En ole tyydyttänyt miehen nähden vaan yksin jälkeenpäin. Tosin tämä juttu on vielä niin alussa ettei montaa kertaa näin ole käynyt. Tietäisipä vaan kuinka helppoa minutkin olisi tyydyttää kun vain vähän paneutuisi asiaan.

Aionkin tehdä joku kerta niin, että kun saan miehen nuolemaan minua, en anna lopettaa ennenkuin saan orkut. Näkee sitten miten homma menee, ei ole ollenkaan vaikeeta.
Mutta olen tosiaan miettinyt sitäkin, että jos kukaan nainen ei todella ole hänelle koskaan kertonut missä mennään, miten sitä osaa muuttaa käyttäytymistään parempaan? Jos exää ei kiinnostanut opastaa tai on ollut joku "estoinen akka". Tai jos exälle on riittänyt pelkkä pano ilman hyväilyjä ja esileikkejä, tosin vaikea sitäkään on uskoa. En voi kuvitellakaan että on ollut yli kymmenen vuotta naisen kanssa, eikä tuon enempää tiedä naisen haluista/toiveista. Tuntuu melkein uskomattomalta. Itse koen olevani todella seksuaalinen nainen ja haluan myös nauttia seksistä ja saada orkut siinä missä mieskin! Tulen pitämään huolen siitä, että mies tietää tasan tarkkaan mitä haluan. Yksinäiset "runkkaamiset" saavat jäädä pian historiaan. Ajattelen jopa niin positiivisesti, että jos toista aidosti rakastaa, haluaa myös olla toiselle mieliksi ja tehdä toiselle hyvää sekä kuunnella toisen toiveita. Ehkä toisille vain pitää kaikki opettaa kädestä pitäen, kun toisilta kaikki sujuu kuin luonnostaan. Ei nainen niin monimutkainen kokonaisuus ole, ettei häntä saisi tyytyväiseksi aika pienin konstein. Ne pitää vain tietää...