Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Novitaklubi maksaa 24 euroa vuodessa. siihen sisältyy neljä lehteä ja nettiohjeita ihan rajattomasti! plus siellä on keskustelusivut ja kaikkea. mä voin sulle kutsua laittaa tulemaan?
niin ja on villasukka B)
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Tosi makeet! Wau!
Mäkin olen noita bongaillut tuolta Novitasta, ei vaan osaa tehdä..
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:hienot! meinaan syksyllä tehdä itselle tommoset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Revontulisukat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:hienot! meinaan syksyllä tehdä itselle tommoset![]()
mä otin varaslähdön syksyyn. kummipojan perheelle on valmistumassa iiiiso poncho äidille, sukat isälle ja pikkusiskolle korvallinen pipo ja sitten nuo sukat. eipä palella talvellakaan =) itelle aattelin kanssa sukat tehdä, mulla kun ei sellasia ole. ja joka viluinen ilta mä sitä manaan. siskonlikalle ois tekeillä myös sellanen 110cm pitkä pehmokoira![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:eikös se ollu kesän lehti mikä viimeksi tuli? että syksyllä, veikkaan mä.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Revontulisukat :heart:
tiiä vaikka noita innostuis tehtailemaan enemmänkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Revontulisukat :heart:
tiiä vaikka noita innostuis tehtailemaan enemmänkin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Novitaklubi maksaa 24 euroa vuodessa. siihen sisältyy neljä lehteä ja nettiohjeita ihan rajattomasti! plus siellä on keskustelusivut ja kaikkea. mä voin sulle kutsua laittaa tulemaan?
niin ja on villasukka B)
Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Novitaklubi maksaa 24 euroa vuodessa. siihen sisältyy neljä lehteä ja nettiohjeita ihan rajattomasti! plus siellä on keskustelusivut ja kaikkea. mä voin sulle kutsua laittaa tulemaan?
niin ja on villasukka B)
mä en ymmärrä tota et ne mainostaa rajattomasti. nimittäin niistä kaikista ohjeista mitä siellä on saa VAIN 20 ohjetta auki itselleen :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:hei tekisitkö noita parin tai kaksi tilauksesta? voitko tehdä miesten sukkia tuolla mallilla vai onko naisten/lasten malli?