T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Täytyy kyllä myöntää, että nää kirjat on just my brand of heroin!
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Täytyy kyllä myöntää, että nää kirjat on just my brand of heroin!
Näin on, justiinsa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Gwenhwyfar, ihana kun oot mustunut ja kirjottanut melkeen ainoastaan tähän pinoon :heart:.
Nyt kun olen lukenut enemmän kuin vain elokuvan verran niin noita hahmoja ajattelee ihan uusin silmin, vaikkapa Jasperia, kun tiedän jotain hänen taustoistaan.
Mulla on nyt sellanen vaihe menossa lukemisessa että toisaalta haluan ahmia kirjoja ja tietää mitä tapahtuu. Toisaalta melkeen en haluaisi lukeakaan kun sitten ei olekaan enää luettavaa, onko elämää noiden kirjojen jälkeen?!
http://www.youtube.com/watch?v=9qUM9k1A1nU
Kylmät väreet kulkee :heart: .
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:myö ollaan täällä B) http://www.twilightmoms.com/
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:![]()
auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:![]()
auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?
Ei kun se oli siellä ruokalassa![]()
![]()
Sillä on t-paita päällä siinä kohtauksessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:luin ne kaikki kolme alle viikossa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
On on, Lue englanniksi.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Katsokaapa tv-sarja true blood,se vasta ihana olikin..eka kausi tullut jenkeissä viime syksynä toinen alkaa varmaan nyt keväällä.