VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Mutta ei tänä vuonna tää loppa kohden parantunu niin kuin viime vuonna. Silloin oli tää Hannen ja Ollin seikkailu, nyt ei mitään vastaavaa. Ei minkään laista dramatiikkaa.

Niiin ja nehän sai tatuoinnit ja oli muutenkin enemmän juttuja.. Itse olen kuitenkin seurannut suuremmalla mielenkiinnolla kuin viime vuonna.

Viikkotehtävän onnistuminen on muuten Kadin ansiota. :p Kyllä vaan!
Muut idiootit olisivat eilen juoneet ja pelanneet kultahippujaan, mutta Kadi pysyi tiukkana ettei juoda; viikkotehtävän pitää onnistua.

Ja jos näiden muiden juoppojen tahto olisi mennyt läpi, ei kultaa olisi ollut tänään riittämiin viikkotehtävän onnistumiseksi.

Hyvä Kadi! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
sale ja rilli laulaa ja kadi narisee kun ei tykkää noista lauluista. niko voittoon!

rupes ärsyttää toi kadin jankkaus, "te ette voi ymmärtää,mä en voi sietää noita biisejä,se ei oo ees teiän vika" jne tota samaa jankuttanu nyt ties monta kertaa,ja rupes ärsyttää rilliki,laulaa tahallaa lisää ja oikee ivallisella ilmeellä,just sellai ilme et hähää varmana laulan et sua ärsyttää lisää,ja sano kadille että se ei oo meiän vika et sua ärsyttää,että ei voi mitään...kummatki on ihan tolloja...ja pitääkö ny ehkä viimeset maholliset bileet pilata tollasella jankutuksella

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ja pitääkö ne viimiset bileet piltata katsojilta tolla ainasella epävireisellä hoilaamisella... :headwall:

musta ne mainokset on taas ihan parasta,chickeeeeeen massiiiviiii.......mut jestus kirstus miten toi rilli rupes mua noin ärsyttämää,no onneks se ei voita tota bb:tä

Toi Riitta on kyllä ihan järkky... mutta kuka tahansa noista kolmesta voittaa, niin mä tykkään =) Ei ole onneksi ketään pervoa siellä finaalissa, kuten viime vuonna se yksi irvokas plösö.

Finalistien tonttutanssi:
http://www.elfyourself.com/?id=1115253328

Juku että mua huvitti millanen ilme Kadille on laitettu ja Nikolla se hemmetin ainainen tikku suussa!
:laugh:

tämä oli hyvä :laugh: :laugh:

ja Rilli aina hiukan "jäljessä" muita :laugh: :laugh:

Mitä ihmettä te Kadifanit näette siinä juopossa? Ei vaan mee jakeluun. Alkoholisti jo noin nuorena, aidosti TYHMÄ, ja huonokäytöksinen(vttuilee bb:lle, ei noudata sääntöjä jne...).
Anteeks vaan mutta vieläpä aknenaamainen kasaripelle, ei siis edes katsottavaa ole.
MIKSI se on sitten niin iiiiihana? :o
Joka vuosi pöljät voittaa. Ne joiden ÄO ei ole kovinkaan kummoinen. Outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Mitä ihmettä te Kadifanit näette siinä juopossa? Ei vaan mee jakeluun. Alkoholisti jo noin nuorena, aidosti TYHMÄ, ja huonokäytöksinen(vttuilee bb:lle, ei noudata sääntöjä jne...).
Anteeks vaan mutta vieläpä aknenaamainen kasaripelle, ei siis edes katsottavaa ole.

uskalsit sanoa! Kohta saat kadi-fanien kiroukset päällesi. Kadihan on vaan "luonnonlapsi" :laugh: :laugh: Eikä se alkoholisti ole, tuohan on normaalin naisen kulutusta :laugh: :laugh: ja finneille ei mitään voi, joten ne kannattaa hoitaa hammastahnalla eikä kaikkien tarvitse tietää miten hella laitetaan päälle tai milloin ranskalaiset on valmiit :laugh: :laugh:

eli näitä selityksia minä olen kuullut! :laugh: :laugh:

No mitenkä alkoholisti keskiviikkona toppuutteli muita juomasta? Jos ois ni kyl ne alkoholijuomat oisi mennyt kadin kurkusta alas aika altayksikön!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

uskalsit sanoa! Kohta saat kadi-fanien kiroukset päällesi. Kadihan on vaan "luonnonlapsi" :laugh: :laugh: Eikä se alkoholisti ole, tuohan on normaalin naisen kulutusta :laugh: :laugh: ja finneille ei mitään voi, joten ne kannattaa hoitaa hammastahnalla eikä kaikkien tarvitse tietää miten hella laitetaan päälle tai milloin ranskalaiset on valmiit :laugh: :laugh:

eli näitä selityksia minä olen kuullut! :laugh: :laugh:

:D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mitenkä alkoholisti keskiviikkona toppuutteli muita juomasta? Jos ois ni kyl ne alkoholijuomat oisi mennyt kadin kurkusta alas aika altayksikön!!!!!

sehän sanoi, että voitetaan tämä tehtävä niin saadaan torstaina ostaa kaupasta enemmän kuin tässä pöydässä :laugh: :laugh: eli se määrä ei riittänyt Kadille, koska laskelmoi, että olisi saanut vaan yhden-2 siideriä, kun voittavat tehtävän saa enkä 10 kaljaa + siideriä. Alkoholistihan haluaa aina mahdollisimman paljon alkoholia,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin alkoholisti ees menis tonne taloon kun alkoholistin pitää saada sitä juomaa aina kun haluaa ja tuolla ei saa!

onhan sillä vierotusoireita. Päänsärkyä ja migreeniä ja pahantuulisuutta, joka häviää aina bileiden tultua :whistle: :whistle:

:laugh: Teille pikkusieluille kapeakatseisille vaan jotka ei ole oikeaa juoppoa nähneetkään! Joidenkin pakkomielteinen Kadin haukkuminen saa mut laittamaan sille lisää ääniä.

Ja miksi ansaitsee voiton? On aito ja tuonut eniten viihdettä taloon.

:laugh: Teille pikkusieluille kapeakatseisille vaan jotka ei ole oikeaa juoppoa nähneetkään! Joidenkin pakkomielteinen Kadin haukkuminen saa mut laittamaan sille lisää ääniä.

Samaa mieltä

aivan kuten >Nikokin jolle lähtee minun ääneni! :wave:

pistele vaan niitä ääniä..omatpa on rahas. Harmi vaan kun Kadi ei voita niin menee rahat taivaan tuuliin!! Jos sulla on ylimäärästäkin niin laita vaikka hyväntekeväisyyteen tai tilisiirtona Kadille että saa juotua viikon pari kun pääsee ulos!
Ja on niitä juoppoja nähty..asuttu sellasen kanssa.

Kuumimmat

Yhteistyössä