Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:Bella: mäkin täs pähkäilen, ett kattoisinko uusi kuun, mut taidan kääntyä iki-ihanaan houkutukseen...
Solina83: mullekin tulee toi 3 dvd:n boxi... En malta odottaa enää... Se on varmaan niin ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja twilight-mom:Mitä mieltä muut olette noista seikoista mistä Esmen kanssa puhuttiin?
Ite katsoin eilen pitkästä aikaa New Moonin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:Mie taas olen noihin kirjoihin kaikikinpuolin tyytyväinen. Tai, ehkä aamunkoi oli vähän pettymys mutta ei se suosiota yhtään laske.
Leffat taas ei iske muhun niin kovaa. Jos en olisi kirjoja lukenut ja koukkuun jäänyt niin en leffoja fanittaisi.
Mutta kirjat kolahti muhun ja pahasti.
Joo, mutta koetetaan olla syvällisempiä joku toinen päivä. Silmät vielä ristissä. Mie olen hukannut mun twilight soudtrakin. :kieh: En ymmärrä minne se joutunut. Himpun verran veetuttaa.... tai, noh on mulla musa koneella ja kännys mutta missä se CD levy on????
Alkuperäinen kirjoittaja sane:Muistaako kukaan missä näistä ketjuissa oli sellainen luettelo, tiedät olevasi koukussa tai jotain.
esim. ripottelet miehesi päälle glitteriä.
olen ettinyt sitä vaika kuinka, mutta ei löydy.