vittu tota miestä taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
mä ilmaisin sille että mulla on niin pahaolla etten pysty nukkuu ja syyn siihen(syykin liittyy mieheen), niin mitä tää tekee? meinaa vaan alkaa nukkuu! (pari suukkoo ja se siitä), sit mä sanoin etten halua nukkua sen kanssa, enkä olla jos se taas on noin välinpitämätön, no tää siirty sohvalle ja hetken päästä jo nukkui! joo väittää että rakastaa mutta eipä yhtään haittaa jättää mut yksin pahanoloni kanssa :o :( ja viimeksi lauantaina sama juttu :kieh: sen jälkeen juteltiin niin tää kyllä sanoi ettei tollanen hänestäkään mukavalta tuntuisi ja silti teki sen taas mulle! mä aion alkaa aamusta lähtien käyttäytyä just niinku toi käyttäytyy! katotaan koska alkaa tuntuu/tajuu kun puhe ei auta eikä vertauskuvat. kaiken lisäksi olen viimeisilläni raskaana ja nyt on alkanut tuntuu siltä että se on suuri virhe!! mä oon niin vihanen ja surullinen

mä en oikeesti ymmärrä tota miestä. miksi se tekee näin? kiva valvoo ja olla huomenna kuoleman väsynyt! ni ja tiedoksi että ei se mies ole huomenna töihin menossa joten ei voi vedota siihenkään että olisi pakko nukkua! ni ja nousu 10 aamulla sängystä. joten kyse ei voi olla ku välinpitämättömyydestä! mutta mikä helvetin järki siinä on sanoa joka päivä että rakastaa, jos ei vo isitä rakkautta osoittaa silloin ku toinen eniten tarvitsisi

no en oo voinut tuntea itseäni halutuksi, koska en ole(siis mies ei juurikaan enään halua seksiä), hän ei koskettele mua, eikä helli. ja sitten kun asia nousee ajankohtaiseksi niinku tänään ja kerron miehelle asiasta ja siitä miltä musta tuntuu ja etten pysty nukkuu niin lopputulos on se että tää vaan alkaa nukkuu! kun taas mä en jätä häntä yksin pahanolon kanssa vaan valvon ja koetan helpottaa miehen oloa, niinku eilen, mutta sit mä saan jäädä yksin. en voi tehdä rentouttavaa kun ei täällä ole sellasta tekemistä.

ja musta on aika isoista asioista kyse, en mä jaksa välinpitämättömyyttä, en ainakaan tässä tilassa, enkä halua suhdetta jossa en tunne itseäni halutuksi. koskettelisi edes, mutta kun ei niin ei. kaiken lisäksi vauva alkoi potkii ni ei tässä nukuta! :headwall:

Voi sua raasua. Ikävä ukko sulla, kun ei tajua. Mut sellasia ne miehet on. Koitapa sinä rauhottua, ettei satu mitään ikävää. Ehdit siitä ukosta erota vielä ens viikollakin. Ryömi nyt peiton alle ja koita vähän nukkua. :hug:

Yhteistyössä