VOI EI JOS...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
... Olen raskaana! Mä oon syöny pillereitä säännöllisesti mut nyt on tää tauko niistä eikä menkkoja kuuluu, ja välillä tulee sellainen ällötys olo. Meillä lapsiluku täynnä, vanhempi lapsi täyttää kolme ja nuorempi vähän alle vuoden. Vuoden päästä olis tarkoitus lähteä takaisin opiskelemaan ja muutenki odotan, että taas saa vähän "omaakin" elämää kun olen siis esikoisen synnyttyä ollut kotona koko ajan. Välillä olen ollut masentunutkin joten minusta ei fiksua hankkia lasta nyt, molemmat raskaudetkin ovat olleet vaikeita. ONKO jollain käynyt niin, että ehkäisystä huolimatta tullut raskaaksi vaikka ei mitään halua enää yhteenkään lapseen? Kohtalotovereita kaivataan...

Ja tiedän, että testi pitäisi ostaa mutta odotan vielä pari päivää josko ne alkais.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla kävi jokunen vuosi sit pillereiden kans sillai et menkkoja en näkyny. Testi oli nega ja gynen ohje oli pitää taukoo sen verran et yks kierto tulee ilman pillereitä.

Joo, teen sen testin jos ei kohta kuuluu. Ahdistaa vaan niin paljon, en oikeasti tiedä mitä teen jos näyttää plussaa :( Jos testi negatiivinen pidän pillereistä tauon ja tsekkailen tilannetta...

Yhteistyössä