Voi elämä että voikin olla tylsää tää loppuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, sitä se juurikin on ja kaikenlaset vaivat ja kivut vaan lisääntyvät. Ei sitä turhaan sanota, että odottavan aika on pitkä. Kehoitukset nuku nyt kun saat, on vähän turhia, kun ihminen ei voi nukkua varastoon. Itse yritin kuluttaa aikaa siivoilemalla ja järjestelemällä paikkoja, nettisurffailua tuli harrastettua. Mies oli 15 tunnin vuoroja pois kotoa. Kyllä aika kävi pitkäksi. Onneksi tämäkin on vaiva, jonka aika parantaa. Tsemppiä loppuviikkoihin!

[QUOTE="Vieras";26816461]Juu, sitä se juurikin on ja kaikenlaset vaivat ja kivut vaan lisääntyvät. Ei sitä turhaan sanota, että odottavan aika on pitkä. Kehoitukset nuku nyt kun saat, on vähän turhia, kun ihminen ei voi nukkua varastoon. Itse yritin kuluttaa aikaa siivoilemalla ja järjestelemällä paikkoja, nettisurffailua tuli harrastettua. Mies oli 15 tunnin vuoroja pois kotoa. Kyllä aika kävi pitkäksi. Onneksi tämäkin on vaiva, jonka aika parantaa. Tsemppiä loppuviikkoihin![/QUOTE]

Onneksi juu, kiitos tsempeistä :)

Mua hymyilyttää =) Oon ollut ihan samalainen. Mut nyt mulla on kuumetta ja olen yksin kahden hyvin aktiivisen lapsen kanssa kotona.
Hetken on tylsää, mut sitten koko elämäsi muuttuu ja työleiri + luultavasti valvominen, kakkapyllyn pesu alkavat heti kun vauva syntyy.

Mua hymyilyttää =) Oon ollut ihan samalainen. Mut nyt mulla on kuumetta ja olen yksin kahden hyvin aktiivisen lapsen kanssa kotona.
Hetken on tylsää, mut sitten koko elämäsi muuttuu ja työleiri + luultavasti valvominen, kakkapyllyn pesu alkavat heti kun vauva syntyy.

Mua vähän hymyilyttää ne jotka jaksaa aina maalailla piruja seinille meille tuleville vanhemmille. Anoppikin juuri veikkas että emme tule nukkumaan seuraavaan 15 vuoteen... :D onneksi esim. oma äitini on toista maata.

Enköhän minä selviä niinkuin te kaikki muutkin. Ja hoidan kumminkin muiden vauvoja ja lapsia työkseni, joten mulla on pieni AAVISTUS siitä mitä on mahdollisesti tulossa :) oma on tietysti aina oma, hyvässä kuin pahassa.

Yhteistyössä