Voi ei voi ei voi ei. Tätä en olisi halunnut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujopiimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujopiimä

Vieras
Olen ihastunut toiseen mieheen ja se ei todellakaan ole tavallista minulle. Tämä mies on vielä sellainen, että voisin jopa rakastua häneen hyvin helposti:( Kai tämä tunne menee ohi, mutta tällä hetkellä ahdistaa. Olo on tosi levoton ja ajatukset pyörii vain tässä miehessä. En olisi ikinä uskonut, että näin tapahtuu minulle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Siitä on jo 6v kun kolahti:
Eikä se välttämättä ole nopeasti ohimenevää...

Minä haluaisin, että tämä menisi ohi. Minä en halua mitään ongelmia, enkä häiriötekijöitä edes ajatuksiini.

En minäkään olisi halunnut häiriötekijöitä edes ajatuksiini, mutta karkuun en päässyt.

Ohi meni, mut arvet jäi :( Ehti mennä ihan liian pitkälle. En tiedä olinko ihastunut siihen mieheen vai siihen ihastumisen tunteeseen, jota en ollut luulluut enää koskaan tuntevani. Asia jäi vain minun ja hänen tietoon. Onneksi se on takanapäin. Oma mies on tuntunut entistä paremalle kaiken sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Oletko nyt ihan varmasti ihastunut ko. tyyppiin, vai vain siihen ihastumisen tunteeseen? Ohi se menee sillä, kun et ruoki tunnetta millään tavalla.

Kyllä se on se mies mihin olen ihastunut, vaikka kyllä se ihastumisen tunnekin tuntuu ihanalta pitkästä aikaa. Pitää yrittää unohtaa, vaikka hankalaa se on kun töissä kuitenkin jatkuvasti nähdään:/

Sama vika täällä, ollut jo pari vuotta vahva ihastus. Eteenpäin ei ole mennyt koska ei ilmeisesti molemminpuolista, mutta ei myöskään minulta ohi mennyt. Ajoittain todella ahdistaa.

Mullakin sama "ongelma". Kukaan ei varmaan ikinä uskoisi jos kuulisi siitä koska liittoni on hyvin onnellinen ja toimiva. Mutta niin vain tunteideni kohde on mielessä päivittäin ja jopa mieheni läsnä ollessa tulee ihastustani ajateltua. Olen tuntenut näin jo kauan. Toivon todella että tunne menisi ohi nopeasti ja lopullisesti. Mutta kun... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vaivaa:
Sama vika täällä, ollut jo pari vuotta vahva ihastus. Eteenpäin ei ole mennyt koska ei ilmeisesti molemminpuolista, mutta ei myöskään minulta ohi mennyt. Ajoittain todella ahdistaa.

Tässä saattaa olla myös miehen puolelta jotain:( Tai sitten se kaikki menee hiprakan piikkiin, mikä olisi kyllä parempi.

Yhteistyössä