Vinkkejä pitkästä aikaa ensitreffeille lähtijälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellisesti pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellisesti pihalla

Vieras
Olen siis 3-kymppinen mies ja takana lähes 10 vuoden suhde, joka päättynyt hiljattain. Nyt olisi aika lähteä treffeille ensimmäistä kertaa tämän vuosituhannen puolella, mutta olen ehkä hiukan pihalla nykyajan treffikäytänteistä :D

Kertokaahan käytännön asioista, kuten laskun maksamisesta, kukista, lahjoista jne. Monet treffit pitää käydä ennen kuin em. asioita aletaan toteuttamaan?

Muitakin vinkkejä saa antaa ;)

Kukkia voi viedä jo ekoilla treffeillä, lahjoja seuraavalla. Mies maksaa laskut ja kuskaa naisen kotoa - kotiin takaisin. Ekojen treffien jälkeen laitetaan tekstari että kiitos kivasta illasta ja soitetaan seuraavana päivänä. Seksiä saa vongata sitten kun muistaa naisen nimen ilman lunttilappua.

Minkälaisia kukkia? Punaiset ruusut vissiin aika perinteinen, mutta ehkä mielikuvitukseton vaihtoehto, vai? Eri kukilla ja väreillä käsittääkseni erilaisia merkityksiä, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
kuskaa naisen kotoa - kotiin takaisin.
Entäs jos ei olla autolla liikkeellä, pitäiskö tilata taksi hakemaan? Molemmat asutaan aivan stadin ydinkeskustan kupeessa, joten julkisillakin pääsis suht vaivattomasti...

Kuulostaa ihan elokuva-hömpötyksiltä. Jos itse olisin lähdössä treffeille, en todellakaan odottais, että mies antais mitään kukkia tms. Maksaisin itse ruokani ja hankkisin ehkä jopa itse kyytini. :) Tai siis korkeintaan jos ei mulla ois autoa käytössä ja mies ois tulossa samaa reittiä, niin pyytäisin nappaamaan mut kyytiin. Jos mies antais kukkia, niin nauraisin. :D Ja jos mies antais lahjoja, nauraisin vielä enemmän enkä ottais niitä vastaan. Kukat heittäisin takapenkille ja sit ku viimein kotiin pääsisin, niin ne ois varmaan jo nuutunu sinne auton penkille.

Oon kai sitte vissiin vähä erikoinen nainen!? :D Tai tottumaton treffailija. :D

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kukkia voi viedä jo ekoilla treffeillä, lahjoja seuraavalla. Mies maksaa laskut ja kuskaa naisen kotoa - kotiin takaisin. Ekojen treffien jälkeen laitetaan tekstari että kiitos kivasta illasta ja soitetaan seuraavana päivänä. Seksiä saa vongata sitten kun muistaa naisen nimen ilman lunttilappua.

Tää kuulosti ihan Walter de Campilta :D

Mut hyvä ja ytimekäs vastaus!

Onko mahdollista sitten hakea kävellen?
Vie vaikka pinkki gerbera :)
Hyvässä lykyssä saat ekoilla treffeillä suukon, tai sitten et.
Huomaat kyllä toivottavasti neidin käytöksestä milloin on seksin aika...

Mitä meinaatte tehdä?
Meettekö syömään, leffaan tms?

Musta olis ihanaa saada kukka/kukkia ja olis kiva ku mut haettais kotoa.
Jos mies olisi ihan uppo-outo, niin en kyllä välttämättä kertoisi oikeaa kotiosoitettani...
Lahjan antaminen vois olla aika tungettelevaa...

Ai niin... Tarjoudu maksamaan ravintolalasku, mutta älä maksa väkisin jos nainen haluaa maksaa itse. Äläkä tee maksamisesta numeroa.
On muuten ihan pieni, mutta ihku juttu jos avaat naiselle ovet ja annat hänen mennä ensin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Onko mahdollista sitten hakea kävellen?
Vie vaikka pinkki gerbera :)
Hyvässä lykyssä saat ekoilla treffeillä suukon, tai sitten et.
Huomaat kyllä toivottavasti neidin käytöksestä milloin on seksin aika...

Mitä meinaatte tehdä?
Meettekö syömään, leffaan tms?

Juu, en kyllä suukkoa enempää odottaisikaan :) Asutaan kyllä eri suunnissa toisistaan, mutta kyllähän minä voisin voisin reippaana herrasmiehenä hurauttaa onnikalla hakemaan :D

Todennäköisesti syömään ja sitten vaikka kaivariin viltille nauttimaan makeista mansikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Lahjan antaminen vois olla aika tungettelevaa...

Ai niin... Tarjoudu maksamaan ravintolalasku, mutta älä maksa väkisin jos nainen haluaa maksaa itse. Äläkä tee maksamisesta numeroa.
On muuten ihan pieni, mutta ihku juttu jos avaat naiselle ovet ja annat hänen mennä ensin :)

En kyllä mitään lahjoja ensi treffeille veisikään. Siksi kysyinkin, kuinka monet treffit pitäisi käydä ennen kuin toteuttaisi näitä asioita. Lahjoista puheen ollen, olisiko niiden aika vasta, kun alkaa tuntua siltä, että on ihan oikeasti rakastumassa ja suhteesta voisi olla vakavampaankin?

Ovia availen päivittäin naisille, itseäni vanhemmille ja painavien kantamusten/rattaiden kanssa kulkeville. Se tulee siis ihan luonnostaan ;)

joo ei lahjoja vielä, vasta kun seurustelu on pidemmällä!
Itse en kukista perusta, tuntuu vähän turhan leffamaiselta romantiikalta... mutta tottakai poikkeuksia löytyy! eli jos haluat kukan viedä niin toi gerbera kuulostaa hyvältä, ei missään nimes ruusua!

siis ihan oikeesti, antaako/onko teidän poikakaverit antanu teille lahjoja seurustellessa!?!? Tai yleensäkkään missään vaiheessa!? Ei meillä... Siis ei mun mies antanu mulle muuta ku joulu- ja synttärilahjat. :D Ei tosiaan mitään muuta, enkä edes oottanut mitään. Ja nuokaan lahjat ei tosiaankaan oo ollu mitään koruja/kelloja jne, vaan ihan perus pikkujuttuja. :) Eikä haittaa.

Ap:lle yksinkertanen vinkki... ole oma itsesi! jos ei nainen sinuun ihastu sellaisena kun olet niin sit ei ole nainen sinua varten...
ihanaa huomata miten ajattelevaisia miehiä täältä kotimaasta vielä löytyykään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
siis ihan oikeesti, antaako/onko teidän poikakaverit antanu teille lahjoja seurustellessa!?!? Tai yleensäkkään missään vaiheessa!? Ei meillä... Siis ei mun mies antanu mulle muuta ku joulu- ja synttärilahjat. :D Ei tosiaan mitään muuta, enkä edes oottanut mitään. Ja nuokaan lahjat ei tosiaankaan oo ollu mitään koruja/kelloja jne, vaan ihan perus pikkujuttuja. :) Eikä haittaa.

Kyllä mun aviomies ainakin lahjoi mua kun tapailimme, kukkasilla juuri =) Pidemmälle kun seurustelussa pääsimme niin oli kivoja yllärilahjoja välillä ilman mitään sen kummempaa syytä. Ja nehän piristi mukavasti arkea :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:lle yksinkertanen vinkki... ole oma itsesi! jos ei nainen sinuun ihastu sellaisena kun olet niin sit ei ole nainen sinua varten...
ihanaa huomata miten ajattelevaisia miehiä täältä kotimaasta vielä löytyykään. =)

Heh, joo ei ole tarkotus vetää sievisenä perhosta, rintaa ja kroolia. Kyllä yksi "rooli" riittää ja se on olla ihan oma itseni =)

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:

Eihän tämä taida kovin yleistä olla miesten keskuudessa, enkä minäkään exälle enää suhteen loppuvaiheessa lahjoja jaellut. Hyvä, kun pakolliset merkkipäivät muistin. Mutta silloin, kun oli vielä rakkautta jäljellä, oli minusta todella mukava ilahduttaa ja yllättää vaimoa, jollain pienellä, kuten kukkakimpulla, ravintolaillallisella tms.

Huom! Tämä todellakaan tarkoita, ettei miehesi rakastaisi sinua, jos et saa lahjoja! Harva mies niitä taitaa tajuta antaa :D

Kiitos kaikille vinkkejä jakaneille!! Jos jollain on vielä jokin mainitsematta jäänyt kuuma vinkki, niin saa toki kertoa (mitä vois tehdä /mitä ei missään nimessä pidä tehdä) =)

Mitään itsestään selvyyksiä ei tarvitse kertoa (ehdottelut, lähentelyt, siisitisti että rennosti pukeutuminen pukeutuminen jne.)

No sellasen pienen asian vois vielä mainita, että kannattaa kuunnella sitä treffikumppania. Eli kysellä siltä niitä näitä kiinnostuneena. Toki kannattaa myös ite puhua... Eihän se toinen muuten saa tilaisuutta ihastua suhun, jos et itestäs mitään anna. :)

Kukkia jos viet, niin yks on hyvä määrä ja mieluiten joku muu ku perinteinen ruusu. Samoilla linjoilla oon siis muitten kanssa.

Yhteistyössä