Virallinen Twilight-pino vol.4

ookko työ tytsyt huomannu et house-sarjassa on mukana varsin tuttu henkilö..

piti oikein kuunnella puhetta muttaku näytti niiiiiiii oudolle.. eli

se mormonilääkäri jeffrey Cole on meidän oma Laurent :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Mä niin katoin, ett on tutun näkönen, ett kuka himskatti se on! :) Kiitos selvyydestä.

2145566888.bmp

Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Alkuperäinen kirjoittaja sane:
Muistaako kukaan missä näistä ketjuissa oli sellainen luettelo, tiedät olevasi koukussa tai jotain.
esim. ripottelet miehesi päälle glitteriä.

olen ettinyt sitä vaika kuinka, mutta ei löydy.

Hetki meni kun selasin kaikki viestini kolmosketjusta. Tää löytyy englanniksi myös jostain mutta suomensin ketjuun. Ole hyvä :)

Tiedät että olet hurahtanut Edwardiin kun...

- Tapaat pojan/miehen nimeltä Edward ja alat heti etsiä tiettyjä piirteitä kuten:
Kultaiset silmät, hyvät käytöstavat ja täydellinen hymy.

- Sen sijaan että kutsut poikaystävääsi "rakkaaksi" tai "kullaksi" kutsut häntä Edwardiksi.

- Sinä ja poikaystäväsi pukeudutte Edwardiksi ja Bellaksi halloweeninä ja jos poikaystäväsi kieltäytyy sanot "Olen Bella Uusikuussa".

- Lempikivesi on topaasi.

- Jätät ikkunasi auki "siltä varalta että Edward tulee".

- Puhut hänestä KOKO AJAN.

- Vertaat ihastustasi tai poikaystävääsi häneen.

- Sinulla ei ole ihastusta tai poikaystävää koska odotat ihmisversiota Edwardista.

- Haluat nimetä lapsesi Edwardiksi.

- Jatkuvasti vierailet foorumissa tai chatissä mikä käsittelee Edwardia (jos et pyöritä yhtä.

- Luovutit rakkauden etsimisessä koska KUKAAN ei ole Edwardin veroinen.

- Ajattelet häntä, unelmoit hänestä ja kuvittelet elämääsi hänen kanssa.

- Laitat glitteriä poikaystävääsi että hän kimaltelisi.

- Kaverisi ovat kyllästyneet sinuun koska et puhu mistään muusta kuin Twilightista.

- Aloitat keskustelusi kysymällä "Team Edward?" ja jos hän on team Jacob sanot epämieluisaan äänensävyyn "Mukava tavata".

-Ostat leijonapehmolelun, nimeät sen Edwardiksi ja suutelet sitä.

- Vihjailet poikaystävällesi että haluat hänen opettelevan pianon soiton...kirjoittavan lauluja sinulle...ja soittavan ne.

- Haluat poikaystäväsi kantavan sinua reppuselässä ja samalla juosta.

- Toivot että joku yrittää tappaa sinut jotta näkisit puolustaisiko poikaystäväsi sinua niin kuin Edward.

- Haluat muuttaa Forksiin näkeäksesi asuuko Edward siellä.

- Nukut Twilight tyynysi alla.

- Olet ladannut kaikki biisit Edwardin(Robertin) soittolistalta ja kuuntelet niitä joka ilta.

- Punastelet lukiessasi tätä listaa koska ainakin puolet siitä on totta!

Nauroin tälle makeesti, kun löysin ekan kerran, mut unohtu merkata. Kahlasin läpi ketjuja vol 1,2 ja 3 ja en saanut silmään. Varmaan juuri oikeella kohdalla olen hypännyt ohi.

Kiitos todella paljon

Kröhm.. tuotaa, tuosta piakkoin ilmestyvästä New Moonista ja sen ennakkoon tilaamisesta.. ei kukaan ois sattunut huomaamaan mitään kivoja kaupanpäällisiä siinä suhteessa?
Ärrältä otin mukaani varauslapun joku aika sitten, sieltä tulee avaimenperä mukaan. Mulla on kuitenkin pikkusiskokin, jolle sitä oheiskrääsää vois kerätä :saint:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=562455&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20174&categoryId=3170410

Keräilykortit sais tuolta.

Vastako sen hokasit? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Vastako sen hokasit? :D

no pari jaksoo kattelin ja kuulostelin ja aattelin et " onko toi.." mut sit se näytti sellaselle pikkupojalle ku vertaa laurentiin mut crediteissä sit luki Edi Gathegi et pakko se oli uskoo..:D

joo oon hidas:D

itse olen kanssa katsellut tota Kristeniä, ett nuori ja kaunis tyttö ja vähän limasen oloinen ollut viime aijkoina. Nyt näytti kyllä tosi nätille, mutt ilme noissa kuvissa pikkasen, öööö hutsahtava tai ylimielinen. Kaunis hän kyllä kuitenkin on...

Ei vaan tuo true blood sytytä mua vieläkään mitenkään. Onko Meyer matkinut vai päivastoin tosta sarjasta juttuja, esim tää ajatustenluku toisinpäin???? Hirveesti samaa viattomuutta, yms mut silti jotenkin toi true blood on kuin jostain ufoplaneetalta, ett se ei koskaan vois olla totta, toisin kuin toi Houkutus. Se vaikka oikeesti voiskin tapahtua!

Yhteistyössä