vitun idiootti ukko! se on seksisin kun otti ahdistukseen 10kpl niitä ahdistuslääkkeitä,helvetin kusipää,idiootti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtynyt

Vieras
-ihan käsittämätön pölvästi! sen takia minä sain pelätä melkein että koska se pimahtaa kokonaan! vittu ääliö kun ei voi ajatella muita yhtään! on kyllä kohta exä.

-jatkoa siis sille kun mies kuvitteli ties mitä tänään. ollessaan sängyssä kuvitteli 9ilmeisesti olevansa autossa, vaatehuone oli asiakas wc. ym.

vituttaa rankasti. miten se voi olla niin ääliö?

oliko kännissä vai selvinpäin kun kuvitteli noita juttuja? vieläkö jatkuu? kerro kaikki, kuulostaa vähän siltä että ei oo enää ihan ok miehes vointi.

10kpl lääkkeitä ei ole vielä paha, siis hengelle vaaraksi. kun siis oletetaan että lääkärin määräämää ahdostuslääkettä otti. tietysti jos vielä alkoa päälle ja kenties muitakin lääkkeitä niin asia on eri.

mutta joka tapauksessa nyt kuulostaa siltä, että miehellesi oikea paikka olisi sairaalan päivystys, josta sitten jatkohoitoon lääkärin lähetteellä pääsee samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja ärtynyt:
-ihan käsittämätön pölvästi! sen takia minä sain pelätä melkein että koska se pimahtaa kokonaan! vittu ääliö kun ei voi ajatella muita yhtään! on kyllä kohta exä.

-jatkoa siis sille kun mies kuvitteli ties mitä tänään. ollessaan sängyssä kuvitteli 9ilmeisesti olevansa autossa, vaatehuone oli asiakas wc. ym.

käyttikö ne sukulaiset sen ukon lääkärissä niin ku aikasemmin meinasit?

Alkuperäinen kirjoittaja ärtynyt:

no,just..ei ole teillä asiat kunnossa ja kiroileminen ei muuten auta..apua kannattais pyytää.

ok.

ap, soita ambulanssi, kerro tilanne. että on ollut sekava ja nyt sitten nappasi yliannostuksen lääkkeitä. sano että et tiedä tarkkaa määrää, mutta useita kappaleita temesta 1mg. ja painota sitä että jo aiemmin päivällä oli sekava, ei ole käyttänyt päihteitä.

miehesi tarvitsee nyt lääkärin apua, HETI.

etkä soittele mitään suka apuun, vaan suoraan ambulanssin. kuulostaa pahasti siltä, että miehesi tarvitsee psyykkistä sairaalahoitoa. voimia.

nuppu, luin sen kyllä.
mutta riippumatta siitä, onko ollut tänään jo aiemmin lääkärissä (ois mielenkiintoista tietää mitä siellä sanottiin jos on ollut.. tosin epäilen) niin kannattaa soittaa ambulanssi. itse akuuttipsykiatrian osastolla työskennelleenä suosittelisin vahvasti ap:lle tosiaan sitä ambulanssi soittamista ja miehen toimittamista hoitoon ennenkuin mitään pahempaa sattuu. ainakin tarvitaan lääkärin arvio siitä, tarvitseeko mies nyt psykiatrista hoitoa vai ei.

Olen samaa mieltä, että SOITA AMBULANSSI. Miehelläsi on vakava mielenterveysongelma. Ikävä kyllä tällaiset aina laitetaan usein takaisin kotiin, eteenkin jos henkilö itse ei ole halukas hoitoon. Ambulanssi on tehokkain (poliisiakin tehokkaampi) keino pakottaa terveydenhuollon henkilöstö ottamaan vastuuta. Minusta kuulostaa siltä, että miehelläsi voi olla psykoosi eli todellisuuden taju kadonnut. Hänen paikkansa on sairaalassa, ainakin jokunen päivä, kunnes tilanne selvitetään. Ambulanssin henkilöstö antaa hiilijauhetta, joka korvaa vatsahuuhtelun.

no enhän minä soittanut ambulanssaia, kun mies on nyt ollut vanhempiensa luona siitä asti kun he hänet hakivat ja nämä hänen vanhempansa ovat hoitaneet asian. mä en jaksa.

ja tuo aiempi sekavuus juuri johtui siitä yliannostuksesta, jota mies ei aiemmin myöntänyt, mutta kun puhelimessa hänen kanssa juttelin tuossa tunti sitten niin silloin vasta myönsi että oli ottanut yliannostuksen(siis ne lääkkeet oli ottanut jo päivällä) valehtelikin vielä! mutta kuulemma ihan tarkoituksella otti kun ahdisti :headwall: mä en nyt enään tiedä haluanko tuollaista kotiini ollenkaan,toki rakastan miestä mutta täähän on ihan mahdotonta.

huoh.joo kiroilu ei muuten auta mutta laskee tätä mun omaa ärtymystäni,hieman.
mut siis joo miksi joku täällä mua käskee soittaa ambulanssia kun mies ei ole kotona,eikä mun vastuullani,kyllä hänestä huolta pidetään. mä en vaan nyt ole edes kysynyt miten asiat on edennyt kun jostain syystä haluan vaan päästä nukkumaan ja kohdata asian sitten huomenna. hyvää yötä :)

-niin ja ps. ei ole ottanut alko(sitä kun meidän kämpässä ei ole),eikä muita lääkkeitä. puuttu vaan liuska niitä temestan nimisiä. mutta eihan sekään ole hyvä asia. ei ollenkaan. mutta kukapa tuota voi auttaa jos se ite näköjään ei kykene kestää yhtään ahdistuneisuutta. jos hänen mielestä nykyään on parempi seurauksista huolimatta vetää pää sekaisin pillereillä niin ei semmosen kanssa voi mitään perhe elämää elää.

mutta kun tää on ohi,niin kyllä mä nyt ensin sitten keskustelen iehen kanssa.
on vaan aika uskomatonta.

miehesi on sairas, ja hän tarvitsisi tukeasi, älä hylkää nyt kun hän tarvitsisi apua. Jos ei itsellä ole koskaan ollut ahdistuneisuutta, voi sitä olla hankala ymmärtää, ei siihen suotta lääkkeitä määrätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no enhän minä soittanut ambulanssaia, kun mies on nyt ollut vanhempiensa luona siitä asti kun he hänet hakivat ja nämä hänen vanhempansa ovat hoitaneet asian. mä en jaksa.

ja tuo aiempi sekavuus juuri johtui siitä yliannostuksesta, jota mies ei aiemmin myöntänyt, mutta kun puhelimessa hänen kanssa juttelin tuossa tunti sitten niin silloin vasta myönsi että oli ottanut yliannostuksen(siis ne lääkkeet oli ottanut jo päivällä) valehtelikin vielä! mutta kuulemma ihan tarkoituksella otti kun ahdisti :headwall: mä en nyt enään tiedä haluanko tuollaista kotiini ollenkaan,toki rakastan miestä mutta täähän on ihan mahdotonta.

mut siis joo miksi joku täällä mua käskee soittaa ambulanssia kun mies ei ole kotona,eikä mun vastuullani,kyllä hänestä huolta pidetään. mä en vaan nyt ole edes kysynyt miten asiat on edennyt kun jostain syystä haluan vaan päästä nukkumaan ja kohdata asian sitten huomenna. hyvää yötä :)

-niin ja ps. ei ole ottanut alko(sitä kun meidän kämpässä ei ole),eikä muita lääkkeitä. puuttu vaan liuska niitä temestan nimisiä. mutta eihan sekään ole hyvä asia. ei ollenkaan. mutta kukapa tuota voi auttaa jos se ite näköjään ei kykene kestää yhtään ahdistuneisuutta. jos hänen mielestä nykyään on parempi seurauksista huolimatta vetää pää sekaisin pillereillä niin ei semmosen kanssa voi mitään perhe elämää elää.

voi luoja!!
jos mun mies olis ajatellu samoin kun sä mun huonoimmalla hetkellä niin en varmaan vieläkään olis terve..täytyy kyllä oikein kiittää vielä siitä että jaksoi olla rinnallani!

sinuna todella häpeäisin käytöstäsi,rajahan se on omallakin jaksamisella mutta tuntuu että sinä se et välitä pätkääkään..

Alkuperäinen kirjoittaja perkele:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voi luoja!!
jos mun mies olis ajatellu samoin kun sä mun huonoimmalla hetkellä niin en varmaan vieläkään olis terve..täytyy kyllä oikein kiittää vielä siitä että jaksoi olla rinnallani!

sinuna todella häpeäisin käytöstäsi,rajahan se on omallakin jaksamisella mutta tuntuu että sinä se et välitä pätkääkään..

Tähän mä en sano muuta kuin sen, että mistä sinä tiedät kuinka kauan toinen jo on yrittänyt ymmärtää ja jaksaa?

Yhteistyössä