vinkkejä kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
olisko kenelläkään toimivia vinkkejä hampaiden valkaisuun.
olen kokeillut muutamia halpisjuttuja mitä saa esim. ebaysta.
ihan kunnon valkaisuun hammaslääkärille ei ole varaa mennä, sitäpaitsi pelkään että sen jälkeen tippuu hampaat tms...
oliskohan jotain välimuotoa noille halpisversioille ja hammaslääkäreiden tekemille.

Halvalla et mitään saa vaikka kokeilisit mitä netissä myytäviä ja niissä ne hampaat juuri saattaa tippuakin kun testaat tota ja sitä. Hammaslääkärillä saa tuloksia, mutta et millään 50 eurolla.

Kannattaa kuitenkin huomata, että itsevalkaisuaineisiin laitetut rahat menevät kankkulan kaivoon. Teho on olematon tai niin pieni että tuskin itsekään huomaa mitään eroa hampaiden värissä. Naiset laittavat monasti kauneudenhoitoon satoja tai tuhansia euroja vuodessa. Muutama satku on pieni hinta raikastuneesta olemuksesta. Hymyilykin on sitten entistä helpompaa. Muutaman kuukauden voisi säästääkin ja sitten hemmotella itseään noin.

kai mun sitten on tyydyttävä tähän tilanteeseen... pienistä tuloista vaan on mahdotonta laittaa muutama satanen melkein mihin vaan. voi harmi... en edes polta enkä juo kahvia, mutta kivalta ei näytä.

Alkuperäinen kirjoittaja hävettää;26355176:
kai mun sitten on tyydyttävä tähän tilanteeseen... pienistä tuloista vaan on mahdotonta laittaa muutama satanen melkein mihin vaan. voi harmi... en edes polta enkä juo kahvia, mutta kivalta ei näytä.

Laitat 50 euroa säästöön joka kk ja loppuvuonna on rahat koossa. Varmaan olet nytkin jo laittanut kankkulan kaivoon varmasti toista sataa noihin netistä saataviin joilla ei ole loppupeleissä mitään virkaa.

itse olen kuullut paljon kehuja crestin valkaisuliuskoista, ei myydä kai suomessa mutta isosmile tms. taisi niitä myydä ja tällaisen löysin http://www.creststrips.co.uk...testaukseen menee nyt kunhan saan ne tilattua..

Alkuperäinen kirjoittaja Muutaman kk säästö;26355177:
Laitat 50 euroa säästöön joka kk ja loppuvuonna on rahat koossa. Varmaan olet nytkin jo laittanut kankkulan kaivoon varmasti toista sataa noihin netistä saataviin joilla ei ole loppupeleissä mitään virkaa.

no en ole edes sitä 5 kymppiä laittanut niihin. tietysti epäilin, että onkohan niistä mihinkään, mutta niin pienellä summalla viitsii edes kokeilla. 200e jos laittaisin, oltaisiin muutama viikko ilman ruokaa, joten en edes harkitse.

Jos sulla on ennestään kellertävä hammasluu ei noilla netissä myytävillä sitä hammasluuta saa valkastua. Poistavat tummentumia kyllä joksikin aikaa. Kellertävän hammasluun valkaisu tarvii vahvemmat aineet mitä saa edes myydä ja siksi sen suorittavat hammaslääkärit.

Jos sulla on ennestään kellertävä hammasluu ei noilla netissä myytävillä sitä hammasluuta saa valkastua. Poistavat tummentumia kyllä joksikin aikaa. Kellertävän hammasluun valkaisu tarvii vahvemmat aineet mitä saa edes myydä ja siksi sen suorittavat hammaslääkärit.

hyi kamala, kuulostaa aika radikaalilta. pakkohan siellä hammaslääkärissä on välillä käydä, mutta jännitän sitä melkein synnytystäkin enemmän. no, jospa mä jossain välissä uskaltaisin sitten kun ois siihen varaakin...

Uusimmat

Yhteistyössä