Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Alkuperäinen kirjoittaja NtiTurhamainen:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Vink vink *ripsentaivuttimet*Tätä ripsiväriä ja taivutelleen vähän niin tulos on huikea
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Ripsentaivuttimet + hetki hiustenkuivaajan alla = kaarevat räpsyttimet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Mulla sama ongelma ja ripsipermanentti on loistava juttu.
Taivuttimista en tykkää eikä se taivutus kestäkään kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Missä näitä permiksiä tehdään?
Kosmetologilla.Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja NtiTurhamainen:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Vink vink *ripsentaivuttimet*Tätä ripsiväriä ja taivutelleen vähän niin tulos on huikea
![]()
Käytän taivutinta, mut silti ne suoristuu, kun ripsarin laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Vaikka kosmetologilla? Tai missä niitä meikkejä nyt yleensä tehdään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
kestääks ne kuin pitkään?
n. 2-3 kk.Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Emmää tiijä, en oo ikinä ottanu! Mulla oikeesti taipuu luonnostaan niinku olis taivuttimella käännetty =)
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kyl se pidentää, mut mulla on sellaset tikut, et ois kiva jos ne myös ois kaarevat