S
soseet
Vieras
eli kertokaapa, miten teette vauvansoseita. Olen itse juuri aloitellut ja vain keitellyt kasviksia ja pistänyt joskus ylijäämää pakkaseen. En niin kauhean vaikeaksi ole sitä kokenut. Sitten luin tuota purkkiruoka-ketjua ja aloin miettiä, olenko sittenkin toiminut väärin. Eli kysymyksiä, joita on tullut mieleen:
- mistä tietää kasvisten ja vihannesten keittoajat (ettei keitä niin, että vitamiinit ja muut tärkeät aineet katoaa)?
- miten sose kannattaa sulattaa, kun sen on pakastanut? ja lämmittää?
- mitä mausteita käytätte? (itse en vielä tässä alussa ole käyttänyt mitään)
- eikö vastiketta voi todellakaan pakastaa (jos on käyttänyt sitä sekoiteaineena)?
- mitä perunaa olette laittaneet pakkaseen, siss lajike?
- eikö kasvissose + liha säily jääkaapissakin pari päivää eli voi tehdä parin päivän satsin samalla?
- olisiko jossain linkki vauvanruokaohjeisiin?
No nämä nyt tuli mieleen, ehkä myöhemmin lisää.
- mistä tietää kasvisten ja vihannesten keittoajat (ettei keitä niin, että vitamiinit ja muut tärkeät aineet katoaa)?
- miten sose kannattaa sulattaa, kun sen on pakastanut? ja lämmittää?
- mitä mausteita käytätte? (itse en vielä tässä alussa ole käyttänyt mitään)
- eikö vastiketta voi todellakaan pakastaa (jos on käyttänyt sitä sekoiteaineena)?
- mitä perunaa olette laittaneet pakkaseen, siss lajike?
- eikö kasvissose + liha säily jääkaapissakin pari päivää eli voi tehdä parin päivän satsin samalla?
- olisiko jossain linkki vauvanruokaohjeisiin?
No nämä nyt tuli mieleen, ehkä myöhemmin lisää.