V
vierailija
Vieras
Huovutettu, suomalaisesta villasta tehty, halkaisijalta n.15 cm(ehkä 20), narulla ja paketoitu sellofaanipussiin. Mikä olis hyvä hinta? Käy siis kuusen/ikkunakoristeeksi ym
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, mutta kun/jos ne sun piiperrykset ei ihmisten mielestä vaan ole niin hienoja että niistä haluaisi maksaa, niin se se on ihan yksi lysti paljonko raaka-aineet on maksaneet. Ja kuten sanottu, se joka tykkää ja arvostaa käsitöitä, tekee ne yleensä itse. Ei niitä silloin osteta muilta. Jos minä haluaisin piparkakkutalon niin tekisin sen itse - en todellakaan maksaisi 10 euroa jonkun muun tekeleestä.ap tässä. No sepä se, kun jotenkin tuntuu, että pitäisi saada kaiken ja tosi halvalla, jopa halvemmalla mitä raaka-aineet maksaneet. Sen takia teinkin tänä vuonna pienet piparitalot, alustalla, kuusella ja tietty koristeen, mut just sillä ajatuksella, että hinta olis pienempi. 10e ajattelin pyytää, mutta siitäkään ei ole varmuuttameneeko kaupaks...