Voi ärsytys mun kaveria

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äly hoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äly hoi

Vieras
Sovittiin tälle päivää treffit kun ei oo pitkään aikaan nähty. Ku lapset oli hetken mellastanu niin kaveri alkaa sanoa: "saa nähdä onko meidän x saanu noroviiruksen kun se on tänään ripuloinu kaks kertaa." V... sentään, olisko ollu vähä fiksua ilmoittaa että lapsella on mahdollisesti mahatauti, ei paljon huvita saada sellaista!! Edelliskerralla ku nähtiin niin sen lapsi oli flunssassa ja me tietenki saatiin se tauti ja se aiheutti mulle sitte kahden viikon poissaolon töistä. Ei voinu silloinkaa etukäteen ilmoittaa että heillä ollaan kipeinä, oltais voitu mennä myöhemmin vasta kylään. Eräällä muulla kerralla lapsi oli kuumeessa ja meidän tultua kylään mainitsi siitä ihan kuin ohimennen... En voi mitään sille mutta rasittaa ja kovaa. En minä ainakaan halua varta vasten mitään tauteja hankkimaan. Pitää vissiin alkaa tään kaverin kohdalla ensin kysymään ollaanko heillä terveinä ennenku tavataan...
 
No voi perse, mikä tilanne :( Kaverisi on todella ajattelematon! Mutta noita riittää joka puolella, meillä on yksi kaveriperhe ihan samanlainen ja kieltämättä se vaikuttaa jo niin, ettei tee mieli juuri heidän kanssa treffailla, vaikka muuten ihan mukavaa seuraa ovatkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
todellakin kysyisin että ovatko terveenä, ja sanoisin vielä tuosta 2vkon sairastelustakin. kyräily on turhaa, suoraa puhetta vaan,

Täytyy ruveta kyseleen ennenku nähdään. Tänään unohdin ja muistin sitte vasta ku mainitsi ripuloinnista, että mun tyhmän olis pitäny ensin kysyä. En oikein ymmärrä tätä mun kaveria kun se on vielä pph ja silloinki ku sen lapsi oli kuumeessa ja mentiin niille iltapäivällä niin sillä oli ollu lapsensa kuumeesta huolimatta hoitolapset hoidossa!! OIkein tehokasta tartuttamista...
 
Vanhemmat saavat tossa tapauksessa itse päättää, jos siis pph kertonu, et lapsi sairas, et tuoko hoitoon vai ei.Ja kun mä olin pph niin toivat, vaikka mun lapset olis ollu kipeenäkin.
 

Yhteistyössä