Ä
ärsyttää
Vieras
Helvetti, nyt on heinäkuu lopullaan ja sekä yle että iltapäivälehdet kirjoittavat ajankohtaisesta ongelmasta kuinka alakoulujen pihoilla käydään huumekauppaa ja markkinoidaan huumeita aivan pienille!
PERKELE!!!
MEILLÄ AINAKIN ON KOULU KESÄLOMALLA EIKÄ SIELLÄ TEHDÄ MITÄÄN HUUMEKAUPPAA
PERKELE!!!
MEILLÄ AINAKIN ON KOULU KESÄLOMALLA EIKÄ SIELLÄ TEHDÄ MITÄÄN HUUMEKAUPPAA