Ä
äly hoi
Vieras
Sovittiin tälle päivää treffit kun ei oo pitkään aikaan nähty. Ku lapset oli hetken mellastanu niin kaveri alkaa sanoa: "saa nähdä onko meidän x saanu noroviiruksen kun se on tänään ripuloinu kaks kertaa." V... sentään, olisko ollu vähä fiksua ilmoittaa että lapsella on mahdollisesti mahatauti, ei paljon huvita saada sellaista!! Edelliskerralla ku nähtiin niin sen lapsi oli flunssassa ja me tietenki saatiin se tauti ja se aiheutti mulle sitte kahden viikon poissaolon töistä. Ei voinu silloinkaa etukäteen ilmoittaa että heillä ollaan kipeinä, oltais voitu mennä myöhemmin vasta kylään. Eräällä muulla kerralla lapsi oli kuumeessa ja meidän tultua kylään mainitsi siitä ihan kuin ohimennen... En voi mitään sille mutta rasittaa ja kovaa. En minä ainakaan halua varta vasten mitään tauteja hankkimaan. Pitää vissiin alkaa tään kaverin kohdalla ensin kysymään ollaanko heillä terveinä ennenku tavataan...