voi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas ilman...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä mahtavaa olo minulla on ja kun sinua katselen niin tiedän että sinulla on hyvä olla. Olemme yhtä, sinä ja minä. Mistään muusta ei me välitämme. Huuleni koskettaa sinun huulesi ja suutelemme, maistelemme, elämme…mmm…

Miten hyvältä maistut..mmm. Ihanaa suudella sinut ja en edes haluan lopettaa niin hyvältä sinä maistut. Tunnen samalla kuinka kätesi hyväilee vartaloni ja olet tosi nälkäinen, miten ihanaa olla haluttu…Kosketuksesi saa minut vapisemaan ja hengitän itsekin kiivaasti…

"Ei nainen niin monimutkainen kokonaisuus ole, ettei häntä saisi tyytyväiseksi aika pienin konstein. Ne pitää vain tietää..." Olet siis onnistunut salaamaan, kaikki ne pienet konstit. "Yksinäiset "runkkaamiset" saavat jäädä pian historiaan." Olet siis seksuaalisesti hyvin kapea-alainen, oletko tehnyt selväksi että on paljon asioita, joita "ei saa tehdä"?
Et usko, että on seksuaalisesti erilaisia naisia, sellaisiakin jotka eivät halua monestikaan hyväilyä tai suuseksiä. Minulla oli kerran, nainen joka halusi useimmin pelkkää yhdyntää, koska sai muuten "liian nopeasti" . Nainen ei pystynyt kiihottumaan (arkuuden takia) heti uudestaan, hän oli tyyppiä naatitaan ensin.
Minulle "Ne pitää vain tietää.." tarkoittaa että pyydän naista näyttämään, kuinka hän tekee sen itse. Onhan siinä vaara, että toinen loukkaantuu, se pitäisi kyllä aikuisen ihmisen pystyä puhumalla selvittämään.

Onko Randeliinikin sanonut noin?

Alunperinhän se oli Kake Singers, jolla oli ihan hyviäkin biisejä. Toisin kuin randeliinilla.

Alkluperäiseen aiheeseen:
Useimmilla naisilla on konstit joilla ne laukeaa, mutta likikään aina ne ei toimi. Siis takuuvarmaa orkkureseptiä ei ole - tietysti tässäkin poikkeus vahvistaa säännön. Yksi mimmi tuli aina ja melkein millä konstilla vain: edestä, takaa, alta, nuollen, sormella, sauvalla, seisten, esileikillä ja ilman. Ihana nainen!

Muiden kanssa onkin sitten ollut hiukan opettelemista ja resepti on ihan erilainen jokaisella.

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
"Ei nainen niin monimutkainen kokonaisuus ole, ettei häntä saisi tyytyväiseksi aika pienin konstein. Ne pitää vain tietää..." Olet siis onnistunut salaamaan, kaikki ne pienet konstit. "Yksinäiset "runkkaamiset" saavat jäädä pian historiaan." Olet siis seksuaalisesti hyvin kapea-alainen, oletko tehnyt selväksi että on paljon asioita, joita "ei saa tehdä"?
Et usko, että on seksuaalisesti erilaisia naisia, sellaisiakin jotka eivät halua monestikaan hyväilyä tai suuseksiä. Minulla oli kerran, nainen joka halusi useimmin pelkkää yhdyntää, koska sai muuten "liian nopeasti" . Nainen ei pystynyt kiihottumaan (arkuuden takia) heti uudestaan, hän oli tyyppiä naatitaan ensin.
Minulle "Ne pitää vain tietää.." tarkoittaa että pyydän naista näyttämään, kuinka hän tekee sen itse. Onhan siinä vaara, että toinen loukkaantuu, se pitäisi kyllä aikuisen ihmisen pystyä puhumalla selvittämään.

Kiitos sinulle kommenteistasi! Tosin nyt ei ollut kyse niiden "pienten konstien salaamisesta". Tarkoitin tuolla "tietämisellä" ihan kokemuksen mukanaan tuomaa tietoa naisesta ja siitä miten nainen kiihottuu. Ei siinä mitään ihmeen tietokirjaa tarvita. En myöskään ymmärtänyt sanomaasi että olen seksuaalisesti hyvin kapea-alainen (??). En omasta mielestäni: teen kaikkea mikä tuntuu hyvältä, kokeiltu jo onkin jos jonkinlaista ja näin tulee olemaan jatkossakin. Ei siinä ole mitään hävettävää. Joskus on käytettävä myös oman käden oikeutta, mutta sen ei pitäisi normaalissa parisuhteessa olla ainut tie onneen. Ok. Onhan meitä naisia erilaisia erilaisine mieltymyksinemme. En vain ole osannut kuvitella että on naisia jotka eivät haluaisi hyväilyjä ja/tai suuseksiä. En myöskään osannut kuvitella että joku nainen tosiaan tulee niin helposti että riittää sisään-ulos toiminta kylmiltään. Valitettavasti taitaa olla todellinen harvinaisuus. Mutta en käy kieltämään. Usein ne konstit eivät silti todellakaan ole kovin monimutkaiset hei, come on. Niinkuin varmaan on käynyt ilmi tällä palstalla moni nainen lämpeää esim. juuri suuseksistä ja kiireettömistä hyväilyistä. Mutta tottakai meitä naisia on moneen lähtöön niinkuin miehiäkin. Kaikki eivät pidä kaikesta jne..
En kirjoittanut alkuperäistä tekstiäni mollatakseni miehiä, tilanne vain oli kannaltani aika turhauttava. Rakastan miehiä, tätä nykyistäkin todella paljon kaikesta huolimatta. Tällaisia ongelmia vain tuntuu olevan yllättävän paljon ja monessa parisuhteessa. Eikä aina nainen ole se tyytymätön osapuoli vaan ihan puolin jos toisin. Pitäisi vaan oppia enemmän puhumaan asioista, niin voidaan ainakin yrittää ratkaista pulmat. Minäkin olen täällä vuodattanut tuntojani, nyt pitää vielä kertoa sama eteenpäin tälle miehellekin. Ja ihan rakentavassa hengessä! :)

"Minulla oli kerran, nainen joka halusi useimmin pelkkää yhdyntää, koska sai muuten "liian nopeasti" "

Ettei vaan olisi feikannut orkkunsa. Ja halusi siksi pelkkää munaa että homma olisi nopeeta ohi, jos ei ollut es. tyytyväinen kumppaniinsa tai rakasteluun yleensä?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
"Minulla oli kerran, nainen joka halusi useimmin pelkkää yhdyntää, koska sai muuten "liian nopeasti" "

Ettei vaan olisi feikannut orkkunsa. Ja halusi siksi pelkkää munaa että homma olisi nopeeta ohi, jos ei ollut es. tyytyväinen kumppaniinsa tai rakasteluun yleensä?

Aivan.... kuulostaa nimittäin muuten aika uskomattomalta...

Hei , aloittaja :) Laittoin kommenttini provosoivassa muodossa, koska tarkoitus oli herättää ajatuksia. Huomaan että olit ajatellut asioita, jo aikaisemmin. " Tarkoitin tuolla "tietämisellä" ihan kokemuksen mukanaan tuomaa tietoa naisesta ja siitä miten nainen kiihottuu. " Minun kokemukseni perusteella ei ole olemassa mitään kaavaa, johon kaikki naiset suoraan sopisivat. Vai olisiko sattunut juuri minun kohdalleni kaikki erikoisuudet, sitä en usko. Eipä tosiaankaan voi mistään kirjoista oppia, kun yksilölliset erot ovat suhteellisen suuria.

"Usein ne konstit eivät silti todellakaan ole kovin monimutkaiset
moni nainen lämpeää esim. juuri suuseksistä ja kiireettömistä hyväilyistä" Olet oikeassa, kunhan ei asioita pidetä itsestäänselvyytenä. Suuseksissäkin on eroja, siihen pitää vain olla halu tutustua tarkemmin. Kyllä lantiosta kiinni pitämällä, yleensä huomaa koska homma alkaa olla mallillaan.

"Ja ihan rakentavassa hengessä! :)" Tuo suhtautuminen puhumiseen, on paras yleistys jota kannatan. Avoimella mielellä, niin auotaan solmuja eikä tehdä niitä lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja taas ilman...:

Aivan.... kuulostaa nimittäin muuten aika uskomattomalta...

On teillä naisilla kova halu kääntää asiat nurinniskoin, siis mies on aina syyllinen jokatapauksessa. Miksiköhän sitten nainen oli, " kuin perseelle ammuttu karhu" jos ei saanut "feikattua" orkkuaan.
Ja kyllä se suulla tai käsin tehtynä kelpasi, jos sattui vahinko. Suuseksiä hän ei vain kestänyt paria minuttia enempää, ei edes keskeytettynä tai muuten laimennettuna.

"Alkluperäiseen aiheeseen:
Useimmilla naisilla on konstit joilla ne laukeaa, mutta likikään aina ne ei toimi. Siis takuuvarmaa orkkureseptiä ei ole - tietysti tässäkin poikkeus vahvistaa säännön. Yksi mimmi tuli aina ja melkein millä konstilla vain: edestä, takaa, alta, nuollen, sormella, sauvalla, seisten, esileikillä ja ilman. Ihana nainen!

Muiden kanssa onkin sitten ollut hiukan opettelemista ja resepti on ihan erilainen jokaisella."

Huomasin , että onhan tuossa toinenkin mies, kun on törmännyt aivan ihanaan naiseen. Taitaa olla kuitenkin aika pieni otos, kun pitää lukea tätä palstaa ja vielä ketjukin. Kuinkahan moni tämän ketjun on lukenut?
Muutenkin samantyyppinen suhtautuminen, kuin minulla.

Heh :) Tanya , minäkin haluaisin koulutukseen , en ole täysin oppinut, luulisin kuitenkin että olisi jotakin sinnepäin annettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja T....:
Alkuperäinen kirjoittaja ari:
mikä on sen ihanampaa kuin nuolla naista ,edestäpäin ja takaa päin saa peppukin osansa ,on kivaa kielellä lipoa koko vako hitaasti päästä pähän välillä pysähtyä pyöritellä kieltä työntää se jokaiseen onkaloon ,näykkiä nauttia katsoa kuinka vatsa alkaa pyöristyä orgasmin lähestyessä,ottaa klitoris huulten väliin kielellä kiusata ,työntää peukku peppureikään,liikuttaa sitä edes takaisin imeä klitoristä jä nähdä kuinka nainen laukeaa ensimmäisen ,toisen ja kolmannen kerran.......
aarto3@luukku.com

Mikä se tällainen Arto/Aarto/Ari on kun osoitteensa tänne pistää?
Odotatko postia? ;)

Arska vaan se on.

Yhteistyössä