Vittu tätä suomen huumevalistusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Helvetti, nyt on heinäkuu lopullaan ja sekä yle että iltapäivälehdet kirjoittavat ajankohtaisesta ongelmasta kuinka alakoulujen pihoilla käydään huumekauppaa ja markkinoidaan huumeita aivan pienille!

PERKELE!!!

MEILLÄ AINAKIN ON KOULU KESÄLOMALLA EIKÄ SIELLÄ TEHDÄ MITÄÄN HUUMEKAUPPAA
 
Onkohan sinulla joku valikoiva tarkkaavaisuusjuttu huumeiden suhteen, kun minulla ainakin menee toisesta korvasta ulos tai siis silmästä.. Mene ulos viettämään kesää tai jotakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;24266470:
Helvetti, nyt on heinäkuu lopullaan ja sekä yle että iltapäivälehdet kirjoittavat ajankohtaisesta ongelmasta kuinka alakoulujen pihoilla käydään huumekauppaa ja markkinoidaan huumeita aivan pienille!

PERKELE!!!

MEILLÄ AINAKIN ON KOULU KESÄLOMALLA EIKÄ SIELLÄ TEHDÄ MITÄÄN HUUMEKAUPPAA

Eiköhän nuoret sinne koulun pihoille vapaa-ajallakin usein iltaisin kokoonnu. Helppo siellä on käydä myymässä ihan kesälomallakin.
 
samassa uutisessa: "Toinen huolestuttava seikka on asennemuutos. Nuoret pitävät alaikäisten päihteidenkäyttöä tavallisena asiana. Vanhemmatkaan eivät koe tarpeelliseksi puuttua tilanteeseen."
 

Yhteistyössä