Voi ei kuinka väsynyt sitä taas onkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
tälläisinä päivinä ois tosi ihanaa jos vois vaan vaihtaa vapaalle. Tuntuu että pää hajoaa pienemmästäkin kiukusta ja ei vaan jaksas olla "palvelija" kellekkään.

Lapset on 3v ja 7kk ja tolle 7kk pykää taas hammasta niin viime yö oli taas ihan hirvee!! :/

Nyt tässä mietin et kehtaanko mä soittaa tolle lapsen ukille (miehen isälle) et veiskö isomman lapsen uimaan niin mä saisin ees hieman helpotusta tähän päivään ja pääsisin sillä aikaa vaik ulos vaunuileen pienemmän kans. Aivan upea ilma olis.
Ei vaan niin kauhean usein olla tekemisissä jostain syystä. Toki nähdään ja näin, mutta siis ei ennen ole lapsen kanssa mitään oikein touhuillut kun ei ole tullut esille/ollut tarvetta. Niin oisko vähän hupsuu nyt yhtäkkii soittaa semmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
tälläisinä päivinä ois tosi ihanaa jos vois vaan vaihtaa vapaalle. Tuntuu että pää hajoaa pienemmästäkin kiukusta ja ei vaan jaksas olla "palvelija" kellekkään.

Lapset on 3v ja 7kk ja tolle 7kk pykää taas hammasta niin viime yö oli taas ihan hirvee!! :/

Nyt tässä mietin et kehtaanko mä soittaa tolle lapsen ukille (miehen isälle) et veiskö isomman lapsen uimaan niin mä saisin ees hieman helpotusta tähän päivään ja pääsisin sillä aikaa vaik ulos vaunuileen pienemmän kans. Aivan upea ilma olis.
Ei vaan niin kauhean usein olla tekemisissä jostain syystä. Toki nähdään ja näin, mutta siis ei ennen ole lapsen kanssa mitään oikein touhuillut kun ei ole tullut esille/ollut tarvetta. Niin oisko vähän hupsuu nyt yhtäkkii soittaa semmosta.

Miksi ihmeessä et mene ulkoilemaan sen isomman ja vauvan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:

Miksi ihmeessä et mene ulkoilemaan sen isomman ja vauvan kanssa?

No niinhän me mennäänkin, mutta ei se sulje pois mun väsymystä ja tuota uima vaihtoehtoa.
Musta ainakin olisi ihan saada apua väsy päivänä ettei pala loppuun.
Terv: sielä ollut. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Älä valita ja hoida ite lapsesi älä vaivaa vanhaa ukkia

Kylläpä on taas ihania ihmisiä täällä :laugh:

taitaa nää olla vaan niitä kateellisia jotka ei itse saa apua lastenhoitoon ja ovat siksi noin myrkyn nielemiä ;)

Tiedän tunteen. Nuorempi valvottanut taas pitkään tosi rankasti mm. hampaiden takia ja uhmaikäinen vaatii luonnollisesti oman huomionsa. Taitaa olla aika tuttu tilanne useimissa pikkulapsiperheissä.

Pyydä ihmeessä apua ukilta, jos teillä selllainen mahdollisuus on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kannattaahan sitä kysyä... vois ukkikin olla mielissään kun saa viettää aikaa lapsenlapsen kanssa... tai sit ei... kysymällähän sen tietää...

kyllä meillä ukki viettäisi aikaa lapsen kanssa oikein mielellään

Alkuperäinen kirjoittaja sno:
Tiedän tunteen. Nuorempi valvottanut taas pitkään tosi rankasti mm. hampaiden takia ja uhmaikäinen vaatii luonnollisesti oman huomionsa. Taitaa olla aika tuttu tilanne useimissa pikkulapsiperheissä.

Pyydä ihmeessä apua ukilta, jos teillä selllainen mahdollisuus on. :)

kaikki ei vaan tunnu ymmärtävän. edellisiin kommenteihin viitaten. Tai sitten ovat itse niin väsyneitä että ovat jo luonteeltaan tuollaisia ;)

Yhteistyössä