vinkkejä rasvoittuvaan tukkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miten saisin hiukset säilymään puhtaina iltaan asti? juhliin pitäis lähtee viikonloppuna ja aamulla olis pakko pestä hiukset,koska menen suoraan töistä juhliin.

miten saisin hiukset pysymään puhtaina iltaan asti? mitään muotovaahtoja tai lakkoja en voi käyttää,ovat heti likaisen näköiset

niin ja mulla on pitkät puoleen selkään ulottuvat hiukset

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla oikeat shampoot ja muotoilutuotteet rasvoittuvaan tukkaan? Kihartimella saat nostettua kivasti lättäniä hiuksia.

on rasvoittuvan hiusten shampoo. tuo kihartaminen olis ihan hyvä idea,mutta mulla on niin liukkaat hiukset,ettei niisssä kestä kiharat kovin kauaa

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hiukset kiinni? Pysyy paremmin puhtaana kuin auki ollessaan.

Ei mulla ainakaan pysy... Sit ne vasta helposti rasvottuukin, jos päätä myöten menee.

Mä kans kehotan kohottelemaan vaikka kihartimella tai föönaamaan ilmaviks. Itellä on herkästi rasvottuva päänahka ja koitan myös välttää hiusten näpertelyä, ettei se rasva leviäis. Koskee myös ylimääräistä harjausta. Harja kannattaa pestä sillon aamulla kans, ettei siinä sit o rasvaa, joka iltaa varten harjatessa leviää hiuksiin. Shampoota voit käyttää siihenki. :)

Yhteistyössä