J
joanna
Vieras
aamupala:
puuroo veteen tehtynä. sekaan hilloa maltillisesti.
ruisleipä,päälle ohuesti kevyttä levitettä ja leikkelettä.
kahvi/tee rasvattomalla maidolla (jos käyttää )
välipala:
hevi shot
lounas:
tonnikala salaatti,kasttikkeen tekee itse rypsiöljystä,sitruunasta jne. (hyvää rasvaa) tonnikala voi olla öljyssä,ei tarvi erikseen kastiketta.
sekaan reajuustoo,rasvatonta, ja vaikka kananmuna. täyttää!
välipala:
ruisleipää ja hedelmää/kasvista. kevyesti täytettä leivälle.
päivällinen:
kasvissosekeittoa/tomaattikeittoa. tee itse ja sekaan voi lorauttaa kevyt ruokakermaa. maustaa makunsa mukaan.
leipää jos tarvis.
iltapala:
puuroo ja sekaan vaikka mustikkakeittoa.
tai sitten rasvatonta yoqurttia ja sekaan vehnälesettä. lisänä kasviksia tai hedelmiä.
vettä ruokailun yhteydessä ois hyvä juoda kaksi lasillista ja myös ruokailujen välillä. janontunnetta ei pitäis olla,silloin on nestevajausta. pissa ei saa olla keltaista..
liikuntapuoli..
rasvanpoltossa pitkäkesto on plussaa. ainahan se rasva palaa,mutta kuitenkin.
itse harrastan jotakuinkin näin:
ma:lenkki koirankanssa. reipasta kävelyä tunti joka sisältää muutaman sykkeen nostavaa juoksupyrähdystä. sekä gymstickillä treeniä.
ti:spinning kestävyys
ke:crossarilla ja gymsticillä. illalla reipas lenkki koirankanssa. joskus crossailu jää väliin..
to:spinning kestävyys
pe:vapaata (kevyesti kävelen koiraa ulkoiluttaen..)
la:lenkki koitankanssa ja taas tehostetaan juoksemalla.. illalla taas lihastreeniä tikunkanssa.
su:vapaa (koiraa ulos tietty..)
täytän myös usein ruokapäiväkirjaa. sillä tiedän paljonko syön ja syönkö oikein. käytän kiloklubia kun on ilmainen.
ruoan määrä on tärkeää,syömällä hitaasti selviää koska alkaa olemaan kylläinen, vie 20min. ennenkun huomaa ettei oo enää nälkä.
säännölliyys on plussaa.
tässä jotain..joku kun sanoi ettei laihoilta saa vinkkejä.
syön myös pizzaa joskus,en usein. jos syön jokapäivä se menee suoraan peppuun ja reisiin.
puuroo veteen tehtynä. sekaan hilloa maltillisesti.
ruisleipä,päälle ohuesti kevyttä levitettä ja leikkelettä.
kahvi/tee rasvattomalla maidolla (jos käyttää )
välipala:
hevi shot
lounas:
tonnikala salaatti,kasttikkeen tekee itse rypsiöljystä,sitruunasta jne. (hyvää rasvaa) tonnikala voi olla öljyssä,ei tarvi erikseen kastiketta.
sekaan reajuustoo,rasvatonta, ja vaikka kananmuna. täyttää!
välipala:
ruisleipää ja hedelmää/kasvista. kevyesti täytettä leivälle.
päivällinen:
kasvissosekeittoa/tomaattikeittoa. tee itse ja sekaan voi lorauttaa kevyt ruokakermaa. maustaa makunsa mukaan.
leipää jos tarvis.
iltapala:
puuroo ja sekaan vaikka mustikkakeittoa.
tai sitten rasvatonta yoqurttia ja sekaan vehnälesettä. lisänä kasviksia tai hedelmiä.
vettä ruokailun yhteydessä ois hyvä juoda kaksi lasillista ja myös ruokailujen välillä. janontunnetta ei pitäis olla,silloin on nestevajausta. pissa ei saa olla keltaista..
liikuntapuoli..
rasvanpoltossa pitkäkesto on plussaa. ainahan se rasva palaa,mutta kuitenkin.
itse harrastan jotakuinkin näin:
ma:lenkki koirankanssa. reipasta kävelyä tunti joka sisältää muutaman sykkeen nostavaa juoksupyrähdystä. sekä gymstickillä treeniä.
ti:spinning kestävyys
ke:crossarilla ja gymsticillä. illalla reipas lenkki koirankanssa. joskus crossailu jää väliin..
to:spinning kestävyys
pe:vapaata (kevyesti kävelen koiraa ulkoiluttaen..)
la:lenkki koitankanssa ja taas tehostetaan juoksemalla.. illalla taas lihastreeniä tikunkanssa.
su:vapaa (koiraa ulos tietty..)
täytän myös usein ruokapäiväkirjaa. sillä tiedän paljonko syön ja syönkö oikein. käytän kiloklubia kun on ilmainen.
ruoan määrä on tärkeää,syömällä hitaasti selviää koska alkaa olemaan kylläinen, vie 20min. ennenkun huomaa ettei oo enää nälkä.
säännölliyys on plussaa.
tässä jotain..joku kun sanoi ettei laihoilta saa vinkkejä.
syön myös pizzaa joskus,en usein. jos syön jokapäivä se menee suoraan peppuun ja reisiin.