J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?
Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?
Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja flik:mitäs mieltä ootte tästä janne katajasta?miten mie en oikein lämpene sille,se on jotenkin semmonen ärsyttävä vouhka.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mukana! ja just aktivoin telkkariin 24/7:n kun sai ilmaiseksi. Janne Kataja on ihan ihq!!!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tosta 12/7 hommasta, kun aktivoitte sen, niin näkyykö kanava boxilla heti?
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7![]()
Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7![]()
Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi![]()
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.