V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:joks se martina aitolehmä on häipyny sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.![]()
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!"![]()
Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.![]()
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:
vili sun pitää varmaan soitella viroon sitten,toki suomessa tehdään rasvaimuja ja silikonin laittoija myöskin..kuten sanoit antaisit pienen omaisuuden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!"![]()
Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
eikös se ollu niin että et ole aito oma itsesi jos et sano suoraan toiselle esim että "mun mielestä sä oot ämmä"
että jos mä nyt oisin sitä mieltä että te muut otte tyhmiä niin sehän on vaan teidän ongelma ja mä oon aito oma itseni kun esitän kauniin mielipiteeni suoraan...B)
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein...![]()
olen ihan samaa mieltä. Talo on täynnä hyssyttelijötä ja mielistelijöitä, pidän Martinasta koko ajan vaan enemmän. Ja se on ensimmäinen nainen, joka talossa tekee jotain!
Toivon hänen pääsevän pitkälle, mutta en voittavan, se ois jotenkin epäreilua.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mites siellä on tää yö menny nukkumisen suhteen? paljonks on mittarissa aikaa viimeiseksi yöksi?? =)