Visa ja plussakortti samassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kvartetti

Vieras
Onko kellään kokemusta tuollaisesta? Soittelin tänään muissa asioissa pankkiin, niin alkoi kauppaamaan tuollaista. Saa kuulema jotain etuja kun nyt vaihtaa. Mulla siis nyt tavallinen pankkikorttiVisa

http://www.plussa.com/?_drc=1&_ct=2&_cid=9202 Paljon alkaa noita nähdä liikenteessä jo, varsinkin jos muutenkin maksaa "muovirahalla" niin tuleepa sit plussat höylättyä samalla kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
mä kysyn nyt tyhmänä, että voiko tota korttia näyttää kun maksaa käteisellä, eli ottaa pelkät plussat? vai pitääkö maksaa aina kortilla? :ashamed:

Kyllä korttia voi käyttää samalla tavalla kuin vanhaa plussakorttia. Ainakin minulla on toiminut. Tosin kassahenkilökunnalle nämä kortit ovat uusia ja kannattaa sanoa, että kerätään plussat.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
mä kysyn nyt tyhmänä, että voiko tota korttia näyttää kun maksaa käteisellä, eli ottaa pelkät plussat? vai pitääkö maksaa aina kortilla? :ashamed:

Kyllä korttia voi käyttää samalla tavalla kuin vanhaa plussakorttia. Ainakin minulla on toiminut. Tosin kassahenkilökunnalle nämä kortit ovat uusia ja kannattaa sanoa, että kerätään plussat.

kiva sit ku ei muistakaan sanoo :snotty: no en nyt tiedä onko kauheen hyvä uudistus...

Toisaalta ehkä hyvä uudistus, toisaalta ei.
Mulla kun jo ongelmia väliin siinä ottaako kassa pankki, visa vai luottopuolelta. Muutaman "ongelmatapauksen" jälkeen tosin poistin tuon pankin luotto ominaisuuden kortiltani.

Entäs jos on luotollinen Plussa-kortti? Tietääkö joku siitä? Miten sen yhdistäminen tän Visan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:
Mulla kun jo ongelmia väliin siinä ottaako kassa pankki, visa vai luottopuolelta. Muutaman "ongelmatapauksen" jälkeen tosin poistin tuon pankin luotto ominaisuuden kortiltani.

Entäs jos on luotollinen Plussa-kortti? Tietääkö joku siitä? Miten sen yhdistäminen tän Visan kanssa?

Sen verran voin sanoa, että kassan kyllä kuuluu kysyä, että miltä puolelta laitetaan, ja myöskin nyt se että, otetaanko kortilta vaan pisteet.Ja hlökohtaisesti olen sitä mieltä, että asiakkaalla on sen verran vastuuta itselläänkin, että sanoo, pankki vaiko visa, tai ottaako vain plussat kortilla.
Luotollisen plussakortin voi yhtälailla yhdistää OKO:n pankki/visa korttiin, mutta
silloin siitä käsittääksen tulee "käteiskortti"..Ellet sitten halua vaihtaa plussamasteriin...

Onnistuu, mutta silloin pankki ohjaa sut vaihtamaan sen plussaluoton siihen visaluottoon. Käsittäisin näin.

Mulla on visassa tuo plussa-etu, en kyllä juurikaan käytä mitään k-kaupan kauppoja, mutta saihan siitä ne lahjakortit.
Ja sitä vanhaa plussa käteiskorttia voi käyttää yhtälailla vaikka siinä eri plussanumero, ohjautuu kyllä samalle tilille.
Mie toivon kanssa että S-ryhmästä tulis yhteiskortti.
E-kaupoilla saa mastercardiin edun.

Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:

Sen verran voin sanoa, että kassan kyllä kuuluu kysyä, että miltä puolelta laitetaan, ja myöskin nyt se että, otetaanko kortilta vaan pisteet.Ja hlökohtaisesti olen sitä mieltä, että asiakkaalla on sen verran vastuuta itselläänkin, että sanoo, pankki vaiko visa, tai ottaako vain plussat kortilla.
Luotollisen plussakortin voi yhtälailla yhdistää OKO:n pankki/visa korttiin, mutta
silloin siitä käsittääksen tulee "käteiskortti"..Ellet sitten halua vaihtaa plussamasteriin...

Asiakkaana väänsin rautalangasta kassaneideille, että Visalle ostokset, niin muutamaan otteeseen se laitettiinkin Visan sijaan sinne luottotilille. No, kauppa sen onneksi korvasi, mutta ylimäärästä vaivaa se teetti minulle. Ja tämä oli aina kesän alussa,kun kesäapulaiset aloittivat.

Yhteistyössä