Voi ei! Mä en osaa päättää!!! HELP!! *KUVAT LISÄTTY*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no noilla käsivarsilla ei tuollaista mekko, pulleaa löysää lihaa tursuilee kaikkialle, ei tarvi juosta muodin mukana, parempiakin mekkoja löytyy kyllä, aleaika vielä

Sori, en meinaa enää uusia ostaa. Mun käsivarret passaa vallan hyvin näiden kanssa. :D Ja vaikka ostaisinkin, en ostais siltikään kovin erimallista, että siinä se hyöty. En suostu tätiytymään vain pulleiden käsivarsien takia. :D

no toihan vasta saakin sut näyttämään tädiltä kun paljastaa valkoisen tutisevan lihan, jos peittäisit löllöt niin sekin jo nuorentaa

No aphan on sanonut laittavansa huivin tai jakun!

Minusta tuo oransi on tosiaan enemmän kesähäihin sopiva, toi punainen sopis jonnekin tanssiravintolaan.

no toihan vasta saakin sut näyttämään tädiltä kun paljastaa valkoisen tutisevan lihan, jos peittäisit löllöt niin sekin jo nuorentaa

Mitkä löllöt?Minä en ainakaan mitään löllöjä näe!
Punainen mekko näyttää todella kauniilta sinun päällä sekä hoikentaa sinua vielä entisestään. Käy lisäksi hyvin yhteen siun tukan värin kanssa. Onnea onnistuneesta painonpudotuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:

Mitkä löllöt?Minä en ainakaan mitään löllöjä näe!
Punainen mekko näyttää todella kauniilta sinun päällä sekä hoikentaa sinua vielä entisestään. Käy lisäksi hyvin yhteen siun tukan värin kanssa. Onnea onnistuneesta painonpudotuksesta!

Kiitos! :D Tukan värjään huomenna valittuun mekkoon sopivaksi, joten se ei nyt sinänsä ratkaise.

no noilla käsivarsilla ei tuollaista mekko, pulleaa löysää lihaa tursuilee kaikkialle, ei tarvi juosta muodin mukana, parempiakin mekkoja löytyy kyllä, aleaika vielä

Jaa, että pitkähihanen pitäs ap:n kesäjuhliin laittaa? Just joo. Ketään ei haittaa toisen käsivarret, oli ne millaset tahansa, ja jos haittaa, niin sitten taitaa olla sisällön puutetta omassa elämässä.

Oranssi häihin parempi ja jos sävyttäisit hiukset myös sopiviksi. Nuo mustat kengät on kyllä hieman raskaat tuohon väriin ja tyyliin. Olisiko sinulla kepeitä sandaaleita?

Uusimmat

Yhteistyössä