virtsatietulehdus pari vuotta nyt vasta näky testeissä:(!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeeee

Vieras
multa on monet kerrat testattu se mut ei mitää koskaan löytyny. Kuvittelin sen olevan sit joku krooninen vika et pakko juoda vaan vettä paljon ettei vessas käydes kirvelis:( opettelin elämään sen vaivan kans..ainoo mikä siis autto oli joi paljon jos oli unohtanu juoda ni sit oli vaikee istuu ja se meni sit ohi ko joi et sai aikaseks virtsahädän:(
Noh olen nyt rv29 ja otettiin "ihan muuten vain" tua testikin ja nyt löyty mikä sen aiheuttaa!!! :( siis nyt vasta ja oon vielä raskaanaki noin pitkäl:( mitäköhän se o voinu aiheuttaa pikkusel? voiks se olla sen takia normaalii pienempi? (käyn kasvukontrolleis) tää o iha kamalaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja aaapeeee:
multa on monet kerrat testattu se mut ei mitää koskaan löytyny. Kuvittelin sen olevan sit joku krooninen vika et pakko juoda vaan vettä paljon ettei vessas käydes kirvelis:( opettelin elämään sen vaivan kans..ainoo mikä siis autto oli joi paljon jos oli unohtanu juoda ni sit oli vaikee istuu ja se meni sit ohi ko joi et sai aikaseks virtsahädän:(
Noh olen nyt rv29 ja otettiin "ihan muuten vain" tua testikin ja nyt löyty mikä sen aiheuttaa!!! :( siis nyt vasta ja oon vielä raskaanaki noin pitkäl:( mitäköhän se o voinu aiheuttaa pikkusel? voiks se olla sen takia normaalii pienempi? (käyn kasvukontrolleis) tää o iha kamalaa:(

Eiköhän todennäköinen vaivasi ole ollut kuivuneet limakalvot, jos tulehdus olisi myllännyt kaksi vuotta (mikä ei ole mahdollista kun testeissä ei ole aikaisemmin mitään ollut), olisit sairastunut aikoja sitten munuaisaltaan tulehdukseen. Ja silloin olisit kyllä sairaalassa tai hautausmaalla. Yksi vaihtoehto tietysti on, että sinulla on ollut Suomessa ennennäkemätön bakteeri, jota ei testeillä havaittu, koska kukaan ihminen maailmassa ei ole bakteerista ennen kuullut. Kumpikohan on todennäköinen vaihtoehto??

Raskauden aikana ei muuten oteta "muuten vain" VTI-tstejä, vaan siksi että tulehdus on raskausaikana yleistä. Kuuluu normi-testeihin, joihin odottava äiti "joutuu". Vai sanoiko sulle lääkäri että kappas, täällähän tämä pöpö on, ikääkin sillä näyttää olevan kaksi vuotta??

Olen kyllä kanssa kokemukseni perusteella samaa mieltä,siinä että jos sinulla olisi ollut virtsatietulehdus kaksi vuotta,se olisi aivan varmasti jo aikaa sitten edennyt munuaisiin ja sitten olisit ollut niin kipeä,että olisit joutunut aikanaan sairaalahoitoon.
Nyt kun olet raskaana ja vti vaivaa,niin ei siitä vauvalle ole mitään vaaraa,olethan nyt saanut siihen todennäköisesti antibioottikuurin.Yritä välttää alapään suihkuttelua turhan usein.vaikka se voi hetkellisesti helpottaa,niin pisemmän päälle se vain kuivattaa limakalvoja.Käytä bepantheenia tai ceridal öljyä limakalvoille.Tsemppiä,kyllä se siitä!

Yhteistyössä