W
Walzing Matilda
Vieras
Mietin eilen kun vein pikkuveljen ja hänen vl-perheestä olevan tyttöystävänsä junalle, jolla lähtivät kohti itää ja Ilosaarirokkia, että miten kipeetä tyttöystävän perheessä tekee juuri 18 täyttäneen tytön ratkaisu seurustelle ei-niin-kovin-vl-pojan kanssa ja lähteä esim. rokkifestareille...
Eri perheissä tilanteet menee eri lailla, ymmärrän totta kai, mutta sanokaa minulle, että vuonna 2010 kukaan ei enää kiellä lastaan Jumalansa tahdosta vaikka hän valitsisikin toisen tavan olla kuin lapsuudenperheessä on. Vai vieläkö aikuistuva lapsi voi lakata olemasta vanhemmilleen jos ei elä heidän vakaumuksensa mukaan?
Ja kysyin kyllä tytöltä millä mielillä kotona jäivät. Kuulema vilpittömän kauhuissaan olivat olleet, mutta mikä ja kuka sitä käy täysi-ikäistä estämään?
Eri perheissä tilanteet menee eri lailla, ymmärrän totta kai, mutta sanokaa minulle, että vuonna 2010 kukaan ei enää kiellä lastaan Jumalansa tahdosta vaikka hän valitsisikin toisen tavan olla kuin lapsuudenperheessä on. Vai vieläkö aikuistuva lapsi voi lakata olemasta vanhemmilleen jos ei elä heidän vakaumuksensa mukaan?
Ja kysyin kyllä tytöltä millä mielillä kotona jäivät. Kuulema vilpittömän kauhuissaan olivat olleet, mutta mikä ja kuka sitä käy täysi-ikäistä estämään?