Virallinen Twilight-pino vol.4

Hmph, tästäkö se taas ois lähdössä? Jostain syystä Houkutus huhuili mua eilen, tänään se on tehnyt olemassaoloaan selväksi koko päivän.. sormet syyhyäis tarttua taas sen sivuihin :D
Viime kerrasta onkin aikaa, Aamunkoin luin kun tuli suomeksi ja sen jälkeen oon ollut kuivilla vesillä. Äljäke toi mulle tänään sen Stieg Larssonin trilogian opuksina, oon niistä haaveillut ja nyt kun ne sain niin Houkutus se houkuttais.. I'm so bad, I know.

Just huomasin, et on tosiaan jo maaliskuu.. miettikääs, 03/10. Laittaa siihen pari väliin ja onkin jo 06/10 ja Epäilys elokuvissa B)

Cothis: houkutus kehiin vaan... Mä jo taas oon yli puolen välin. :( Liian nopeeta menee aina tää fiilistelyu näitten kirjojen kanssa. Huomiseksi miehen jäkistreenit ja kun saan lapset nukkumaan, mtällä mammalla on muutama siideri ja houkutus-leffa taas valittuna. näin suunnittelin.... :)

Twilight-mom: niin se vaan on, ett kaikesta ei voi tykätä. Kyllä mullakin nyt kun tarkemmin ajattlee, niinvälillä tuo Stephenien kirjoitustyyli joissain kohdin vieroksuttaa... On välillä hieman lapsenomaista tekstiä, mutta silti sitä katsoo läpi sormien, kun on näin koukussa... Uusi kuussa en oikeesti näe mitään negaa... On niin raastavaa luettavaa, ett ihan kurkkua kuristaa. Epäilys on mulle vieläkin vieras, niin monen lukukerran jälkeenkin. Mut joka kerta tykkään siitä enemmän.... :) Onneksi. aamunkoin ensimmäiset 500 sivua kietoo mut ihan täysin pauloihinsa. Loppu on jotenkin liian sujuva... esim. niitten volturien kanssa. Tuntuu, ett kuin Meyerilla ois ollut kiire saada teos valmiiksi äkkiä. mikä on harmi, kun siin ois saatu ammennettua vaikka mitä...

Stupid shiny volvo owner: Mistä löydätkin noin sairaan kuolattavia ja ihania kuvia Robista... Ja ne on niin NAM, varsinkin kun se on Eetun roolissa niissä kuvissa, auts!!!!!!!!!!! :)

Nouuu, mutku mä haluisin lukea ton Larssonin trilogiankin.. paitsi etten vois nyt yhtään keskittyä siihen, kun pyörii juttuja Houkutuksesta päässä. Jos mä sen lukisin ja Midnight Sunin ja jättäisin siihen.. tai jos koittaisin katsoa Twilightin ja toivoisin, että helpottais sillä?

Cothis: ei mitään larssonia... Mullakin se tuolla kaapissa on ja sinne on jäänyt lojumaan, kun mieheni luki 150 sivua ja ei tykännyt yhtään, niin minä päätin olla lukematta ja aloitin silloin aamunkoin...taas kerran. Ja sitten päälle nuo twilight- the score ja new mioon- the score musiikit ja n-in olen taas myyty........................... ;)

Esme - Sepä se. Oon itekkii lukenu kirjat pariin kertaan niin siks oon ehkä just huomannu sen kirjotustyylin. Harmi, kun olis kirjoista voinu saada paremmalla kirjotuksella paljon enemmänkin irti. Nelosen loppu ja muutenki Bellan muuttumisesta lähtien oli suoraan sanottuna pettymys. Olis niin paljon enemmän ollu mistä olisin halunnu lukea. Tuntuu, että Meyer on tosiaan valinnu helpoimman reitin ja jättäny kaikki vaikeudet väliin saadakseen kirjan vaan valmiiksi ja markkinoille. Eka kirja oli ehkä siks miusta paras, kun siinä keskityttiin kunnolla kertomaan asioista. Vikan kirjan aineksista olis voinu ammentaa helposti vaikka kahteen kirjaan jos olis jätetty oikomatta. :(
Ja tosiaan tuo lapsellinen kirjoitustyyli ajoittain, minkä mainitsit.
Tykkään silti enemmän kuin paljon, mutta saahan sitä loistavaakin kritisoida :D

006b5a9c.jpg

Twilight-mom: oon aika samaa mieltä. Ja tottahan toki, loisteliasta teosta kuuluukin arvostella. Eka lukukerran jälkeen mulla oli jo ajatuksissa tuo väkisin tehty pikaloppu. Aamunkoi oli musta LOISTAVA kerrassaan täysin mukaansatempaava, kun luin sen siihen Bellan muuttumiseen ja siitä siihen asti, kun Alice pudottaa maljakon ja häipyy. Sitten kirjassa edetään hurjaa vauhtia pomppoillen loppuun asti. Jää lopusta aika sekava fiilis. Kuitenkin kirja loppuu ihanasti, missä taas on sitä Meyerin parasta tyyliä. Siis se, kun Bella raottaa kilpeään, niin ett Eetu näkee ajatukset.

Houkutus on kyllä kerronnallisesti loistoteos ja Uusi kuu myötäilee samaa. Uusi kuu on musta niin hyvä kirja, etten ole parempaa koskaan lukenut.

Ihana, ett teitä on muitakin. On ihanaa jakaa ajatuksia teidän kanssa... Sidukat odottaa kylmässä ja leffa odottaa kaapissa. :)

oi voi, maanantai iltana saa vampyyrejä kerrakseen. Kakkoselta true blood ja subilta verenvangit.

Miekin sitten haksahdin ja tilasin netanttilasta en törkeenkalliin uusikuuversion. Siis missä on 3dv levyä ja fanituotteita. Ensin meinasin etten mie sitä raaski ostaa mutta pakkohan se oli kuitenkin saada.

Bella: mäkin täs pähkäilen, ett kattoisinko uusi kuun, mut taidan kääntyä iki-ihanaan houkutukseen...

Solina83: mullekin tulee toi 3 dvd:n boxi... En malta odottaa enää... Se on varmaan niin ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Bella: mäkin täs pähkäilen, ett kattoisinko uusi kuun, mut taidan kääntyä iki-ihanaan houkutukseen...

Solina83: mullekin tulee toi 3 dvd:n boxi... En malta odottaa enää... Se on varmaan niin ihana!

Mä oon sen verran vierottunut, että aion katsoa vasta toista(!!!) kertaa tuon. Viimeksi siis nähnyt leffateatterissa sen marraskuussa. Aikakin siis jo katsoa. Ihan jännittää. Puolisen tuntia taitaa vielä mennä, ennen kuin saan sen. Onneksi mulla on toinenkin siideri, ensimmäinen ehtii loppua ennen kuin pääsen alkuun. :D

Hauskaa leffailtaa sulle!

Pitää laittaa tuo dvd-boksi harkintaan...

Bella: miten olet kestänyt näin kauan katsomatta uutta kuuta? Nauti... Itkin , kun katoin sitä koneelta silloin ja itken kyllä edelleenkin, kun sitä katselen. Saa vaan kylm't väreet kulkemaan. Nauti ja juo siideriä säästeliäästi! ;) Mä tsekkaan kyllä houkutuksen tänään. Tää on ainut ilta viikossa, kun mun mahis, ku mies jäkistreeeneissä. Lastenkin suhteen näyttää jo hyvälle. Toinen nukkuu ja toinen viitä vaillle valmis menemään nukkumaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja twilight-mom:
Mitä mieltä muut olette noista seikoista mistä Esmen kanssa puhuttiin?

Ite katsoin eilen pitkästä aikaa New Moonin. :D

Hiljaisesti myötäilen. Tulihan tuohon Houkutukseen tartuttua, taas kerran.. en edes tiedä monennen :laugh:
Koko sarjassa välillä pistää silmään se.. hmm.. sanoisinko hieman yliampuvan lapsellinen tyyli, mut ei se haittaa tietenkään. Aamunkoista tykkään, kuten joku tuossa totesikin niin aina siihen asti kun Alice pudottaa maljakon.. jonka jälkeen kirja vain kiirehditään suloiseen pieneen loppuunsa. Siis, mähän olen mä.. odotan Eclipseä eritoten nähdäkseni, kuinka se pieni sotanen on toteutettu :D Jos ja kun Aamunkoi tehdään leffana ja jos leffassa on yhtä pitkä ja puuduttava tuokio Volturien kanssa, mä varmaan nukahdan pystyyn :saint:
Tottakai pienellä viilauksella ois Aamunkoista saatu.. tyydyttävämpi, just sen Bellan muuttumisen jälkeen.. mutta minkäs teet, meneehän se noinkin, en sitä sano. Uskaltaisin veikata, että Meyer on saanut kohtuullisesti palautetta Aamunkoin loppusuorasta, ja toivon että sitten elokuvan käsikirjoituksessa otetaan se huomioon ja tehdään siitä loppusuorasta jotenkin soljuvampi ja selkeämpi. Hmph, olenpas syvällisellä tuulella.. päässä soi Musen Sing for Absolution ja Houkutus odottais tuolla iltaa jatkuakseen siitä kun Bella loukkaa Charlieta ja häippäisee Phoenixiin. Ja Midnight Suniin houkuttais päästä jo käsiksi pitkästä aikaa :heart:

Jaahas............ Katoin houkutuksen-koukutuksen eilen illalla ja siemalilin samalla kalsarikännit! :) Joo, siinä tunteenpurkauksissa itkukin tuli muutman kerran. Ja auts, ett toi Pattinson on niin
kaunis tossa houkutuksessa, ja Bella viattoman näkönen. Toi houkutuksen värimaailma käy kyllä tohon leffaan täydellisesti. Mä oon edelleen niin koukussa. :) I love it

Mie taas olen noihin kirjoihin kaikikinpuolin tyytyväinen. Tai, ehkä aamunkoi oli vähän pettymys mutta ei se suosiota yhtään laske.
Leffat taas ei iske muhun niin kovaa. Jos en olisi kirjoja lukenut ja koukkuun jäänyt niin en leffoja fanittaisi.
Mutta kirjat kolahti muhun ja pahasti.

Joo, mutta koetetaan olla syvällisempiä joku toinen päivä. Silmät vielä ristissä. Mie olen hukannut mun twilight soudtrakin. :kieh: En ymmärrä minne se joutunut. Himpun verran veetuttaa.... tai, noh on mulla musa koneella ja kännys mutta missä se CD levy on????

Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Mie taas olen noihin kirjoihin kaikikinpuolin tyytyväinen. Tai, ehkä aamunkoi oli vähän pettymys mutta ei se suosiota yhtään laske.
Leffat taas ei iske muhun niin kovaa. Jos en olisi kirjoja lukenut ja koukkuun jäänyt niin en leffoja fanittaisi.
Mutta kirjat kolahti muhun ja pahasti.

Joo, mutta koetetaan olla syvällisempiä joku toinen päivä. Silmät vielä ristissä. Mie olen hukannut mun twilight soudtrakin. :kieh: En ymmärrä minne se joutunut. Himpun verran veetuttaa.... tai, noh on mulla musa koneella ja kännys mutta missä se CD levy on????

Samaa mieltä .Jos en ois kirjoja lukenut ja leffojen perusteella pitäis fanittaa, niin ei ois ihan yhtä iso hehkutus. Kyllä ne kirjat on mutkin lumonnut, kaikista pienestä virheistä huolimatta!!!!!!!!!!!! Aamunkoi vaan loppuu ja töksähtää pahasti jotenkin kesken. Siitä ois saanut ammennettua 2 eri kirjaa ja monta vielä lisää. Mitä edelleenkin kyllä toivon! :)

Muistaako kukaan missä näistä ketjuissa oli sellainen luettelo, tiedät olevasi koukussa tai jotain.
esim. ripottelet miehesi päälle glitteriä.

olen ettinyt sitä vaika kuinka, mutta ei löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja sane:
Muistaako kukaan missä näistä ketjuissa oli sellainen luettelo, tiedät olevasi koukussa tai jotain.
esim. ripottelet miehesi päälle glitteriä.

olen ettinyt sitä vaika kuinka, mutta ei löydy.

Hetki meni kun selasin kaikki viestini kolmosketjusta. Tää löytyy englanniksi myös jostain mutta suomensin ketjuun. Ole hyvä :)

Tiedät että olet hurahtanut Edwardiin kun...

- Tapaat pojan/miehen nimeltä Edward ja alat heti etsiä tiettyjä piirteitä kuten:
Kultaiset silmät, hyvät käytöstavat ja täydellinen hymy.

- Sen sijaan että kutsut poikaystävääsi "rakkaaksi" tai "kullaksi" kutsut häntä Edwardiksi.

- Sinä ja poikaystäväsi pukeudutte Edwardiksi ja Bellaksi halloweeninä ja jos poikaystäväsi kieltäytyy sanot "Olen Bella Uusikuussa".

- Lempikivesi on topaasi.

- Jätät ikkunasi auki "siltä varalta että Edward tulee".

- Puhut hänestä KOKO AJAN.

- Vertaat ihastustasi tai poikaystävääsi häneen.

- Sinulla ei ole ihastusta tai poikaystävää koska odotat ihmisversiota Edwardista.

- Haluat nimetä lapsesi Edwardiksi.

- Jatkuvasti vierailet foorumissa tai chatissä mikä käsittelee Edwardia (jos et pyöritä yhtä.

- Luovutit rakkauden etsimisessä koska KUKAAN ei ole Edwardin veroinen.

- Ajattelet häntä, unelmoit hänestä ja kuvittelet elämääsi hänen kanssa.

- Laitat glitteriä poikaystävääsi että hän kimaltelisi.

- Kaverisi ovat kyllästyneet sinuun koska et puhu mistään muusta kuin Twilightista.

- Aloitat keskustelusi kysymällä "Team Edward?" ja jos hän on team Jacob sanot epämieluisaan äänensävyyn "Mukava tavata".

-Ostat leijonapehmolelun, nimeät sen Edwardiksi ja suutelet sitä.

- Vihjailet poikaystävällesi että haluat hänen opettelevan pianon soiton...kirjoittavan lauluja sinulle...ja soittavan ne.

- Haluat poikaystäväsi kantavan sinua reppuselässä ja samalla juosta.

- Toivot että joku yrittää tappaa sinut jotta näkisit puolustaisiko poikaystäväsi sinua niin kuin Edward.

- Haluat muuttaa Forksiin näkeäksesi asuuko Edward siellä.

- Nukut Twilight tyynysi alla.

- Olet ladannut kaikki biisit Edwardin(Robertin) soittolistalta ja kuuntelet niitä joka ilta.

- Punastelet lukiessasi tätä listaa koska ainakin puolet siitä on totta!

Yhteistyössä