olevat tavarat/vaatteet paljon parempikuntoisia kuin siellä Simonkylässä, Naperotorilla

..syrjässä Naperotori on kivan keskeisellä paikalla lähellä Tikkurilaa. Sopivan kokoinen paikka ja hyvin tavaraa myynnissä. Ottavat kuulema myös sisustustarvikkeita lastentarvikkeiden ohella myyntiin. Sopii tälle mammalle. :)

Oon kiertänyt näitä kaikkia

*Bella casa pieni paikka, vähän myyjiä, mutta tosi siisti...

*Naperotorilla kävin, myyjiä aika vähän...

*Villa Lyhty, uusi paikka sika ahdas... pöydät kyllä täynnä, mutta ei siellä voi liikkua vaunujen kanssa...

* Järvenpäässä myös uusi Pikkuväen aarreaitta HYRRÄ, siellä aika täyttä, tosin osa vaatteista kyllä aika järkkyä..

Villa Lyhty on tosiaan mennyt pilalle muuton jälkeen. Kuulemma vuokra nousi entisissä tiloissa, joten muuttivat, mutta tällä tyylillä toiminta ei ainakaan kannata. Asiakaskato tulee olemaan suuri, kun tiloissa ei mahtu olemaan, eikä myyntipöytiäkään ole yhtä paljon.

Olin itse myymässä jolukuun alussa tuusulan lastenvaatekirppiksellä (bella casa) ja sain kyllä hyvän tuoton kahdesta viikosta.... eikä tarvinnut pöytää käydä siistimässä kun tekeevät sen myyjän puolesta, minulle se oli huippu juttu kun näiden pojujen kanssa se ei ihan aina onnistuisi. ;))
käyn ostoksilla viikottain ja palvelu on huikeaa. kysyessäni istuinta tms... sain heti palvelua ja apua hankinnassa. heillä oli listaa myyjistä joilla voisi olla jos kysyntää tulisi. mielestäni hyvää palvelua. olen myös jättänyt omia tarpeita heille jos sattuisi tulemaan myyntiin niin ottaavat yhteyttä, näin sain pojalleni esim. sukset.
pieni ja sievähän se on mutta hyvin on vilkastunut ja varmasti ottaa paikkansa näistä tarjolla olevista lasten kirppiksistä....

Samaa mieltä villa lyhdystä.. Espoosta asti ollaan tykätty siellä käydä, mutta viimeisin käynti uudessa paikassa oli niin suuri pettymys, että enää ei ainakaan niin usein taida tulla käytyä.. :( Itse tykkäsin vanhasta paitsi avarien tilojen ja runsaan tarjonnan vuoksi, niin myös siellä huokuneen tunnelman vuoksi -- uudessa ei samaa fiilistä vaan kerta kaikkiaan ole -- huoh :(

lyhdyssä nyt vain 5 pöytää vähemmän kuin ennen! Tila kaunis ja kodikas. Mahduin ainakin arkena kulkemaan rattailla siellä edelleen hyvin,,,ei mielestäni muillakaan kirppiksellä ole yhtään sen tilavampaa kulkea. Lyhdyssä yleensä sen takia ollut vain välillä ahdasta kun asiakkaita myös arkena paljon, siellä käy kauppa hyvin. Myyjät mukavia ja auttavaisia ja kertoivat että myyjillä omat ilmoitustaulu johon jättävät myytävistä rattaista nyt kuvat,, siellä kyllä saa edelleenkin myydä isoja tavaroita kuten turvaistuimia, syöttötuoleja ym. Harmittaa myyjien puolesta kun joutuivat vaihtamaan tilaa, mutta mielestäni edelleen ehdottomasti paras lastentarvike kirpputori mitä on, niin tiloiltaan kuin tavaroiltaankin

Bella Casa ja naperotori ne vasta ahtaita ovatkin ja nissä vähän myyntipöytiä! ja aika vähän käy asiakkaita. Olen ollut niissäkin myymässä mutta paras myyntipaikka on ehdottomasti VILLA LYHTY, siellä käy joka päivä asiakkaita paljon, ja siellä olen parhaiten myynnyt, myyjät ovat mukavia ihmisiä ja heillä jo kolmen vuoden kokemus tältä alalta. Ei ainakaan tuo muutto ole vaikuttanut mitenkään, edelleen siellä aina kova kuhina! Voin suositella lämpöisesti hyväksi myyntipaikaksi!

Ehdottomasti viihtyisin paikka kaikista lastentarvike kirppiksistä niin tiloiltaan kuin sisustukseltaankin. Kirppis on kuin oikea lastentarvike kauppa. Lähellä Tikkurilaa Simonkylän liikekeskuksessa (paloasemaa vastapäätä oleva ostari). ISOT myyntipöydät fiksusti rakennettu. Joka pöydän yhteydessä omaa hengaritilaa. Tuotteet saa hyvin esille ja ostaja asiakkaiden helppo penkoa. Kävin jo myymässä sielä omia tavaroita ja saldo oli huikea. Suosittelen niin uusille kuin vanhoille kirppiskansalaisille. TUTUSTUMISEN ARVOINEN PAIKKA. Käykää itse toteamassa ja ihastukaa!

Villa lyhty on mielestäni parantunut tuosta muutosta :) Tilaa ei ole käytävillä sen enempää kuin aikaisemminkaan. Samat käytävä välit on siellä kuin aikaisemmassakin paikassa :)

Edellisessä paikassa kun oli vaunuja, niitä oli monia kymmeniä joita ei kukaan ostanut. Veivät vaan turhaa tilaa. Joten hyvä näin.
Myyntipöytiä on huimat 4 vähemmän :D joten eipä juuri mitään.

Palvelu on myyjiltä loistavaa, auttavat aina tarvittaessa! Ja usein ovat löytäneet sen mitä olen hakenut kun ole kysynyt.
Itseni ei ole tarvinnut oikein mitään hakea enään kaupasta lapsille!
Lisäksi itselleni olen tehnyt myös löytöjä :D

Olen käynyt nyt 4 kertaa naperotorilla, joka kerta ( myös vkl) itseni lisäksi 1-2 asiakasta:D Kun samoihin aikoihin villalyhdyssä kymmeniä asiakkaita. Samaa olen kuullut monilta tutuiltani, siksi saanen epäillä tämän KH:n kirjoitusta itse kauppiaaksi :D
Huimat summat tiedän ihmisten saaneen Villalyhdyssä, itsekkin olen saanut joka kerta 100-400?/ vkolta villalyhdyssä kasaan vuokran jälkeen.

Ostavia asiakkaita on ollut aina, ihan sama onko käynyt arkena tai viikonloppuna.

Suosittelen kyllä näistä uutuuksista huolimatta Villalyhtyä ;)

Nyt en voi kuin ihmetellä kuinka voi väittää että naperotori olisi ykkönen,,,kyllähän sen meistä jokainen tietää jos vain on kirppiksillä pyörinyt mikä on tällä hetkellä latenkirppiksistä ykkönen!! Eilen kävin naperotorilla ja siellä jopa kolme asiakasta lauantaina!!,,,kun taas menin Villa Lyhtyyn siellä kunnon viikonloppu kuhina,,,joka siellä ollut jo viimeisen 2 ja puolen vuoden ajan!! En myyjänä voi uskoa tuota väitettä että naperotorilla olisi myynnit hyviä, toisin kun taas Lyhdyssä kauppa käy myöskin arkena!! ja nostan hattua Lyhdyn omistajielle, tytöt pyörittäneet putiikkia jo kohta kolmatta vuotta ja aina siellä on työntekijöillä kiire! ,,,niin helppohan noita uusia on luoda ja kopioida liikeidea muilta,,,mutta liikkeen pystyssä pitäminen ja suosiossa vuosia on jo toinen juttu!!

Yhteistyössä