vitsit, pakko hehkuttaa mitä sain valmiiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
ihana003km1.jpg

kummipojalle :D ohje löytyi Novitaklubista.

Piti kyllä vähän aikaa katsella, et mikä toi on, mut sit tajusin, sukka! :D Kuvakulma hassu. Tosi hieno on :) Itse en ikinä pystyis tollaseen hommaan, inhoan kaikkea rättikäsityöhommaa. Ompelukoneen neulakin katkeilee aina kun siihen kosken.

Ihan tositositosi hieno! Ilmeisesti siis villasukka? (Muistelen sun siitä jotain maininneen...) Mites semmoseen novita-klupiin pääsee? Maksaakos jotain? Mä oon aina ennen ite tehny kaikki mallit, mut olishan se tosi paljon helpompaa (tai siis nopeempaa), ku olis valmista ohjetta.

Novitaklubi maksaa 24 euroa vuodessa. siihen sisältyy neljä lehteä ja nettiohjeita ihan rajattomasti! plus siellä on keskustelusivut ja kaikkea. mä voin sulle kutsua laittaa tulemaan?

niin ja on villasukka B)

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Novitaklubi maksaa 24 euroa vuodessa. siihen sisältyy neljä lehteä ja nettiohjeita ihan rajattomasti! plus siellä on keskustelusivut ja kaikkea. mä voin sulle kutsua laittaa tulemaan?

niin ja on villasukka B)

Joo! :) Kiitoskiitoskiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Tosi makeet! Wau!

Mäkin olen noita bongaillut tuolta Novitasta, ei vaan osaa tehdä..

ei tuo kirjoneule ole ollenkaan paha. langat tietty ihan solmussa kun kuviota tekee, mutta muuten suht iisiä. mulla meni hetki että opin ja sitten pystyinkin suunnittelemaan jo omia malleja =)

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
hienot! meinaan syksyllä tehdä itselle tommoset :D

mä otin varaslähdön syksyyn. kummipojan perheelle on valmistumassa iiiiso poncho äidille, sukat isälle ja pikkusiskolle korvallinen pipo ja sitten nuo sukat. eipä palella talvellakaan =) itelle aattelin kanssa sukat tehdä, mulla kun ei sellasia ole. ja joka viluinen ilta mä sitä manaan. siskonlikalle ois tekeillä myös sellanen 110cm pitkä pehmokoira :D

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
hienot! meinaan syksyllä tehdä itselle tommoset :D

mä otin varaslähdön syksyyn. kummipojan perheelle on valmistumassa iiiiso poncho äidille, sukat isälle ja pikkusiskolle korvallinen pipo ja sitten nuo sukat. eipä palella talvellakaan =) itelle aattelin kanssa sukat tehdä, mulla kun ei sellasia ole. ja joka viluinen ilta mä sitä manaan. siskonlikalle ois tekeillä myös sellanen 110cm pitkä pehmokoira :D

sä meinaat olla oikein ahkera. mulla hikoaa kädet niin kamalasti etten jaksa nyt alkaa villalangan kanssa heilumaan. kesällä keräilen ohjeita ja syksyllä alkaa armoton puurtaminen, samalla voi seurata hyviä sarjoja tv:stä.

muuten koska ilmestyy uusi novita lehti?

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Revontulisukat :heart:

tiiä vaikka noita innostuis tehtailemaan enemmänkin ;)

:o ;)

joo mutta älä nyt levittele huhua ;) mulla on tapana vieläpä kerätä noita töitä sellanen vuori että ihme jos jotakin JOSKUS valmistuu :o

niin ja on villasukka B)

mä en ymmärrä tota et ne mainostaa rajattomasti. nimittäin niistä kaikista ohjeista mitä siellä on saa VAIN 20 ohjetta auki itselleen :'(

Alkuperäinen kirjoittaja miero:

niin ja on villasukka B)

mä en ymmärrä tota et ne mainostaa rajattomasti. nimittäin niistä kaikista ohjeista mitä siellä on saa VAIN 20 ohjetta auki itselleen :'(

kun niitä pisteitä saa ilmaisiksi LISÄÄ jos vaan pyytää. siis niitä, millä saa ohjeet auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
hei tekisitkö noita parin tai kaksi tilauksesta? voitko tehdä miesten sukkia tuolla mallilla vai onko naisten/lasten malli?

aini, laitoin yv:tä. kyllä tuota voi vähän soveltaa, esim kummipojan kenkäkoko on 37 ja "pikkuveljen" 44. vähän vaan muuttelen ohjetta niin kyllä se sopii.