Voi helkatti taas sentään (eroperhe vitutusta)

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Erottiin äxän kanssa monta vuotta sitten. Äxä on nähnyt poikaa milloin on sattunut passaamaan. Pitkiä aikoja ollut myös näkemättä.
No joka tapauksessa, viime syksynä pojalla oli paha olla ja otin siten yhteyttä ammattiauttajaan. Suuri ongelma oli ilmeisestikin tapaamisten epäsäännöllisyys ja vaihtuvat perhekuviot.
Äxä sitten vaihteeksi erosi keväällä ja uusi on kierroksessa. Pojan vuoksi sanoin sille vaatimuksen, että vähintään kerran kuussa on oltava tapaaminen ja hänen on oltava yksin lapsen kanssa. Uutta vaimoa ei tartte taas heti esitellä, että hetken voitte tavata kahdestaan.

No tämähän on sitten kääntynyt niin, että minä en anna lapsen tavata isäänsä ja olen aivan kauhea muutenkin. Entinen anoppikin on sotkenut itsensä soppaan ja vähän väliä soittaa miten olen hankala ja huono lapselleni, kun estän tapaamiset. Vaikka olen sanonut, että en estä, vaan vaadin, että niitä tapaamisia on oltava.
Äxä sitten soitti aikaisemmin ja sopi, että poika menis hälle tänä keskiviikkona. Keskiviikkona sitten soitti ja perui, sanoi lähtevänsä reissuun.

Kuulin sitten kyliltä, että entinen anoppi taas pauhaa, että miten en anna lapsen tavata isäänsä ja samaan hengen vetoon, että kyllä hänen poika on todelakin ansainnut olla juhannuksen rauhassa ilman lapsia.!!!!
Siis mitä!!!! En anna nähdä lastaan, mutta ilmeisestikin tukin sitä isänsä luo, kun hän on ansainnut rauhaa ja lepoa. (jumalatonta ryyppäämistä on ansainnut)
Ihan sama miten päin teen, niin joka tapauksessa näköjään heidänmielestään väärinpäin.

No onneksi meillä oli kuitenkin hauska päivä. Grillailtiin ja touhuttiin yhdessä, saappaanheittoa ja jalkapalloa jne. Että eipä ne onnistuneet meidän juhannusta pilaamaan. Mukavaa, kun poikakin oli kotona, olis ollut vähän orpo olo muuten.

Voihan se olla, että joku on vääntänyt anopin sanomisia kun tietää miten sä otat siitä kierroksia. Eli ei kannata kaikkea uskoa ihan noin vaan mitä kyliltä kuulee jonkun sanoneen. Keskustele asiasta ihan suoraan sen exän vai mikä lienee äxä kanssa. Ei kannata korvansa lotkauttaa kyläluutien puheille.

joo-o.minä olen ollut pienen lapsen kanssa ensimmäisen juhannuksen yksin ja jätettynä kun lapsen isä lähti kävelemään.tapaamiset varmaan meilläkin tulevat olemaan heikkoja,ainakin nyt siltä vaikuttaa.eilen kyllä kävi hakemassa lapsen eka kertaa eroprosessin aikana muutamaksi tunniksi.sitä ennen parina päivänä vain aikoi hakea.tänään taitaa iskä olla ryyppäämässä aivojaan pellolle,siitähän se elämä lutviutuu kun pääsi akasta ja lapsesta eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo-o.minä olen ollut pienen lapsen kanssa ensimmäisen juhannuksen yksin ja jätettynä kun lapsen isä lähti kävelemään.tapaamiset varmaan meilläkin tulevat olemaan heikkoja,ainakin nyt siltä vaikuttaa.eilen kyllä kävi hakemassa lapsen eka kertaa eroprosessin aikana muutamaksi tunniksi.sitä ennen parina päivänä vain aikoi hakea.tänään taitaa iskä olla ryyppäämässä aivojaan pellolle,siitähän se elämä lutviutuu kun pääsi akasta ja lapsesta eroon.

Miten ihmeessä ajaudutte tekemään lapsia tällaisten Uuno Turhapurojen kanssa?

No noista kyläluutien jutuista tiedän sen verran todeksi, että entinen anoppi todellakin jauhaa jatkuvalla syötöllä, että en anna lapsen tavata isäänsä. Enkä epäile tuota ansainnut olla juhannuksena rauhassa ilman lapsia juttuakaan. Sen verran hyvin tunnen kyseisen henkilön ja sen mitä suustaan päästää. Kummastuttaa vain, kun ei aikuisella ihmisellä ole tippaakaan järkeä päässään.

ei ole ollut uuno turhapuro yhteen mennessä,kaikki ei ole niin mustavalkoista kuin luulet.nainen ei ole tyhmä jos miehestä tulee syystä tai toisesta alkoholisti.olemme tunteneet lapsesta asti ja yhdessäkin olleet 15 vuotta,joten älä tyhmistä minua tietämättä mistä puhut.

Sitä on saanut itsekin ihmetellä. Mutta en ole ainut hölmö. Erottiin alle 7 vuotta sitten ja nyt sillä on menossa 5 avoliitto ja lisää lapsiakin on tullut, ei tälle nykyiselle kuitenkaan. Ja sitten kun vielä ottaa huomioon ne irtopanot siinä sivussa, niin en tajua. Enää en mollaa itseäni sillä että olin naiivi, ihmettelen silmät pyöreänä naisten typeryyttä.

Yhteistyössä