Voi elämä, mä en enää jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjää olis ilman lasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjää olis ilman lasta

Vieras
Miehellä niin pirusti kaikkea tekemistä, että ei ehdi enää edes kotona olla. Käy töissä, kuuluu vielä palokuntaan ja käy saatana viikonloput jossain hemmetin palokuntahommissa, mistä ei ees makseta mitään. Mä en enää jaksa, oon melkeen aina kahdestaan tytön kanssa. Mies vaatii, että mun pitää tehdä kaikki kotityöt yksin ja jos en ole ehtinyt tai jaksanut, niin saan huutoa.

Mulla on tällä hetkellä todella rankkaa, mä epäilen itselläni syöpää ja lääkäriin olenkin menossa. En vain uskaltaisi, kun pelottaa. Sekin stressaa ja mies ei tue. Tää on perseestä, ja mä haluan erota, mutta sisimmissäni en pysty, kun mies on lapseni isä ja rakastaa lastamme.

Seksiä ei ole, eikä olisi voinutkaan olla, koska vika on juuri siellä. Mies ei pussaa mielellää, ei toivota nykyään enää edes hyvää yötä. Tästä on tullut tunteettomuuden huippu, emme kai enää rakasta toisiamme puolisoina. Tyhjää olis ilman lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
:hug: Eihän sen mikä nyt vialla on,tarvi välttämättä syöpää olla.Hyvä, että olet menossa lääkäriin, jotta saat mielenrauhan.

Katsonut olet alapäähäni, ja näen siinä suulla selvästi ihmeellisen pinkin pallukan, joka ei taatusti siinä ole ennen ollut. Mikä muu se voisi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
:hug: Eihän sen mikä nyt vialla on,tarvi välttämättä syöpää olla.Hyvä, että olet menossa lääkäriin, jotta saat mielenrauhan.

Katsonut olet alapäähäni, ja näen siinä suulla selvästi ihmeellisen pinkin pallukan, joka ei taatusti siinä ole ennen ollut. Mikä muu se voisi olla?

kondylooma. lääkärissä selviää.

Suonikoju, rasvapatti tai joku muu vaaraton, kuten laskeuma, mikä täällä jo mainittiinkin.Ymmärrän että mietityttää ja ahdistaa, mutta on niitä muitakin vaihtoehtoja kuin syöpä :hug:

elä nyt syöpää ensimmäisenä epäile. ja kannattaa nostaa kissa pöydälle ja keskustella suhteen jatkosta. tuntuu että sullekkin tulis vapaata jos eroaisitte. eikä tarttis enää siivoilla kuin omia ja lapsen jälkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Niin ja mistähän se olis voinut tulla, kun en ole vieraisiin koskenut...

niin, mustähän? luuletko tosiaan miehesi elävän ilman seksiä, vaikka ei sitä sun kanssa harrastakaan?

Virus voi olla elimistössä vuosikausia oireettomana. Tässä lisää (ei tietenkään ole varmaa että sinulla on tämä, mutta kun kysyit mistä ois voinut tulla):

http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&index=A&page=1

Alkuperäinen kirjoittaja hui:

niin, mustähän? luuletko tosiaan miehesi elävän ilman seksiä, vaikka ei sitä sun kanssa harrastakaan?

No kiitti vitusti tästäkin kannustuksesta. Olishan se toki pitänyt arvata, että mieheni pettää...

Rauhoitus nyt vähän ja mieti asia kerrallaan. On vähän liian paljon yrittää murehtia terveysasioita, kotitöitä ja parisuhdetta yhtäaikaa. (Ja tuo palokunta on kyllä ihan tärkeä harrastus). Käyt siellä lääkärissä ensin ja katsot sitten asioita uudelleen.

Huoh! Taas yks jonka ainoa ratkaisu ongelmiin on ero.
Luuletko että sun ja lapsen tilanne helpottuu ilman miestä?! Miehes sentään käy töissä ja tienaa leipää pöytään ettei perheen tarvi nälässä olla ja yks kitisee itsekkäästi. Aikuistu jo!
Ei ihme jos et saa mieheltäsi hellyyttä jos asenteesi kotonakin on tuo mikä kirjoituksesta heijastuu.

Kylläpä teillä on asiallisia kommentteja. Tsemppiä ap:lle, koita olla murehtimatta sitä lääkäriasiaa etukäteen. Vaikka itse olenkin ihan samanlainen, eli heti pahin vaihtoehto mielessä... Toivottavasti ei ole vakavaa.
Mitä tilanteeseesi muuten tulee, oletko jutellu miehen kanssa ihan rauhassa asiasta? On miehelläkin velvollisuutensa perheessä. Toisaalta kulissin ylläpitäminen pelkän lapsen takia on huono vaihtoehto, etenkin jos koko ajan riidellään. Mutta toisaalta, itse en kyllä kovin helposti luovuttaisi. Sinä olet kuitenkin sinä, ja teet itse ratkaisusi. Minkä ikäinen lapsi on?

Alkuperäinen kirjoittaja Finni se on sun alapäässä:
Huoh! Taas yks jonka ainoa ratkaisu ongelmiin on ero.
Luuletko että sun ja lapsen tilanne helpottuu ilman miestä?! Miehes sentään käy töissä ja tienaa leipää pöytään ettei perheen tarvi nälässä olla ja yks kitisee itsekkäästi. Aikuistu jo!
Ei ihme jos et saa mieheltäsi hellyyttä jos asenteesi kotonakin on tuo mikä kirjoituksesta heijastuu.

No haista sinä vaikka paska. Mulla on ihan oikeesti kipuja, todella paljon alapäässä, enkä mä pysty aina edes olla niiden kipujen kanssa. Miehelle ei edelleenkään makseta palokunta hommista, joten miks vitussa sen pitää siellä käydä. Ja sekin aika, jolloin on kotona, makaa sohvalla. Munko pitäs saatana sille tehdä ruoka, pestä pyykit, siivota, hommata ruokaa jne. ja se vaan huutaa mulle. Auttaako tähän enää muu kuin ero???

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Kylläpä teillä on asiallisia kommentteja. Tsemppiä ap:lle, koita olla murehtimatta sitä lääkäriasiaa etukäteen. Vaikka itse olenkin ihan samanlainen, eli heti pahin vaihtoehto mielessä... Toivottavasti ei ole vakavaa.
Mitä tilanteeseesi muuten tulee, oletko jutellu miehen kanssa ihan rauhassa asiasta? On miehelläkin velvollisuutensa perheessä. Toisaalta kulissin ylläpitäminen pelkän lapsen takia on huono vaihtoehto, etenkin jos koko ajan riidellään. Mutta toisaalta, itse en kyllä kovin helposti luovuttaisi. Sinä olet kuitenkin sinä, ja teet itse ratkaisusi. Minkä ikäinen lapsi on?

Lapsi on vähän yli vuoden. Joo, asiallisia on kommentit, ei voi muuta sanoa. Mies ei ole juttelutyyppiä, joten melko vaikea on jutella, kun tuntee juttelevansa seinille. Ei se mitään vastaa, ja tuntuu että kuunteleekokaan...

Ja mitenkähän mulla vois olla kondylooma kun miehellä ei mitään oireita.

Edelleenkään kukaan ei tiedä, mikä sinulla on, ennenkuin käyt lääkärissä. Mutta tuohon kysymykseen vastaus voisi olla tässä (kopsattu aiemmin laittamastani linkistä):

"Suomessa tehtyjen tutkimusten mukaan kahdeksan ihmistä kymmenestä on elämänsä aikana saanut papilloomavirustartunnan, useimmat vain eivät tiedä tartunnastaan, koska infektio on usein täysin oireeton ja se myös paranee yleensä itsestään."

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Ja mitenkähän mulla vois olla kondylooma kun miehellä ei mitään oireita.

Edelleenkään kukaan ei tiedä, mikä sinulla on, ennenkuin käyt lääkärissä. Mutta tuohon kysymykseen vastaus voisi olla tässä (kopsattu aiemmin laittamastani linkistä):

"Suomessa tehtyjen tutkimusten mukaan kahdeksan ihmistä kymmenestä on elämänsä aikana saanut papilloomavirustartunnan, useimmat vain eivät tiedä tartunnastaan, koska infektio on usein täysin oireeton ja se myös paranee yleensä itsestään."

Hei, en aiemmin nähnyt linkkiäsi ja kommenttiasi, anteeksi. Luen sen nyt :) Kiitos.

Niin, voi olla myös talipatti, semmonen "herne", joka on kipeä. Ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa, näin sanoi gyne mulle. Niitä vaan tulee ja menee. Jos oikein paisuu ja on kipeä, voi yrittää puhkasta. Yleensä häipyy itsekseen. Mutta näytä ihmeessä lääkärille, jos/kun häiritsee.