no enhän minä soittanut ambulanssaia, kun mies on nyt ollut vanhempiensa luona siitä asti kun he hänet hakivat ja nämä hänen vanhempansa ovat hoitaneet asian. mä en jaksa.
ja tuo aiempi sekavuus juuri johtui siitä yliannostuksesta, jota mies ei aiemmin myöntänyt, mutta kun puhelimessa hänen kanssa juttelin tuossa tunti sitten niin silloin vasta myönsi että oli ottanut yliannostuksen(siis ne lääkkeet oli ottanut jo päivällä) valehtelikin vielä! mutta kuulemma ihan tarkoituksella otti kun ahdisti :headwall: mä en nyt enään tiedä haluanko tuollaista kotiini ollenkaan,toki rakastan miestä mutta täähän on ihan mahdotonta.
huoh.joo kiroilu ei muuten auta mutta laskee tätä mun omaa ärtymystäni,hieman.
mut siis joo miksi joku täällä mua käskee soittaa ambulanssia kun mies ei ole kotona,eikä mun vastuullani,kyllä hänestä huolta pidetään. mä en vaan nyt ole edes kysynyt miten asiat on edennyt kun jostain syystä haluan vaan päästä nukkumaan ja kohdata asian sitten huomenna. hyvää yötä
-niin ja ps. ei ole ottanut alko(sitä kun meidän kämpässä ei ole),eikä muita lääkkeitä. puuttu vaan liuska niitä temestan nimisiä. mutta eihan sekään ole hyvä asia. ei ollenkaan. mutta kukapa tuota voi auttaa jos se ite näköjään ei kykene kestää yhtään ahdistuneisuutta. jos hänen mielestä nykyään on parempi seurauksista huolimatta vetää pää sekaisin pillereillä niin ei semmosen kanssa voi mitään perhe elämää elää.
mutta kun tää on ohi,niin kyllä mä nyt ensin sitten keskustelen iehen kanssa.
on vaan aika uskomatonta.